Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 februari 2013, 23:59 uur
Oh, dit blijft zo'n geniaal stukje muzikale humor
.
0
geplaatst: 6 februari 2013, 15:04 uur
Pieter Geenen is goed bezig, won dit jaar ook de inktspotprijs voor beste politieke prent zie hier, deze is ook leuk.
0
geplaatst: 6 februari 2013, 15:31 uur
Ik vind hem wel leuk
Maar ook weer niet hilarisch, inderdaad.
Maar ook weer niet hilarisch, inderdaad.
0
geplaatst: 6 februari 2013, 16:32 uur
Ok, iedereen met een iq van < 120, wegwezen hier; de poëtische aangelegde intelluelo's nemen even over - voorlopig tenminste.
Dirk-Jan is voor plebejers met een laag aspiratieniveau
Sjors en Sjimmie is verantwoord vanuit de integratiegedachte
Dirk-Jan is voor plebejers met een laag aspiratieniveau

Sjors en Sjimmie is verantwoord vanuit de integratiegedachte

0
geplaatst: 6 februari 2013, 16:47 uur
Dirk-Jan is Veronica-niveau en dit is meer Revisor-niveau. Af en toe mag humor wel elitair zijn, hier is het vaak genoeg plat - just a poke!
0
geplaatst: 6 februari 2013, 16:48 uur
Wat is hier elitair aan dan? Of is alles zonder humor elitair?
0
geplaatst: 6 februari 2013, 16:53 uur
trebremmit schreef:
Als je dat al niet eens weet, behoor je gewoon niet tot de elite
- want die heeft een hang naar het hogere en voelt zoiets feilloos aan 
0
Onweerwolf
geplaatst: 6 februari 2013, 16:58 uur
Ik niet. Ik heb er in ieder geval niet om kunnen lachen, geen scherp bedacht plot kunnen ontwaren, kunnen genieten van vlijmscherpe satire of anderszins enige mate van entertainment gevoeld.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 6 februari 2013, 17:01 uur
Sandokan-veld schreef:
Pieter Geenen is goed bezig, won dit jaar ook de inktspotprijs voor beste politieke prent zie hier, deze is ook leuk.
Die is leuk ja
.
0
Assurancetourix
geplaatst: 6 februari 2013, 17:15 uur
Mjuman schreef:
Ok, iedereen met een iq van < 120, wegwezen hier; de poëtische aangelegde intelluelo's nemen even over - voorlopig tenminste.
Volgens mij ben jij gewoon een idioot met een meerderwaardigheidscomplex

0
geplaatst: 6 februari 2013, 17:19 uur
Pieter Geenen is sowieso heel leuk. 
Maar ik ben dan ook een poëtische aangelegde intellectoplebejer met een laag aspiratieniveau.

Maar ik ben dan ook een poëtische aangelegde intellectoplebejer met een laag aspiratieniveau.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 februari 2013, 17:23 uur
Ik neem wel gewoon genoegen met elite. Of ben ik dan niet elitair genoeg?
0
geplaatst: 6 februari 2013, 17:28 uur
Assurancetourix schreef:
(quote)
Waar haal JIJ hel lef vandaan, verdwaalde bard, eenieder wil je hier wel weggummen met je werkelijk onthutsend onnozele wietzen. En humor is blijkbaar niet aan jouw besteed: eerder deze week was in het dagtopic een vraag naar de voorkeur op het gebied van poëzie.
De frase "een hang naar het hogere" is een letterlijk citaat van PvdA-voorman Joop den Uyl, toen hij exact diezelfde vraag kreeg voorgelegd.
herman schreef:

Daar kunnen we het over hebben

0
geplaatst: 6 februari 2013, 17:31 uur
We are a nation of undertakers komt toch ook van Joop den Uyl? 

0
geplaatst: 6 februari 2013, 17:46 uur
You are taking me in the mailing 
Zou maar zo kunnen - bijna net zo erg als de legendarische afgang van Wim Kok met (Mac)muis op beeldscherm

Zou maar zo kunnen - bijna net zo erg als de legendarische afgang van Wim Kok met (Mac)muis op beeldscherm

0
geplaatst: 6 februari 2013, 17:48 uur
Even vunzen dan maar met een ouderwetsche tekstgrap:
Een niet onaantrekkelijke vrouw komt een kroeg binnen en gaat - zichtbaar aangeslagen - zitten aan de bar, kijkt naar de barman en zegt: "doe mij maar een lekker biertje, mijn date is niet op komen dagen".
De barman tapt een Leffe Blond en zet 'em voor aan de dame. In twee ferme slokken drinkt ze die weg en om meteen een nieuwe te bestellen.
Ze drinkt als een tempelier een tijdje door en valt op de bar in slaap. De barman vraagt een andere gast hem te helpen en ze leggen de vrouw op een bank in het magazijn.
Zegt de barman: "toch zonde om zo'n kans voorbij te laten gaan bij zo'n mooi wijf" en hij schuift voorzichtig haar rok omhoog en haar slip naar benee. "Als jij even oplet, dan ga ik mijn gang.
Zegt de kroeggast: "da's goed en ik erna". Afijn zo gezegd, zogedaan - totdat de ander gasten aan de bar er ook lucht van krijgen en zich een rijtje vormt met kandidaten.
Wanneer de tiende gast uiteindelijk aan zijn gerief is gekomen, laat de barman de vrouw slapen tot vlak voor sluitingstijd om haar zacht te wekken met een kopje koffie.
Een paar dagen later komt de vrouw weer in de kroeg, wordt herkend en begroet door de barman. Zij gaat zitten aan de bar om iets te bestellen: "doe mij maar een lekker biertje, maar geen Leffe Blond want daar krijg ik een schrale doos van!
Een niet onaantrekkelijke vrouw komt een kroeg binnen en gaat - zichtbaar aangeslagen - zitten aan de bar, kijkt naar de barman en zegt: "doe mij maar een lekker biertje, mijn date is niet op komen dagen".
De barman tapt een Leffe Blond en zet 'em voor aan de dame. In twee ferme slokken drinkt ze die weg en om meteen een nieuwe te bestellen.
Ze drinkt als een tempelier een tijdje door en valt op de bar in slaap. De barman vraagt een andere gast hem te helpen en ze leggen de vrouw op een bank in het magazijn.
Zegt de barman: "toch zonde om zo'n kans voorbij te laten gaan bij zo'n mooi wijf" en hij schuift voorzichtig haar rok omhoog en haar slip naar benee. "Als jij even oplet, dan ga ik mijn gang.
Zegt de kroeggast: "da's goed en ik erna". Afijn zo gezegd, zogedaan - totdat de ander gasten aan de bar er ook lucht van krijgen en zich een rijtje vormt met kandidaten.
Wanneer de tiende gast uiteindelijk aan zijn gerief is gekomen, laat de barman de vrouw slapen tot vlak voor sluitingstijd om haar zacht te wekken met een kopje koffie.
Een paar dagen later komt de vrouw weer in de kroeg, wordt herkend en begroet door de barman. Zij gaat zitten aan de bar om iets te bestellen: "doe mij maar een lekker biertje, maar geen Leffe Blond want daar krijg ik een schrale doos van!
0
geplaatst: 6 februari 2013, 18:03 uur
*Krekelgeluiden*
Het zal wel een of andere dubbelzinnigheid zijn.
0
geplaatst: 6 februari 2013, 18:04 uur
Mjuman schreef:

Die was ook hilarisch inderdaad.
Nog komischer was Luns die tegen Kennedy zei: I fok horses.
Hier nog meer komische anekdotes.
Wiki Dunglish
0
geplaatst: 6 februari 2013, 18:08 uur
jasper1991 schreef:
*Krekelgeluiden*
*Krekelgeluiden*
Excuses - ik had erbij moeten zeggen dat ie bedoeld was voor lieden die hun spits ook nog op andere wijze laten scoren dan in de pispot

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.