MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Sir Spamalot (crew)
Huwelijksvoorwaarden...

Frederik zegt tegen zijn kersverse bruid: "Je moet goed weten, op maandag ga ik tennissen, op dinsdag ga ik fitnessen, woensdag is het bij mij biljartdag, donderdag, vrijdag en zaterdag ga ik met mijn vrienden weg en zondag ga ik naar de voetbal."

Waarop de bruid antwoordt: "Mij goed maar je moet weten elke avond na 8 uur wordt er gevreeën, of je er nu bent of niet!"

The Oath schreef:
(quote)

Misorabi snapt hem niet

dacht dat alleen mozes over water kon lopen, jezus kon water in wijn veranderen enzo

Nee Mozes die kon de zee splitsen zodat je er doorheen kon lopen, en niet nat worden. Jezus had later die loopmethode ontwikkeld.

And thats wassup!

GrafGantz schreef:
(afbeelding)

Perfecte reactie op een ´stomme´ internet laadklep! (Ik hoop dat dit serieus is want dat geeft de ´jeugd´ te denken over de zogenaamde anonimiteit van het wereld wijde web.)

Dat dus. Maak het eens mee.

"Die moderators op MuMe zijn wel pervvy WANKERS!"

Kos
GrafGantz schreef:
soms best wel erg leuk hoor...

(afbeelding)

.

Die is vrij geniaal

MichelDumoulin schreef:
(quote)

Perfecte reactie op een ´stomme´ internet laadklep! (Ik hoop dat dit serieus is want dat geeft de ´jeugd´ te denken over de zogenaamde anonimiteit van het wereld wijde web.)

Misschien ken je het al: project van Tinkebell: www.tinkebell.com project hoe kunstenares reageerde op de (anonieme) hatemail die ze ontving n.a.v een kunstwerk van haar (het conserveren en gebruiken van haar dode kat als tas). Via research alle hatemail nagetrokken en gegevens over de schrijvers ervan openbaar gemaakt.

Stijn_Slayer
Dat heb ik ook op TV gezien ja, het is oppassen geblazen.

pretfrit
Wat een misselijke vent om iemand via internet te ontslaan. Als ik het zo eens bekijk echt een mannetje wat kickt op macht, Wellicht trekt hij jongens (!) voor en laat hij meisjes het schijtwerk doen.

Echt een pervvy wanker...

pretfrit
Pooiertje schreef:

ik zou er ook emotioneel van worden ja...

....van jou had ik die zachte kant overigens niet verwacht pooiertje.

pretfrit schreef:
(quote)

ik zou er ook emotioneel van worden ja...

....van jou had ik die zachte kant overigens niet verwacht pooiertje.

Ik vind het inderdaad ook echt verschrikkelijk dat een mannetje die kickt op macht iemand via internet ontslaat.

pretfrit
Pooiertje schreef:
(quote)

Ik vind het inderdaad ook echt verschrikkelijk dat een mannetje die kickt op macht iemand via internet ontslaat.

tsjaa....erg he.

Maar het gebeurt gewoon pooiertje. Ze naaien je waar je bij staat...

The Oath
Waarom niet?

Ze schaad het imago van het desbetreffende bedrijf... op het internet!
Dan mag die baas haar toch wel daarop wijzen... op het internet.

pretfrit
The Oath schreef:
Waarom niet?

Ze schaad het imago van het desbetreffende bedrijf... op het internet!
Dan mag die baas haar toch wel daarop wijzen... op het internet.

Welk bedrijf? En is "wijzen op" vlaams voor ontslag?

pretfrit schreef:
(quote)

En is "wijzen op" vlaams voor ontslag?

pretfrit schreef:
(quote)

Welk bedrijf? En is "wijzen op" vlaams voor ontslag?

Ja hoor, bega hier een overtreding, en je wordt gewezen op deze site.

LesaneCrooks
Wat krijg je als je pas na 20x je rijbewijs haalt?
een wit met rode kentekenplaat

die is wel nice

Antonio
Komt een man bij de dokter, hij voelt zich al geruime tijd niet al te best en wil nou toch echt wel eens weten wat er met hem aan de hand is.
De dokter voert allemaal verschillende proefjes en onderzoekjes uit en na een tijdje zegt de dokter: ''Het is voor u aan te raden van nu af aan zo vaak mogelijk modderbaden te nemen.''
Vraagt de man: ''Ga ik daar beter van worden dan ?''
De dokter op zijn beurt zegt: ''Nee dat niet, maar zo kunt u alvast wennen aan de grond...''

Sir Spamalot (crew)
Zit ik laatst rustig op de bank televisie te kijken... gaat de bel. Staat er een Jehova's getuige voor de deur.
"Kom binnen," nodig ik hem uit, "gaat u zitten. Wilt u ook een kopje koffie?" "Nou graag", zegt die man. "En dan mag u me nu vertellen wat u te zeggen heeft," zeg ik.
Zegt die Jehova: "Ik heb geen idee", ik ben nog nooit zo ver gekomen!"

Antonio schreef:
Komt een man bij de dokter, hij voelt zich al geruime tijd niet al te best en wil nou toch echt wel eens weten wat er met hem aan de hand is.
De dokter voert allemaal verschillende proefjes en onderzoekjes uit en na een tijdje zegt de dokter: ''Het is voor u aan te raden van nu af aan zo vaak mogelijk modderbaden te nemen.''
Vraagt de man: ''Ga ik daar beter van worden dan ?''
De dokter op zijn beurt zegt: ''Nee dat niet, maar zo kunt u alvast wennen aan de grond...''

Ik snap 'm niet

jeko
Sir Spamalot schreef:
Zit ik laatst rustig op de bank televisie te kijken... gaat de bel. Staat er een Jehova's getuige voor de deur.
"Kom binnen," nodig ik hem uit, "gaat u zitten. Wilt u ook een kopje koffie?" "Nou graag", zegt die man. "En dan mag u me nu vertellen wat u te zeggen heeft," zeg ik.
Zegt die Jehova: "Ik heb geen idee", ik ben nog nooit zo ver gekomen!"

LOL

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:16 uur

geplaatst: vandaag om 06:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.