MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Lekker makkelijk, een programmeur de schuld geven.

Ik geloof er geen fluit van dat het om een fout ging, maar ze lossen het nu wel netjes op.

Improvision

Cygnus schreef:
Ik geloof er geen fluit van dat het om een fout ging, maar ze lossen het nu wel netjes op.

Precies dat wilde ik ook zeggen.

"Ongemakkelijk." Lekker droog.

Cygnus schreef:
Ik geloof het wel, want welk voordeel kan een bedrijf halen bij een dergelijke actie? Sms'en voor een gratis biertje, zo dom zijn bedrijven nou ook weer niet.

chevy93 schreef:
(quote)
Ik geloof het wel, want welk voordeel kan een bedrijf halen bij een dergelijke actie? Sms'en voor een gratis biertje, zo dom zijn bedrijven nou ook weer niet.

Denk je? Het lijkt me heel goed mogelijk dat ze echt zo'n flutprijs hebben weggegeven en dat ze pas na die brief inzagen dat het inderdaad wel een erg lullige prijs is. En dat lossen ze nu zo op, onder met mom van een 'fout', om de imagoschade te beperken.

Misschien ben ik te goedgelovig.

Ik ben overigens wel benieuwd wat nu de alternatieve prijs wordt.

ClassicProgRock1
chevy93 schreef:

Een gratis weekendje Parijs...

haha, fantastisch om nog eens te zien.

ClassicProgRock1
chevy93 schreef:

Of een partij squash met de General Manager van het bedrijf.

Ik zie zijn piemel, hij ziet mijn piemel...

Partij squash

Ligt het nou aan mij of heeft dat blauwe lijntje achter de naam van de mensen waarop hij reageert totaal geen zin aangezien je daaronder alsnog gewoon kan zien op wie hij reageert?

He$$el_01 schreef:
Ligt het nou aan mij of heeft dat blauwe lijntje achter de naam van de mensen waarop hij reageert totaal geen zin aangezien je daaronder alsnog gewoon kan zien op wie hij reageert?

Klopt

Verder mag THE UNIVERSE wel wat minder caps lock gebruiken.

rock-rick schreef:
(quote)

Klopt

Verder mag THE UNIVERSE wel wat minder caps lock gebruiken.
Hij is wel GROOT he met zijn minimaal 14 miljard lichtjaar!

Er is overigens een verschil tussen naam en gebruikersnaam. Slechts af en toe zie je de achternaam in de gebruikersnaam.

Maar als je de gebruikersnaam ziet is het niet veel moeite om ook de naam even op te zoeken, natuurlijk. Ma bon ja, Twitter en privacy...

Maar ik snap het blauwe balkje sowieso niet, aangezien die mensen hun account open voor het publiek hebben staan. Ze geven dus zelf eigenlijk aan dat iedereen hun berichten en naam mogen zien.

Ik snap sowieso niet waarom mensen hun tijd verspillen op dergelijke (a)sociale site's.

panjoe (moderator)

(afbeelding)

Improvision

(afbeelding)

Wat is het dan?

Een wiet grinder.

Jaja, hilarisch.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:46 uur

geplaatst: vandaag om 22:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.