Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 28 november 2012, 20:04 uur
Arrie schreef:
Ik zie toch duidelijk eerst de rondingen voor ik de tekst ga lezen...
Ik zag die rondingen pas toen ik de hele tekst had gelezen. En nog steeds overheerst het beeld van dansende poppetjes.Ik zie toch duidelijk eerst de rondingen voor ik de tekst ga lezen...
0
aslan (crew)
geplaatst: 28 november 2012, 20:10 uur
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Ik zag die rondingen pas toen ik de hele tekst had gelezen. En nog steeds overheerst het beeld van dansende poppetjes. homo
0
geplaatst: 28 november 2012, 20:17 uur
Ik vond ook al dat Maarten zich nou net iets te vaak met dames liet afbeelden. 
Ik was er trouwens niet in getrapt, ik zag direct borsten, ik zie trouwens altijd borsten, daarom score ik ook altijd zo laag met van die IQ testen

Ik was er trouwens niet in getrapt, ik zag direct borsten, ik zie trouwens altijd borsten, daarom score ik ook altijd zo laag met van die IQ testen

0
geplaatst: 28 november 2012, 20:56 uur
Dat heb ik toch even moeten reporten. Zulke schunnigheid zorgt er voor dat vrouwelijke leden deze site niet meer willen bezoeken omdat ze bang zijn dat hun mening en intelligentie niet serieus genomen wordt zonder daar de nodige naaktfoto's voor af te geven. En we willen uiteraard ten koste van alles een 'femme de la Musicmeter' video vermijden.
0
geplaatst: 28 november 2012, 21:00 uur
Het is een elleboog, ik weet niet wat daar schunnig aan is?
Trouwens is het dan niet erg als je voor vrouwen gaat denken Illumshpere?
0
Onweerwolf
geplaatst: 28 november 2012, 21:15 uur
IllumSphere schreef:
Dat heb ik toch even moeten reporten. Zulke schunnigheid zorgt er voor dat vrouwelijke leden deze site niet meer willen bezoeken omdat ze bang zijn dat hun mening en intelligentie niet serieus genomen wordt zonder daar de nodige naaktfoto's voor af te geven.
Dat heb ik toch even moeten reporten. Zulke schunnigheid zorgt er voor dat vrouwelijke leden deze site niet meer willen bezoeken omdat ze bang zijn dat hun mening en intelligentie niet serieus genomen wordt zonder daar de nodige naaktfoto's voor af te geven.
Dit is wel de beste grap van de afgelopen paar pagina's.

0
geplaatst: 28 november 2012, 21:15 uur
korenbloem schreef:

0
geplaatst: 28 november 2012, 21:17 uur
IllumSphere schreef:
Dat heb ik toch even moeten reporten. Zulke schunnigheid zorgt er voor dat vrouwelijke leden deze site niet meer willen bezoeken omdat ze bang zijn dat hun mening en intelligentie niet serieus genomen wordt zonder daar de nodige naaktfoto's voor af te geven. En we willen uiteraard ten koste van alles een 'femme de la Musicmeter' video vermijden.
Zijn er ook vrouwen op MusicMeter dan?

0
geplaatst: 28 november 2012, 21:20 uur
IllumSphere schreef:
Je hebt helemaal gelijk, zullen we anders MusicMeter roze gaan laten kleuren?Dat heb ik toch even moeten reporten. Zulke schunnigheid zorgt er voor dat vrouwelijke leden deze site niet meer willen bezoeken omdat ze bang zijn dat hun mening en intelligentie niet serieus genomen wordt zonder daar de nodige naaktfoto's voor af te geven. En we willen uiteraard ten koste van alles een 'femme de la Musicmeter' video vermijden.
0
geplaatst: 29 november 2012, 10:25 uur
Onweerwolf schreef:
(quote)
Daar sluit ik mij bij aan.
Anders mag een ieder op de plaats van deze post voor zichzelf een plaatje met een driedubbele facepalm in pasten.
Cupcakes anyone?
0
geplaatst: 29 november 2012, 10:49 uur
Ik moest echt 3 keer kijken, voordat ik snapte wat hier grappig aan was. Heb ik nu weer een beetje compensatie voor het feit dat ik gezakt (of geslaagd, het is maar net hoe je het ziet) was voor de gay test?
0
geplaatst: 29 november 2012, 14:12 uur
Hij was nog leuker geweest als er kleiner nootje had gestaan: "lexical insertion not necessary"

0
geplaatst: 29 november 2012, 15:18 uur
Ik haat alles dat wit is, ik ben radicaal daarin, vandaar. Sorry, Tom.
0
geplaatst: 29 november 2012, 15:21 uur
Slowgaze schreef:
We hadden niet anders verwacht een beetje recensent wordt zwart betaald, bij voorkeur in natura: sex, drugs of R&R - beken maar.

0
geplaatst: 29 november 2012, 15:22 uur
Ojee... ik had het kunnen weten toen ik een Chomsky-grap plaatste.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.