Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 8 februari 2013, 01:47 uur
Op youtube en andere sites zijn de comments vaak first en gay. 

0
Onweerwolf
geplaatst: 8 februari 2013, 14:23 uur
jasper1991 schreef:
Die van Pieter Geenen vind ik wel grappig, maar gek genoeg snap ik bovenstaande van C&H niet... is het een doordenkertje?
Die van Pieter Geenen vind ik wel grappig, maar gek genoeg snap ik bovenstaande van C&H niet... is het een doordenkertje?
Ik snap hem ook niet. Heeft het wellicht iets te maken met de demonstraties in Frankrijk wat ik heb gemist?
0
geplaatst: 8 februari 2013, 14:33 uur
tsjong schreef:
Op youtube en andere sites zijn de comments vaak first en gay.
Die heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien.Op youtube en andere sites zijn de comments vaak first en gay.
Slowgaze schreef:
That's racist, Assetc! Maar ik moest wel lachen. Ik vind racistische humor nou eenmaal grappig, maar daar kan ik niets aan doen.
Omdat je zwart bent zeker? Wat een stereotype gedachte weer, Maarten. That's racist, Assetc! Maar ik moest wel lachen. Ik vind racistische humor nou eenmaal grappig, maar daar kan ik niets aan doen.

0
Onweerwolf
geplaatst: 8 februari 2013, 14:37 uur
Jij kijkt waarschijnlijk andere filmpjes dan Tsjong.

Ik ook hoor, ik heb dit ook nog nooit gezien, vandaar dat ik de grap ook niet snap.
0
geplaatst: 8 februari 2013, 15:15 uur
Heb ik ook nog nooit gezien eigenlijk. Vandaar dat ik hem niet snapte blijkbaar.
0
geplaatst: 8 februari 2013, 15:28 uur
Het is niet zozeer op YouTube, maar je hebt heel veel plekken op internet waar men een 'firstpost' probeert te maken. Dat je de eerst bent die reageert en dan 'first' of 'firstpost' ofzo zegt. Vaak zie je dan vijf berichten later nog mensen 'first' zeggen. Maargoed, op YouTube zie ik het ook nooit. Als je hem meteen snapt, is ie trouwens wel grappig. 

0
Onweerwolf
geplaatst: 8 februari 2013, 15:39 uur
Maar wat is dan die tweede 'first'? En wat heeft het met Franse schilders te maken?
0
geplaatst: 8 februari 2013, 16:10 uur
Urban Dictionary: first - urbandictionary.com
De grap is dat mensen tegenwoordig zo reageren als iemand iets laat zien (op het interwebs). Maar vroegah deden ze dat natuurlijk helemaal niet. Gekke C&H
De grap is dat mensen tegenwoordig zo reageren als iemand iets laat zien (op het interwebs). Maar vroegah deden ze dat natuurlijk helemaal niet. Gekke C&H

0
geplaatst: 8 februari 2013, 17:29 uur
Onweerwolf schreef:
Maar wat is dan die tweede 'first'?
Maar wat is dan die tweede 'first'?
Arrie schreef:
Vaak zie je dan vijf berichten later nog mensen 'first' zeggen.
Vaak zie je dan vijf berichten later nog mensen 'first' zeggen.
0
geplaatst: 8 februari 2013, 17:48 uur
Onweerwolf schreef:
Maar wat is dan die tweede 'first'? En wat heeft het met Franse schilders te maken?
Iemand die te laat is en al dan niet bewust alsnog 'first' zegt. Het kan zijn dat het te snel gaat en hij het daardoor te laat zegt (in het geval van reacties plaatsen) of dat het gewoon iemand met flauwe humor is.
0
geplaatst: 8 februari 2013, 19:15 uur
Onweerwolf schreef:
Dat Frans heb je er zelf bij verzonnen. Maar wat is dan die tweede 'first'? En wat heeft het met Franse schilders te maken?

0
Onweerwolf
geplaatst: 8 februari 2013, 19:21 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Dat Frans heb je er zelf bij verzonnen.
Zo zien ze er toch uit?
0
geplaatst: 9 februari 2013, 10:33 uur
Haha, het is oud. Het geeft aan dat het t eerste filmpje ooit was en dan wordt er zo gereageerd.
0
geplaatst: 9 februari 2013, 15:57 uur
Assurancetourix schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
GrafGantz schreef:
(afbeelding)
Ze zijn allebei leuk! (vooral die tweede)(afbeelding)
0
geplaatst: 9 februari 2013, 17:33 uur
Assurancetourix schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Die is en blijft briljant.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 februari 2013, 19:14 uur
Dat fragment zag ik laatst bij DWDD langskomen. Leek haast wel in scène gezet, ook omdat ze er allemaal zo luchtig over doen?
Niet dat ik het zo aanstootgevend vind, maar het blijft een riskant onderwerp. Een agent pakt je op straat op.
Niet dat ik het zo aanstootgevend vind, maar het blijft een riskant onderwerp. Een agent pakt je op straat op.
0
geplaatst: 10 februari 2013, 19:31 uur
1973. Niet echt verrassende reactie uit de zaal. Ik vind het wel grappig. Begrijp niet wat er schokkend aan is.
0
geplaatst: 10 februari 2013, 21:16 uur
So viel alten kamaraten XD
Ik zie ze al zitten vroegah samen bij 't hitlerjugend.
Ik zie ze al zitten vroegah samen bij 't hitlerjugend.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 10 februari 2013, 22:53 uur
...and now for something completely different.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.