MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
R U 1 2?

Op youtube en andere sites zijn de comments vaak first en gay.

OP = GAY

Onweerwolf
jasper1991 schreef:
Die van Pieter Geenen vind ik wel grappig, maar gek genoeg snap ik bovenstaande van C&H niet... is het een doordenkertje?

Ik snap hem ook niet. Heeft het wellicht iets te maken met de demonstraties in Frankrijk wat ik heb gemist?

tsjong schreef:
Die heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien.

Slowgaze schreef:
That's racist, Assetc! Maar ik moest wel lachen. Ik vind racistische humor nou eenmaal grappig, maar daar kan ik niets aan doen.
Omdat je zwart bent zeker? Wat een stereotype gedachte weer, Maarten.

Onweerwolf
chevy93 schreef:
(quote)
Die heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien.

Jij kijkt waarschijnlijk andere filmpjes dan Tsjong.

Ik ook hoor, ik heb dit ook nog nooit gezien, vandaar dat ik de grap ook niet snap.

Stijn_Slayer
woutorrmusic schreef:
Slechte dag, Stijn?

Zelfs op een extatische dag kan ik er niet meer van maken.

tsjong schreef:

Heb ik ook nog nooit gezien eigenlijk. Vandaar dat ik hem niet snapte blijkbaar.

Het is niet zozeer op YouTube, maar je hebt heel veel plekken op internet waar men een 'firstpost' probeert te maken. Dat je de eerst bent die reageert en dan 'first' of 'firstpost' ofzo zegt. Vaak zie je dan vijf berichten later nog mensen 'first' zeggen. Maargoed, op YouTube zie ik het ook nooit. Als je hem meteen snapt, is ie trouwens wel grappig.

Onweerwolf
Maar wat is dan die tweede 'first'? En wat heeft het met Franse schilders te maken?

Urban Dictionary: first - urbandictionary.com

De grap is dat mensen tegenwoordig zo reageren als iemand iets laat zien (op het interwebs). Maar vroegah deden ze dat natuurlijk helemaal niet. Gekke C&H

Onweerwolf schreef:
Maar wat is dan die tweede 'first'?

Arrie schreef:
Vaak zie je dan vijf berichten later nog mensen 'first' zeggen.

Onweerwolf schreef:
Maar wat is dan die tweede 'first'? En wat heeft het met Franse schilders te maken?

Iemand die te laat is en al dan niet bewust alsnog 'first' zegt. Het kan zijn dat het te snel gaat en hij het daardoor te laat zegt (in het geval van reacties plaatsen) of dat het gewoon iemand met flauwe humor is.

Assurancetourix

(afbeelding)

Onweerwolf schreef:
Dat Frans heb je er zelf bij verzonnen.

Onweerwolf
chevy93 schreef:
(quote)
Dat Frans heb je er zelf bij verzonnen.

Zo zien ze er toch uit?

sxesven

(afbeelding)
ik moest gniffelen

Haha, het is oud. Het geeft aan dat het t eerste filmpje ooit was en dan wordt er zo gereageerd.

Assurancetourix schreef:
(afbeelding)
GrafGantz schreef:
(afbeelding)
Ze zijn allebei leuk! (vooral die tweede)

Die is en blijft briljant.

Ik vind het eerder schokkend dan grappig.

Stijn_Slayer
Dat fragment zag ik laatst bij DWDD langskomen. Leek haast wel in scène gezet, ook omdat ze er allemaal zo luchtig over doen?

Niet dat ik het zo aanstootgevend vind, maar het blijft een riskant onderwerp. Een agent pakt je op straat op.

1973. Niet echt verrassende reactie uit de zaal. Ik vind het wel grappig. Begrijp niet wat er schokkend aan is.

So viel alten kamaraten XD

Ik zie ze al zitten vroegah samen bij 't hitlerjugend.

panjoe (moderator)
...and now for something completely different.

te gek

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:00 uur

geplaatst: vandaag om 02:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.