Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 29 mei 2013, 16:44 uur
Ik geloof er geen fluit van dat het om een fout ging, maar ze lossen het nu wel netjes op.
0
geplaatst: 29 mei 2013, 17:12 uur
Cygnus schreef:
Ik geloof er geen fluit van dat het om een fout ging, maar ze lossen het nu wel netjes op.
Precies dat wilde ik ook zeggen.
0
geplaatst: 30 mei 2013, 11:39 uur
Cygnus schreef:
Ik geloof het wel, want welk voordeel kan een bedrijf halen bij een dergelijke actie? Sms'en voor een gratis biertje, zo dom zijn bedrijven nou ook weer niet. Ik geloof er geen fluit van dat het om een fout ging, maar ze lossen het nu wel netjes op.

0
geplaatst: 30 mei 2013, 11:43 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Ik geloof het wel, want welk voordeel kan een bedrijf halen bij een dergelijke actie? Sms'en voor een gratis biertje, zo dom zijn bedrijven nou ook weer niet.
Denk je? Het lijkt me heel goed mogelijk dat ze echt zo'n flutprijs hebben weggegeven en dat ze pas na die brief inzagen dat het inderdaad wel een erg lullige prijs is. En dat lossen ze nu zo op, onder met mom van een 'fout', om de imagoschade te beperken.
0
geplaatst: 30 mei 2013, 13:16 uur
Misschien ben ik te goedgelovig. 
Ik ben overigens wel benieuwd wat nu de alternatieve prijs wordt.

0
ClassicProgRock1
geplaatst: 30 mei 2013, 15:44 uur
chevy93 schreef:
Een gratis weekendje Parijs...

0
geplaatst: 30 mei 2013, 15:50 uur
0
ClassicProgRock1
geplaatst: 30 mei 2013, 16:19 uur
chevy93 schreef:
Of een partij squash met de General Manager van het bedrijf.
Ik zie zijn piemel, hij ziet mijn piemel...
Partij squash

0
geplaatst: 31 mei 2013, 00:19 uur
Improvision schreef:
I made a twitter account where all I do is pretend to be "The Universe" and respond to tweets that have the word "Universe" in them - Imgur
I made a twitter account where all I do is pretend to be "The Universe" and respond to tweets that have the word "Universe" in them - Imgur
Ligt het nou aan mij of heeft dat blauwe lijntje achter de naam van de mensen waarop hij reageert totaal geen zin aangezien je daaronder alsnog gewoon kan zien op wie hij reageert?
0
geplaatst: 31 mei 2013, 13:13 uur
He$$el_01 schreef:
Ligt het nou aan mij of heeft dat blauwe lijntje achter de naam van de mensen waarop hij reageert totaal geen zin aangezien je daaronder alsnog gewoon kan zien op wie hij reageert?
Klopt

Verder mag THE UNIVERSE wel wat minder caps lock gebruiken.
0
geplaatst: 31 mei 2013, 17:45 uur
Hij is wel GROOT he met zijn minimaal 14 miljard lichtjaar! 
Er is overigens een verschil tussen naam en gebruikersnaam. Slechts af en toe zie je de achternaam in de gebruikersnaam.

Er is overigens een verschil tussen naam en gebruikersnaam. Slechts af en toe zie je de achternaam in de gebruikersnaam.
0
geplaatst: 31 mei 2013, 17:56 uur
Maar als je de gebruikersnaam ziet is het niet veel moeite om ook de naam even op te zoeken, natuurlijk. Ma bon ja, Twitter en privacy...
0
geplaatst: 31 mei 2013, 19:16 uur
Maar ik snap het blauwe balkje sowieso niet, aangezien die mensen hun account open voor het publiek hebben staan. Ze geven dus zelf eigenlijk aan dat iedereen hun berichten en naam mogen zien.
0
geplaatst: 31 mei 2013, 19:51 uur
Ik snap sowieso niet waarom mensen hun tijd verspillen op dergelijke (a)sociale site's. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.