Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 15 maart 2013, 01:03 uur
Onweerwolf schreef:
Oh, ik wist niet dat het iemand van MusicMeter was.
Oh, ik wist niet dat het iemand van MusicMeter was.
Wie zegt dat het iemand van MusicMete is

0
geplaatst: 15 maart 2013, 02:29 uur
Je bent duidelijk geen Facebook-gebruiker.
Meer dan de uitleg van Arrie kan ik er ook niet van maken.
Meer dan de uitleg van Arrie kan ik er ook niet van maken.
0
geplaatst: 15 maart 2013, 12:32 uur
@Edwynn 
het tweede kende ik echter al, maar blijft wel grappig

het tweede kende ik echter al, maar blijft wel grappig
0
geplaatst: 15 maart 2013, 12:34 uur
Oh, nu snap ik hem wel. Ik dacht dat het dubbele posten ook onderdeel van de grap was.
0
geplaatst: 15 maart 2013, 13:15 uur
Onweerwolf schreef:
Bekende Nederlander die ik niet ken?
Bekende Nederlander die ik niet ken?
Ik snap er helemaal niks meer van nu. Waar haal je dat in godsnaam vandaan?

0
geplaatst: 15 maart 2013, 16:11 uur
"Gelukkig zijn er nog genoeg goede allochtonen dus neem contact op met Berke"
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 maart 2013, 16:19 uur
Arrie schreef:
Waaruit je dan maar moet concluderen dat deze Berke zelf ook een allochtoon is, neem ik aan?
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 maart 2013, 16:25 uur
Ik vind het echt een supervaag verhaal maar als ik het nu goed begrijp heeft nu iemand zijn telefoon verloren in het OV, die telefoon is vervolgens meegenomen door Berke, die zelf allochtoon is, en die heeft ingebroken op het facebook profiel van de eigenaar en daar iets negatiefs lopen posten over andere allochtonen.
Vervolgens komt er een hele stroom 'likes' van allerlei vage figuren en... dat was het.
De grap ontgaat mij hier echt. Ik zou niet bijzonder amused zijn als ik mijn telefoon zou verliezen en een of andere aap nam het ding mee en ging vervolgens onder mijn naam dingen posten op allerlei sites en al helemaal niet zulk soort dingen. Of die aap allochtoon is of niet doet er verder niet toe.
Vervolgens komt er een hele stroom 'likes' van allerlei vage figuren en... dat was het.
De grap ontgaat mij hier echt. Ik zou niet bijzonder amused zijn als ik mijn telefoon zou verliezen en een of andere aap nam het ding mee en ging vervolgens onder mijn naam dingen posten op allerlei sites en al helemaal niet zulk soort dingen. Of die aap allochtoon is of niet doet er verder niet toe.
0
geplaatst: 15 maart 2013, 16:30 uur
Hij plaatst één bericht op Lars' Facebook, waarin hij zegt dat als Lars zijn telefoon terugwil, hij alleen maar contact hoeft op te nemen met Berke (die vinder zelf dus) (één van de goede allochtonen in het land). Vervolgens plaatst Berke via zijn eigen account een reactie op dat bericht, zodat Lars contact op kan nemen met die Berke. Daarom geeft ie aan dat er ook nog goede allochtonen in het land zijn, zoals hijzelf, want hij geeft Lars zijn telefoon terug.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 maart 2013, 16:33 uur
Arrie schreef:
Hij plaatst één bericht op Lars' Facebook, waarin hij zegt dat als Lars zijn telefoon terugwil, hij alleen maar contact hoeft op te nemen met Berke (die vinder zelf dus) (één van de goede allochtonen in het land). Vervolgens plaatst Berke via zijn eigen account een reactie op dat bericht, zodat Lars contact op kan nemen met die Berke. Daarom geeft ie aan dat er ook nog goede allochtonen in het land zijn, zoals hijzelf, want hij geeft Lars zijn telefoon terug.
En deze Berke kan niet een mail sturen?
En hoezo dat verhaal over die allochtonen. Alsof allochtonen in de meeste gevallen verderfelijke figuren zijn die telefoons achterover drukken maar dat hij daar een uitzondering op is? Slaat toch nergens op?

0
geplaatst: 15 maart 2013, 16:33 uur
0
geplaatst: 15 maart 2013, 16:37 uur
Onweerwolf schreef:
En hoezo dat verhaal over die allochtonen. Alsof allochtonen in de meeste gevallen verderfelijke figuren zijn die telefoons achterover drukken maar dat hij daar een uitzondering op is? Slaat toch nergens op?
(quote)
Hij doelt uiteraard op het feit dat allochtonen vaak slecht in het nieuws komen en een slecht imago hebben enzo.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 maart 2013, 16:42 uur
Als ik ooit de telefoon van Chevy vind in een bus of trein ga ik eerst op MM in alle mogelijke games +8 punten geven aan Tom Waits en daarna een pm bericht aan mezelf sturen dat 'ik' 'mijn' telefoon kan ophalen in Groningen.
En ik ben niet eens allochtoon.
En ik ben niet eens allochtoon.

0
geplaatst: 15 maart 2013, 16:43 uur
Ik zie een nieuw topic ontstaan: "Arrie en Onweerwolf leggen het elkaar uit" 

0
geplaatst: 15 maart 2013, 16:45 uur
Facebook - blijkbaar heeft iedereen de artikelen in de verstandiger pers erover gemist: als je nu nog feestboekt, ben je:
* of behept met een IQ van < 70
* achterstandspuber
* net ontwaakt vanuit je winterslaap
Zo is Hyves onlangs al betiteld als de miskoop van de eeuw van de Telegraaf. Feestboek is de opgeblazen versie ervan - Feestboek; je erop laten voorstaan is blijkgeven van meelopen in the crowd (The Jam). Musicaliter staat Feestboek-fan zijn nog net iet gelijk aan bekennen dat U2 de beste ontdekking is van dit decennium, maar het lijkt er veel op
* of behept met een IQ van < 70
* achterstandspuber
* net ontwaakt vanuit je winterslaap
Zo is Hyves onlangs al betiteld als de miskoop van de eeuw van de Telegraaf. Feestboek is de opgeblazen versie ervan - Feestboek; je erop laten voorstaan is blijkgeven van meelopen in the crowd (The Jam). Musicaliter staat Feestboek-fan zijn nog net iet gelijk aan bekennen dat U2 de beste ontdekking is van dit decennium, maar het lijkt er veel op

0
Onweerwolf
geplaatst: 15 maart 2013, 16:51 uur
Mjuman schreef:
Facebook
Er valt vast en zeker ook iets te zeggen over een correlatie tussen gebrek aan humor en Facebookgebruik. Kan niet missen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.