MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
GrafGantz schreef:
Een blondje belt haar vriend, met de mededeling dat ze een probleem heeft. "Wat is er aan de hand?" vraagt hij."Nou, ik heb een legpuzzel gekocht, maar ik vind hem zo moeilijk. De stukjes passen totaal niet en ik kan de randen ook al niet vinden."Wat moet de puzzel voorstellen?" vraagt de vriend."Een grote rode haan," antwoordt ze. Hij besluit even langs te gaan. Bij aankomst neemt ze hem mee naar de keuken, waar de stukjes op de tafel liggen uitgespreid. Hij kijkt er even naar en zegt dan met een diepe zucht: "Stop die cornflakes maar weer terug in de doos lieverd, dan praten we er niet meer over."

panjoe (moderator)
Ja, ze blijven leuk, die tekstmoppen. Je zou bijna geen plaatjes meer nodig hebben. Gelukkig heb je nog plaatjes waar woorden tekort voor schieten.

(afbeelding)

Plaatsjes + mop:

Om plaatje 9 heb ik me echt kapot gelachen.

aslan (crew)

(afbeelding)

Dat plaatje doet me sterk aan dit t-shirt denken:

(afbeelding)

Assurancetourix

(afbeelding)

sxesven

Stijn_Slayer
CC

panjoe (moderator)
Haha, wat.....

(afbeelding)

(afbeelding)

JSPR_G schreef:
(afbeelding)

(afbeelding)

Morgen gaan we horen hoeveel tapijten hij daadwerkelijk weggewerkt heeft. Spannend hoor.

Een jong haantje woont bij zijn ouders op de boerderij en op een dag loopt hij het kippenhok binnen. Daar staat zijn vader en hij is bezig zijn veren netjes glad te strijken en zijn hanenkam te poetsen.
"Zo Papa, wat ben jij je aan het optutten", vraagt de jonge haan.
"Nou, boer Harms, die een paar boerderijen verderop woont, heeft een nieuwe kip", legt vader uit. "Ik ga eens kennismaken met haar en reken maar dat ik haar meteen zal knallen!"
"Mag ik mee, Papa", vraagt zoonlief.
"Jazeker", zegt de oude haan. "Het wordt wel eens tijd dat jij leert wat wij hanen met kippen doen."
Dus vader en zoon gaan op stap. Onderweg komen ze nog langs een andere boerderij waar drie hanen staan. "Zozo, gaan vader en zoon samen op stap", vraagt één van de drie hanen.
"Ja", zegt de oude haan. "Boer Harms heeft een nieuwe kip, ik ga eens met haar kennismaken en dan leer ik mijn zoon meteen hoe je een kip knalt."
Daar hebben die andere geile hanen ook wel zin in en ze sluiten zich aan. Zo komen ze onderweg nog een paar hanen tegen en als ze bij de boerderij van boer Harms aankomen, zijn ze met een groep van tien hanen. De nieuwe kip van boer Harms ziet dat zootje hanen aankomen, weet meteen wat ze van plan zijn en ze zet het op een lopen. De groep hanen zet de achtervolging in. Ze rennen uit alle macht rondjes om de boerderij, maar ze krijgen de kip maar niet te pakken. Na het tiende rondje zegt het jonge haantje tegen zijn vader: "Papa, ik knal nog één rondje mee en dan ga ik naar huis."

Onweerwolf
Rhythm & Poetry schreef:

Men heeft tegenwoordig te veel vrije tijd.

panjoe (moderator)

(afbeelding)

Assurancetourix

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:58 uur

geplaatst: vandaag om 17:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.