Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juli 2013, 13:12 uur
x3. ik heb hem al 3x bekeken. Ook hoe die ene gast, vanuit zijn ooghoeken omhoog kijkt. 
0
geplaatst: 23 juli 2013, 17:07 uur
Vind het maar een beetje een flauw stukje dat zomaar eens door de werkelijkheid ingehaald zou kunnen worden.. Alsof Ramones zo knetterhard en dwars is. Het is punk met een zacht fluwelen randje zodat mensen die af en toe eens lekker gek willen doen niet direct hun bolletjes stoten.
0
geplaatst: 23 juli 2013, 17:16 uur
Je kunt het er zo serieus op ingaan als je wilt. Los van de Ramones vond ik het gewoon een geinig geschreven stukje. Met name het cynisme richting het musical klimaat dat er in Nederland heerst en de daarbij horende stal aan acteurs en musici die telkens weer opengetrokken wordt.
0
geplaatst: 23 juli 2013, 17:20 uur
Musicals mangelen moet vaker gebeuren. Maar de schrijver beseft niet echt dat Ramones uitstekend in dat musicalklimaat zouden passen. Beetje ondeugend verhaaltje bij bedenken en voilá. Beter hopen dat Van den Ende het niet leest want ik zweer je, hij pikt dat idee.
0
geplaatst: 23 juli 2013, 23:16 uur
Jazeker, bij het casten. Alleen kwam ik er net niet door en werden Jolie, Diaz en co geen blijvertjes. 

0
geplaatst: 25 juli 2013, 23:04 uur
Lekker zeg, Jessica Simpson maar wie is die oude vent met dat verkeerde permanentje?
0
geplaatst: 25 juli 2013, 23:21 uur
vigil schreef:
Lekker zeg, Jessica Simpson maar wie is die oude vent met dat verkeerde permanentje?
theoden king of rohan
0
geplaatst: 26 juli 2013, 00:46 uur
vigil schreef:
Queenie - misxien een headhunter op zoek naar een opvolgster van

Vraag aan Sloomblik:
Wat is de overeenkomst tussen tieten en ballen?
beide zitten meestal in een netje
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.