Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 14 maart 2013, 15:02 uur
Voorspelbaar heet zoiets.
GeenStijl : Nieuwjaarsreceptie gemeente Haren: 8 januari 2013
Gemeente Haren / Over Haren / Nieuws / Nieuwjaarsreceptie gemeente Haren: 8 januari 2013
Maar dit was echt.
Gemeente Haren / Over Haren / Nieuws / Nieuwjaarsreceptie gemeente Haren: 8 januari 2013
Maar dit was echt.

0
geplaatst: 14 maart 2013, 15:12 uur
0
Germ (crew)
geplaatst: 14 maart 2013, 15:58 uur
Column: NPO | Spitsnieuws
Grappige column van caberatiere Katinka Polderman (sowieso een talentvolle dame) uit de Spits over de plannen van de Publieke Omroep....
Grappige column van caberatiere Katinka Polderman (sowieso een talentvolle dame) uit de Spits over de plannen van de Publieke Omroep....
0
geplaatst: 14 maart 2013, 16:38 uur
Heb haar jaren geleden eens gezien in het theater, blijkbaar is ze in al die tijd niet veel beter geworden.
0
geplaatst: 14 maart 2013, 16:43 uur
3 mannen lopen in de woestijn en hebben verschrikkelijke dorst. En ze komen opeens bij een klooster. Ze kloppen aan en zo'n bloed mooie non doet open. Maar de mannen mogen er niet in, tenzij ze hun penis eraf laten halen. Nou dood van de dorst of penis eraf, het moet dan maar. Ze komen binnen en er wordt naar hun beroep gevraagd 1e man: ik ben houthakker, dus z'n penis word er afgehakt met een bijl. 2e man : ik ben timmerman, dus z'n penis word eraf gezaagt. Begint die derde te lachen en zegt : ik ben ijscoman wordt die van mij er nu afgelikt ?
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 maart 2013, 16:45 uur
Dit is weer net zo gênant als die journalist laatst met z'n cliché-verhaaltje over clichés in album recensies.
Maar ja, Spitsnieuws, dan mag je toch ook geen verwachtingen hebben eigenlijk.
Maar ja, Spitsnieuws, dan mag je toch ook geen verwachtingen hebben eigenlijk.
0
geplaatst: 14 maart 2013, 16:47 uur
chevy93 schreef:
Maar dit was echt.
(quote)
Voorspelbaar heet zoiets.GeenStijl : Nieuwjaarsreceptie gemeente Haren: 8 januari 2013
Maar dit was echt.
Zimra

0
geplaatst: 14 maart 2013, 18:51 uur
Iemand laat zijn telefoon liggen, iemand anders vindt hem en kan via die telefoon op het Facebook-account van degene die hem heeft laten liggen. Daar plaatst ie dus bovenstaand bericht. Ik snap verder niet helemaal welk gedeelte je niet snapt?
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 maart 2013, 18:54 uur
Ah, ik had geen idee dat de vinder op het facebook profiel van de eigenaar had gepost.
Maar wat hebben allochtonen en 'Berke' er mee te maken?
0
geplaatst: 14 maart 2013, 19:17 uur
@onweerwolf: degene die dus op Lars zijn profiel post is een allochtoon en noemt vreemd genoeg Berke.
Denk ik toch ...
Denk ik toch ...
0
geplaatst: 14 maart 2013, 19:18 uur
Onweerwolf schreef:
Ah, ik had geen idee dat de vinder op het facebook profiel van de eigenaar had gepost.
Berke is de naam van de vinder, een allochtoon.
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 maart 2013, 19:24 uur
Oh, ik wist niet dat het iemand van MusicMeter was.
0
geplaatst: 14 maart 2013, 21:37 uur
Ik zal het voortaan 'voorspelbaar' noemen. Moet je niet bij iedere zin de synoniemen gaan noemen zoals jij ze gebruikt? 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.