MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Ulfat-e-Zulmat
spoon schreef:
Niet uit te roeien

Het is net een Jood wat dat betreft.

Too soon?

Ulfat-e-Zulmat
Misschien valt deze wat beter in de smaak:

spoon schreef:
Niet uit te roeien

Net een Palestijn wat dat betreft.

Nee hoor.

Weet je wie ook geen humor had?

Isaak?

Dirkjan. Vandaag weer stripboek 13 van Dirkjan opengeslagen. Meesterlijk.

tuktak

(afbeelding)

Geniaal. Ben ook weer stuk gegaan met de scheurprent van vandaag.

Deze Dirkjan kende ik nog niet. Heerlijk!

Wat heerlijk droog weer.

Geen regen niks.

panjoe (moderator)

(afbeelding)
Ik vind dit soort dingen zó asociaal he...

Improvision

Assurancetourix

(afbeelding)

Ha! Banking.

Een egel en twee konijnen zitten langs de kant van de weg. Vraagt de egel aan de konijnen: "Hoe komt het toch dat wij egels altijd worden platgereden als we een weg oversteken en konijnen bijna nooit?"
"Wij hebben daar een trucje voor", zegt één van de konijnen. "Als we een straat oversteken en er komt een auto aan, gaan we precies tussen de koplampen zitten en duiken we ineen. De auto rijdt dan over je heen zonder een centje pijn."
De egel vraagt aan de konijnen of ze dat voor willen doen. Het eerste konijn gaat op de weg zitten, wacht tot er een auto aankomt, gaat precies tussen de koplampen zitten en maakt zich zo klein mogelijk. De auto rijdt over het konijn heen en hij huppelt ongedeerd naar de overkant. Ook het tweede konijn doet dit en wordt ook niet doodgereden.
De egel wil het nu ook proberen. Hij gaat op de weg zitten en als er een auto aankomt, gaat hij precies tussen de koplampen zitten en de egel wordt finaal platgereden.
Zegt het ene konijn tegen het andere: "Die zie je ook niet vaak, die driewielers.

ah die kende ik al, maar wel een goeie mop

Een blondje belt haar vriend, met de mededeling dat ze een probleem heeft. "Wat is er aan de hand?" vraagt hij."Nou, ik heb een legpuzzel gekocht, maar ik vind hem zo moeilijk. De stukjes passen totaal niet en ik kan de randen ook al niet vinden."Wat moet de puzzel voorstellen?" vraagt de vriend."Een grote rode haan," antwoordt ze. Hij besluit even langs te gaan. Bij aankomst neemt ze hem mee naar de keuken, waar de stukjes op de tafel liggen uitgespreid. Hij kijkt er even naar en zegt dan met een diepe zucht: "Stop die cornflakes maar weer terug in de doos lieverd, dan praten we er niet meer over."

panjoe (moderator)

tekstmoppen Hoewel ik mijn dosis wel weer gehad heb met Kerstmis en zatte nonkels.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:36 uur

geplaatst: vandaag om 19:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.