Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 20 maart 2013, 18:12 uur
Prachtig Linius, een dergelijk filmpje kan ik eindeloos bekijken 

0
geplaatst: 21 maart 2013, 10:49 uur
Linius schreef:
(afbeelding)
"Heeft iemand mij gezien? Nee? Act like nothing's happened!" (afbeelding)

0
geplaatst: 21 maart 2013, 18:05 uur
Daar de normaalste zaak van de wereld, hier minder normaal, wat zorgt voor een bepaalde arousal, die kán leiden tot een lach...
0
Schnee
geplaatst: 21 maart 2013, 23:03 uur
@ Linius, ik heb in zo'n trein gezeten in Peru. Daar was een markt op/rond het spoor. Men is er op voorbereid en kan alles wegklappen als de trein voorbij komt!
0
geplaatst: 21 maart 2013, 23:14 uur
Ik heb in Ierland door dorpen gereden waar nog op turf gestookt werd en waar de weg eerst vrijgemaakt moest worden van schapen of koeien - en Ierland is echt wel EU.
De wereld van Linus eindigt twee metrohaltes voorbij Amsterdam Arena.
De wereld van Linus eindigt twee metrohaltes voorbij Amsterdam Arena.

0
geplaatst: 22 maart 2013, 11:13 uur
@Schnee Lijkt me best mooi om eens zo'n treinrit mee te maken. Best een aparte gewaarwording zo'n markt op het spoor 
@Mjuman Als ik een tentamen moet maken stop ik inderdaad bij Holendrecht

@Mjuman Als ik een tentamen moet maken stop ik inderdaad bij Holendrecht

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 maart 2013, 18:31 uur
En hij is ook muzikaal:
Deze liet iemand me gisteren zien:
Deze liet iemand me gisteren zien:
0
geplaatst: 22 maart 2013, 18:35 uur
U bent of traag van begrip of heet Trollensteyn op de bips (van achteren)? De facto was Hitler wel de eerste politicus die uiterst vaardig was met massacommunicatie - of dat zum Lachen was, is een kwestie van inzicht en smaak - beide ontwikkelen zich met de jaren.

0
geplaatst: 22 maart 2013, 18:41 uur
Mjuman schreef:
U bent of traag van begrip of heet Trollensteyn op de bips (van achteren)? De facto was Hitler wel de eerste politicus die uiterst vaardig was met massacommunicatie - of dat zum Lachen was, is een kwestie van inzicht en smaak - beide ontwikkelen zich met de jaren.
(quote)
Heeft iemamd nog een grap met Nietzsche voor ome Mju in de aanbieding?
0
geplaatst: 22 maart 2013, 18:47 uur
Graffiti op de plee bij Veritas in Utrecht:
Gott ist tot! (Nietsche)
eronder in een ander handschrift:
Nietsche ist tot (Gott) !!
0
geplaatst: 22 maart 2013, 20:27 uur
Een ouderwetsche tekstgrap, ditmaal van mijn homeboy Jules Deelder:
Hitler inspecteert een concentratiekamp. Dan komt er een jongetje op hem afgelopen. Het jongetje zegt: 'Mijnheer Führer, ik word morgen tien.' Hitler kijkt hem aan, glimlacht en zegt: 'Wedden van niet?'
Hitler inspecteert een concentratiekamp. Dan komt er een jongetje op hem afgelopen. Het jongetje zegt: 'Mijnheer Führer, ik word morgen tien.' Hitler kijkt hem aan, glimlacht en zegt: 'Wedden van niet?'
0
geplaatst: 22 maart 2013, 20:58 uur
Komt alleen omdat entwedder Illum Sphere net vorige week spellingscontrole heeft ontdekt, odder geen geloof hecht aan Sloombliks idee van a firm bust - he doesn't care about the double D; single will do als hoofdsteun 

0
geplaatst: 22 maart 2013, 21:55 uur
Ik verstond in 'Brimful of Asha' inderdaad serieusch altijd 'Everybody needs breasts for pillow'.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.