MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Zo'n reactie verwachtte ik al.

2MY
kbf

Onweerwolf schreef:
Oh, ik wist niet dat het iemand van MusicMeter was.

Wie zegt dat het iemand van MusicMete is

Onweerwolf
Bekende Nederlander die ik niet ken?

Je bent duidelijk geen Facebook-gebruiker. Meer dan de uitleg van Arrie kan ik er ook niet van maken.

Ik vind het een mooie en bemoedigende allochtonenactie.

2MY
@Edwynn

het tweede kende ik echter al, maar blijft wel grappig

Oeps

Oh, nu snap ik hem wel. Ik dacht dat het dubbele posten ook onderdeel van de grap was.

Onweerwolf schreef:
Bekende Nederlander die ik niet ken?

Ik snap er helemaal niks meer van nu. Waar haal je dat in godsnaam vandaan?

Onweerwolf
Hoe weet je anders dat 'ie allochtoon is?

"Gelukkig zijn er nog genoeg goede allochtonen dus neem contact op met Berke"

Schnee

Onweerwolf
Arrie schreef:
"Gelukkig zijn er nog genoeg goede allochtonen dus neem contact op met Berke"

Waaruit je dan maar moet concluderen dat deze Berke zelf ook een allochtoon is, neem ik aan?

Nooit 'begrijpend lezen' gehad op school?

Onweerwolf
Ik vind het echt een supervaag verhaal maar als ik het nu goed begrijp heeft nu iemand zijn telefoon verloren in het OV, die telefoon is vervolgens meegenomen door Berke, die zelf allochtoon is, en die heeft ingebroken op het facebook profiel van de eigenaar en daar iets negatiefs lopen posten over andere allochtonen.

Vervolgens komt er een hele stroom 'likes' van allerlei vage figuren en... dat was het.

De grap ontgaat mij hier echt. Ik zou niet bijzonder amused zijn als ik mijn telefoon zou verliezen en een of andere aap nam het ding mee en ging vervolgens onder mijn naam dingen posten op allerlei sites en al helemaal niet zulk soort dingen. Of die aap allochtoon is of niet doet er verder niet toe.

Hij plaatst één bericht op Lars' Facebook, waarin hij zegt dat als Lars zijn telefoon terugwil, hij alleen maar contact hoeft op te nemen met Berke (die vinder zelf dus) (één van de goede allochtonen in het land). Vervolgens plaatst Berke via zijn eigen account een reactie op dat bericht, zodat Lars contact op kan nemen met die Berke. Daarom geeft ie aan dat er ook nog goede allochtonen in het land zijn, zoals hijzelf, want hij geeft Lars zijn telefoon terug.

Onweerwolf
Arrie schreef:
Hij plaatst één bericht op Lars' Facebook, waarin hij zegt dat als Lars zijn telefoon terugwil, hij alleen maar contact hoeft op te nemen met Berke (die vinder zelf dus) (één van de goede allochtonen in het land). Vervolgens plaatst Berke via zijn eigen account een reactie op dat bericht, zodat Lars contact op kan nemen met die Berke. Daarom geeft ie aan dat er ook nog goede allochtonen in het land zijn, zoals hijzelf, want hij geeft Lars zijn telefoon terug.

En deze Berke kan niet een mail sturen?

En hoezo dat verhaal over die allochtonen. Alsof allochtonen in de meeste gevallen verderfelijke figuren zijn die telefoons achterover drukken maar dat hij daar een uitzondering op is? Slaat toch nergens op?

Arrie schreef:
Nooit 'begrijpend lezen' gehad op school?

(afbeelding)

Onweerwolf schreef:
(quote)

En hoezo dat verhaal over die allochtonen. Alsof allochtonen in de meeste gevallen verderfelijke figuren zijn die telefoons achterover drukken maar dat hij daar een uitzondering op is? Slaat toch nergens op?

Hij doelt uiteraard op het feit dat allochtonen vaak slecht in het nieuws komen en een slecht imago hebben enzo.

Onweerwolf
Als ik ooit de telefoon van Chevy vind in een bus of trein ga ik eerst op MM in alle mogelijke games +8 punten geven aan Tom Waits en daarna een pm bericht aan mezelf sturen dat 'ik' 'mijn' telefoon kan ophalen in Groningen.

En ik ben niet eens allochtoon.

Onweerwolf schreef:
En ik ben niet eens allochtoon.

Jij komt toch uit Groningen?

Ik zie een nieuw topic ontstaan: "Arrie en Onweerwolf leggen het elkaar uit"

Facebook - blijkbaar heeft iedereen de artikelen in de verstandiger pers erover gemist: als je nu nog feestboekt, ben je:

* of behept met een IQ van < 70
* achterstandspuber
* net ontwaakt vanuit je winterslaap

Zo is Hyves onlangs al betiteld als de miskoop van de eeuw van de Telegraaf. Feestboek is de opgeblazen versie ervan - Feestboek; je erop laten voorstaan is blijkgeven van meelopen in the crowd (The Jam). Musicaliter staat Feestboek-fan zijn nog net iet gelijk aan bekennen dat U2 de beste ontdekking is van dit decennium, maar het lijkt er veel op

Onweerwolf
Mjuman schreef:
Facebook

Er valt vast en zeker ook iets te zeggen over een correlatie tussen gebrek aan humor en Facebookgebruik. Kan niet missen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:05 uur

geplaatst: vandaag om 06:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.