Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 26 november 2012, 23:38 uur
Die grap kwam een tijdje geleden geloof ik ook in dit topic langs, maar dan op een andere manier verteld. Wel een leuke grap 

0
geplaatst: 27 november 2012, 09:06 uur
Jup. Was dat filmpje van een reclame waarin een jongen zijn toets te laat inlevert en hem dan gewoon midden in de stapel legt omdat de leraar toch geen idee heeft wie hij is.
0
geplaatst: 27 november 2012, 14:58 uur
Omdat de tekst 'If you see two people dancing' natuurlijk al de aandacht vestigt op het herkennen van twee dansenende mensen, of je dat wil of niet, is dit natuurlijk een oneerlijk plaatje. O ja en prammen ftw.
0
Onweerwolf
geplaatst: 27 november 2012, 15:05 uur
GrafGantz schreef:
Satirisch stuk over Kim Jong-Un is ernst in China | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Satirisch stuk over Kim Jong-Un is ernst in China | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Hehehe.
edit: doet me denken aan deze van een paar jaar geleden. Wellicht al wel bekend maar ik heb daar toen smakelijk om gelachen.

0
geplaatst: 27 november 2012, 15:15 uur
Slowgaze schreef:
Omdat de tekst 'If you see two people dancing' natuurlijk al de aandacht vestigt op het herkennen van twee dansenende mensen, of je dat wil of niet, is dit natuurlijk een oneerlijk plaatje. O ja en prammen ftw.
Defensieve reactie Maarten

Ik heb deze wel eerder gezien en vraag me af in hoeverre dit statistisch zou kloppen trouwens.
0
geplaatst: 27 november 2012, 15:24 uur
Slowgaze schreef:
Ik vraag me af of het zoveel beter nieuws is als je eerst de tekst leest.

0
leander?
geplaatst: 27 november 2012, 16:48 uur
Waarom is homo zijn 'bad news'? Homofobie iets van het verleden? Het lijkt er niet op...
0
geplaatst: 27 november 2012, 17:31 uur
Sowieso is een vrouw met één wit en één zwart been ook een raar gezicht... 

0
geplaatst: 28 november 2012, 00:23 uur
Ik zie toch duidelijk eerst de rondingen voor ik de tekst ga lezen...
0
geplaatst: 28 november 2012, 01:00 uur
leander? schreef:
Waarom is homo zijn 'bad news'? Homofobie iets van het verleden? Het lijkt er niet op...
Want lachen met homo's is hetzelfde als er naar kijken met een neerkijkende houding en dat zorgt er voor dat mensen meer de neiging krijgen om geweld te gebruiken jegens die minderheidsgroep.
De Belgen weten waarschijnlijk al wie ik aan het imiteren ben.
0
geplaatst: 28 november 2012, 02:08 uur
Twee homo's zijn verstoppertje aan het spelen. Zegt de ene homo; als je me vindt mag je me neuken. Als je me niet vindt, ik zit onder de trap.
Wat staat er op de kont van een Turkse homo
Ram-Me-Dan
Hehe
Wat staat er op de kont van een Turkse homo
Ram-Me-Dan
Hehe

0
geplaatst: 28 november 2012, 10:22 uur
Sandokan-veld schreef:
Ik heb deze wel eerder gezien en vraag me af in hoeverre dit statistisch zou kloppen trouwens.
(quote)

Laten we het eens testen. Hoeveel mensen zagen als eerst een dansend stel?
0
geplaatst: 28 november 2012, 10:42 uur
Eveningguard schreef:
Ik moest zelfs een paar seconden zoeken om er iets anders in te zien.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 28 november 2012, 11:08 uur
Ik zag het andere plaatje pas de tweede keer, toen ik hem uren later op mijn telefoon zag. Daarna realiseerde ik me pas dat dit het dansende stel was dat ik de eerste keer zag. Ik denk dat je perspectief er ook invloed op heeft, de eerste keer zag ik hem op een grote monitor.
0
geplaatst: 28 november 2012, 16:29 uur
Sandokan-veld schreef:
(quote)
Je weet heel goed dat ik sinds Joseph Gordon-Levitt aan mijn geaardheid twijfel. Zit me nu niet zo te plagen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.