Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 3 juni 2013, 11:10 uur
jasper1991 schreef:
Wat is het dan?
Wat is het dan?
Dit meen je toch niet.

Wat een maf artikel. Steek je neus erin en je weet het.

0
Onweerwolf
geplaatst: 3 juni 2013, 11:46 uur
Ik wist het ook niet. Toen ik een tiener was deden we wiet nog gewoon in een sigaret. 

0
geplaatst: 3 juni 2013, 12:14 uur
Ik wens je veel succes om de hedendaagse, ongecrushte (!) wiet in een sigaret te stoppen 

0
Onweerwolf
geplaatst: 3 juni 2013, 12:32 uur
Ach, de laatste keer dat ik heb geblowd is zeker 10 jaar geleden en dat wilde ik eigenlijk wel zo houden.
0
geplaatst: 3 juni 2013, 12:38 uur
De heer Sieben vraagt zich waarvoor dit vreemde voorwerp gebruikt werd
Het woordje 'werd' doet het hem. Alsof er een zeldzaam voorwerp uit het pleistoceen is ontdekt.
Het woordje 'werd' doet het hem. Alsof er een zeldzaam voorwerp uit het pleistoceen is ontdekt.
0
geplaatst: 4 juni 2013, 11:57 uur
Ik kan inderdaad niet ontkennen dat ik mijn USB-stick graag in een Dell steek.
0
geplaatst: 4 juni 2013, 12:19 uur
Ja, sinds ik een Dell heb ben ik een enorm verslaafd aan seks met leprapatiënten. Ik word helemaal opgewonden wanneer de stukken er vanaf vliegen.
0
geplaatst: 4 juni 2013, 12:21 uur
0
geplaatst: 4 juni 2013, 12:24 uur
IllumSphere schreef:
Ja, sinds ik een Dell heb ben ik een enorm verslaafd aan seks met leprapatiënten. Ik word helemaal opgewonden wanneer de stukken er vanaf vliegen.
Wat gevoelloos.
0
geplaatst: 4 juni 2013, 12:51 uur
Ward schreef:
Dat lijkt me een usp voor je CV - al krijg je waarschijnlijk wel problemen (met geeks verantwoordelijk voor ICT), vanwege de zgn end-point security - zo heet dat nou eenmaal in real life jargon

0
geplaatst: 4 juni 2013, 17:21 uur
IllumSphere schreef:
Zonder een smiley bij zo'n opmerking is het wel een enge boel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.