MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
die van GrafGrantz vind ik wel goed

Misterfool

aslan (crew)

Assurancetourix

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Is die tweede van Banksy?

Assurancetourix
Misschien als inspiratiebron...

Is de eerste Banksy?

Assurancetourix
Vraag het de derde...

sxesven

(afbeelding)

Zo herkenbaar.

Nieuwe paus is bekend geworden;

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Dacht even dat het Charlie was.

Lijkt inderdaad wel op Manson.

Assurancetourix

(afbeelding)

(afbeelding)

Een man belt aan bij een huis. Er wordt opengedaan door een knappe jonge vrouw, die duidelijk net van onder de douche komt: ze heeft enkel een handdoek om haar lijf gewikkeld. Vraagt de man: 'Is uw echtgenoot thuis ?' - 'Ja, maar hij zit op zolder. Zal ik hem roepen?' - 'Nee, hoor, da's niet nodig. Vertel me liever eens wat ik moet doen om die handdoek van uw lijf te krijgen.' - 'Geen idee,' antwoordt de vrouw, 'wat heeft u ervoor over?' De man bekijkt haar eens van kop tot teen en zegt dan: 'Honderd euro?' - Oké,' antwoordt de vrouw, en ze laat haar handdoek vallen. De man betaalt honderd euro, waarop de vrouw glimlachend de deur sluit: 'Snel verdiend.'
'Schat,' zegt ze wanneer haar echtgenoot even later beneden staat, 'er was net iemand voor jou aan de deur die ik niet kende.' - 'Dat zal Youssef geweest zijn,' zegt de man. 'Die moest me nog honderd euro.'

Ondersteund met beelden:

Erg leuk bij the way!

Op sommige momenten goed bedacht, maar meestal slaat het de bal mis.

Klinkt trouwens ook als een muziekrecensiecliché.

Hoog 'cheer up, emo kid'-gehalte.

Hoog Slowgaze-gehalte overigens. En dan bedoel ik niet de clichés, maar het commentaar. Echt waar.

Dit commentaar vond ik anders wel passend bij jou Maarten.
ben ik na het lezen van zo’n recensie nooit ook maar één steek verder dan daarvoor.
(dat serieus nemen mag wel weg )

Ik vraag me wel af waarom "Spartaans opgenomen lo-fi liefdesverdriet" nou precies een cliché is, dat ben ik echt nog nooit tegengekomen.

Ik zou overigens wel eens een stuk van die Ewout Lowie willen lezen. Zal vast een openbaring zijn.

Het gaat om het woord 'Spartaans', dat van oorsprong verwijst naar een levenswijze of manier van ruimte inrichten zonder luxe of comfort. In feite wordt het woord al sinds mensenheugenis gebruikt als synoniem van 'sober', dus de bedoelde reactie is typisch het soort klets dat iemand uitkraamt die een keer een woordenboek heeft ingekeken en nu andere mensen de les leest over hoe ze het Nederlands moeten gebruiken.

Dat typeert dit stuk wel een beetje. Best grappig geschreven, maar ook nogal gezocht, alsof iemand snel een paar willekeurige recensies erbij heeft gepakt en vastbesloten was om heel erg kwaad te worden over elke tweede zin.

Dat wel. Ik heb een aantal zinnen nog gegoogled, maar die blijken helaas fictief te zijn. Tjeerd heet inderdaad wel echt Tjeerd, maar dat terzijde. Wat een rotnaam eigenlijk, Tjeerd, maar dat terzijde.

Dat is de broer van Sietse. Maar ook dat terzijde.

Heb ik weer, met m'n gebrek aan tactiek.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:08 uur

geplaatst: vandaag om 00:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.