Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
handsome_devil
geplaatst: 5 september 2009, 09:54 uur
duidelijk
hij moet weer een nieuwe bundel uitbrengen, ik kan ze allemaal al dromen
laatst trouwens live gezien met 'net niet verschenen boeken' tijdens de kunstnacht in den bosch, geweldig ook
hij moet weer een nieuwe bundel uitbrengen, ik kan ze allemaal al dromen
laatst trouwens live gezien met 'net niet verschenen boeken' tijdens de kunstnacht in den bosch, geweldig ook

0
Antonio
geplaatst: 5 september 2009, 10:55 uur
Lelijke Homo's Hebben Geen Reet Aan Hun Kont
Oh, Die Hunkering Naar Opblaasbaar Vee
Stoephoersalonsloeries
Ongeldige Seks
Ongewassen Neushaar
Op Het Kerkhof Der Waanzin Waaien Winden Het Hardst
Kaas Voor Een Hoerenjong
Beste Homo's Van Het Waardetransport
Borduren Met Gebalde Vuisten (Psychologische Handwerkroman)
De Atoombom. Een Machtig Wapen Als Je Er Oog Voor Hebt.
Als De Vaas Met Schaamhaar Op Tafel Staat
en misschien wel de allerbeste:
De lichtgehandicapte vrouw in het smetteloze braakselgele trainingspak die Marinus vanuit zijn flat op de negende verdieping uit de tram zag stappen, riep dusdanig veel plaatsvervangende schaamte bij hem op dat hij even moest gaan zitten. (en 7085 andere zinnen)
0
geplaatst: 5 september 2009, 18:32 uur
even een leuk mopje:
Loopt een man 's nachts over straat. Hij wordt staande gehouden door een onguur type die tegen hem zegt: 'Noem twee Nederlandse bands anders trim ik je in elkaar!'. Zegt die man: 'Bløf, Doe Maar.'
Loopt een man 's nachts over straat. Hij wordt staande gehouden door een onguur type die tegen hem zegt: 'Noem twee Nederlandse bands anders trim ik je in elkaar!'. Zegt die man: 'Bløf, Doe Maar.'
0
geplaatst: 5 september 2009, 23:15 uur
Q: How many indie-rock musicians does it take to change a lightbulb?
A: It's an obscure number; you wouldn't have heard of it.
A: It's an obscure number; you wouldn't have heard of it.
0
geplaatst: 8 september 2009, 18:08 uur
Max is honderd jaar geworden en zijn familie heeft een feestelijke dag gepland: naar de dierentuin, naar het pretpark, naar de burgemeester... De dag eindigt met een chique diner.
Vraagt zijn dochter: "En pa, wat vond je nu het leukste aan deze dag?". Antwoordt Max: "Die bordjes langs de weg met: Max 100!"
Vraagt zijn dochter: "En pa, wat vond je nu het leukste aan deze dag?". Antwoordt Max: "Die bordjes langs de weg met: Max 100!"
0
geplaatst: 8 september 2009, 19:05 uur
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 11 september 2009, 17:12 uur
Het is weekend, tijd voor een mop.
Er komt een man bij de balie van de Belastingdienst. "Ik zou graag Alie willen spreken." De medewerker van de belastingdienst zegt: "Alie, welke Alie?" Waarop de man zegt: "Alie Baba wil ik spreken en snel!" De medewerker van de Belastingdienst antwoordt korzelig: "Er werkt hier geen Ali Baba!" Waarop de man antwoordt: "Dan wil ik graag één van de andere veertig rovers spreken!"
Er komt een man bij de balie van de Belastingdienst. "Ik zou graag Alie willen spreken." De medewerker van de belastingdienst zegt: "Alie, welke Alie?" Waarop de man zegt: "Alie Baba wil ik spreken en snel!" De medewerker van de Belastingdienst antwoordt korzelig: "Er werkt hier geen Ali Baba!" Waarop de man antwoordt: "Dan wil ik graag één van de andere veertig rovers spreken!"
0
geplaatst: 11 september 2009, 18:55 uur
0
Antonio
geplaatst: 16 september 2009, 16:15 uur
Sommige mensen op deze wereld hebben echt te veel tijd te besteden...
0
Antonio
geplaatst: 16 september 2009, 22:50 uur
''Zijn er nog vragen ?''
Misschien wel zijn allerbeste

Doet me erg denken aan een van zijn tekeningen van een of ander staatshoofd op een balkon, met daaronder zijn volk.
Iemand uit het volk roept: ''Oprotten geliefde leider !!!''
0
geplaatst: 17 september 2009, 11:01 uur
Passage uit 'Na de Pauze':
Ik word steeds asocialer. Laatst was ik bij mijn moeder op bezoek. En na anderhalve minuut zei ik: 'Ik stap maar weer eens op'. Waarop mijn moeder zei: Maar je bent er nog maar anderhalve minuut! Ik weet het moeder, maar gezelligheid kent geen tijd'
(Herman Finkers)
Ik word steeds asocialer. Laatst was ik bij mijn moeder op bezoek. En na anderhalve minuut zei ik: 'Ik stap maar weer eens op'. Waarop mijn moeder zei: Maar je bent er nog maar anderhalve minuut! Ik weet het moeder, maar gezelligheid kent geen tijd'
(Herman Finkers)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.