MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Wie Joost kent mag het zeggen.

Hij valt echt nep, hij glijdt niet eens uit, maar gaat gewoon op z'n knieën, terwijl er in geen velden of wegen een katholieke priester te bekennen is.

En dat is maar goed ook voor dat joch

Het is dan ook de bedoeling dat het nep is.
De intentie is volgens mij dat die mevrouw met haar winkelkar dacht dat hij echt is gevallen, wat aan haar gelaatsdrukkinng te zien blijkbaar gelukt is.

leander?
Hilarisch

Yann Samsa
Slowgaze schreef:
Hij valt echt nep, hij glijdt niet eens uit, maar gaat gewoon op z'n knieën, terwijl er in geen velden of wegen een katholieke priester te bekennen is.
Not sure if serious or just trollin'

Allebei evenveel.

Leuk. Totdat ze het bij jou op het werk doen en jij die zooi mag opruimen

Ligt eraan hoeveel ik betaald krijg .

Valt vies tegen bij mijn supermarkt

kobe bryant fan schreef:
Het is dan ook de bedoeling dat het nep is.
De intentie is volgens mij dat die mevrouw met haar winkelkar dacht dat hij echt is gevallen, wat aan haar gelaatsdrukkinng te zien blijkbaar gelukt is.

O oke.

Flauwe hype.

Assurancetourix

(afbeelding)

Sir Spamalot (crew)
Een priester rijdt in zijn auto langs een nonnetje dat op de stoep loopt. Hij geeft haar een lift. Terwijl zij instapt, valt haar habijt open en laat zij een prachtig lang been zien. De priester kan zich niet beheersen en legt zijn hand op haar dij. De non kijkt hem aan en zegt vriendelijk: "Denk aan psalm 129, vader."
De priester trekt verschrikt zijn hand weg en verontschuldigt zich. Maar na een tijdje wordt de verleiding toch te groot en hij legt weer zijn hand op haar dij. "Denk aan psalm 129," zegt het nonnetje opnieuw.
"Sorry zuster, het vlees is zwak", zegt de priester.
Bij het klooster aangekomen, stapt de non uit en glimlacht veelbetekenend naar de priester. Die rent naar zijn cel en slaat de bijbel open bij psalm 129 en leest: "Gaat voort en zoek, omhoog en verder omhoog, want daar is de glorie."

De Sir is weer in de kroeg geweest?

Bijbelgrappen.

Christendom is een pleonasme.

jasper1991 schreef:

panjoe (moderator)

Sir Spamalot (crew)
Eveningguard schreef:
De Sir is weer in de kroeg geweest?

jasper1991 schreef:

Ik ben katholiek hoor.

Even winkelen bij moviemeter:

(afbeelding)

(afbeelding)

Misterfool
jasper1991 schreef:

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:42 uur

geplaatst: vandaag om 07:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.