Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 1 februari 2013, 12:22 uur
Weht vs. weet. Zo moeilijk is ie niet, hij is alleen niet grappig.
0
geplaatst: 1 februari 2013, 12:59 uur
GrafGantz schreef:
Weht vs. weet. Zo moeilijk is ie niet, hij is alleen niet grappig.
gelukkig is jouw gevoel voor humor nogal, eh tja Weht vs. weet. Zo moeilijk is ie niet, hij is alleen niet grappig.

0
geplaatst: 1 februari 2013, 13:39 uur
Paap_Floyd schreef:
(quote)
gelukkig is jouw gevoel voor humor nogal, eh tja
Ik vind mijn gevoel voor humor uiteraard superieur.
0
geplaatst: 1 februari 2013, 14:08 uur
Is het wel echt? Ik vind de vraag voor 1 miljoen wel heel erg simpel.
0
geplaatst: 1 februari 2013, 14:46 uur
Die Fransen overdrijven toch met hun romantiseren van hun land. Eerst buitenlandse series en films dubben en nu al trailers? Frans sprekende blanken die de rol van Engels sprekende Indiërs overnemen?!
0
geplaatst: 1 februari 2013, 15:46 uur
IllumSphere schreef:
Die Fransen overdrijven toch met hun romantiseren van hun land. Eerst buitenlandse series en films dubben en nu al trailers? Frans sprekende blanken die de rol van Engels sprekende Indiërs overnemen?!
Dit luchtige topic is niet bedoeld om je zo af te reageren in het openbaar over alles wat Frans/Waals is volgens mij... Die Fransen overdrijven toch met hun romantiseren van hun land. Eerst buitenlandse series en films dubben en nu al trailers? Frans sprekende blanken die de rol van Engels sprekende Indiërs overnemen?!
Gaaf ja, ik kende het al!
Ik weet niet hoe populair die serie is, maar als je hem volgt zou je het antwoord wel moeten weten.
0
geplaatst: 1 februari 2013, 15:54 uur
Ik heb echt nog nooit van Laugh-In gehoord. Zal wel aan mij liggen...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 1 februari 2013, 16:07 uur
Volgens mij is deze wel echt. Is ook al van een hele tijd geleden, geloof ik. Heb het wel eens eerder gezien.
0
geplaatst: 1 februari 2013, 16:51 uur
Arrie schreef:
Ik heb echt nog nooit van Laugh-In gehoord. Zal wel aan mij liggen...
Dat waarschijnlijk wel. En ook aan mij. De serie is dan ook al ruim 40 jaar oud.Ik heb echt nog nooit van Laugh-In gehoord. Zal wel aan mij liggen...
Rowan & Martin's Laugh-In (TV Series 1967?1973) - IMDb
0
geplaatst: 1 februari 2013, 16:53 uur
jasper1991 schreef:
Gaaf ja, ik kende het al!
Ik weet niet hoe populair die serie is, maar als je hem volgt zou je het antwoord wel moeten weten.
(quote)
Dit luchtige topic is niet bedoeld om je zo af te reageren in het openbaar over alles wat Frans/Waals is volgens mij... Gaaf ja, ik kende het al!
Het is niet omdat ik in het Vlaamse gedeelte van België woon dat ik iets tegen Wallonië of Frankrijk heb. Ik wou gewoon even doen alsof het een Franse trailer was van Slumdog Millionaire . Daar dubben ze namelijk alles.
Gek trouwens dat ik zo snel word geassocieerd met de Vlaamse idioot omdat ik iets over een Frans sprekende bevolking (wat in dit geval 'een grapje' was) zeg. Ik doe niet mee met die oppervlakkige en simpele onzin.
0
geplaatst: 2 februari 2013, 10:38 uur

Quote van de dag, afkomstig uit Duitse charmezanger Heino covert Rammstein:
"Jarenlang heeft men met mij de spot gedreven. Nu toon ik het jonge volk eens aan wat men uit hun liedjes maken kan."
(Met dank aan Gerards Dream)
0
geplaatst: 2 februari 2013, 11:55 uur
Niet goed, maar ook niet hilarisch kut dat het echt grappig is. Afknapper

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.