Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juli 2013, 00:59 uur
Rudi S schreef:
(afbeelding)
Technisch gezien een aardige grap, op basis van het vooroordeel. Echter weten wij wel beter qua mondiaal drugsgebruik.(afbeelding)
0
geplaatst: 20 juli 2013, 01:18 uur
Mondiaal drugsgebruik, is dat het tegenovergestelde van rectale inname?
0
geplaatst: 20 juli 2013, 10:20 uur
, daar kunnen de nederlandse wasberen nog wat van leren.En dan dat loopje.
0
Misterfool
geplaatst: 20 juli 2013, 14:56 uur
Om maar een duit in het zakje te doen:

Niet helemaal eerlijk, maar voor een deel van de hedendaagse feministen komt dit toch akelig dicht in de buurt.

Niet helemaal eerlijk, maar voor een deel van de hedendaagse feministen komt dit toch akelig dicht in de buurt.
0
Improvision
geplaatst: 20 juli 2013, 15:02 uur
Bovendien zou volledige gelijkheid betekenen dat mannen ook rokken mogen dragen en dan kloppen de pictogrammen niet meer.
0
geplaatst: 20 juli 2013, 17:46 uur
WHO?!

"Back then hoes didn't want me. Now I'm hot, hoes all on me"

"Back then hoes didn't want me. Now I'm hot, hoes all on me"
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 20 juli 2013, 17:55 uur
Misterfool schreef:
Absoluut. Is heel typisch: gelijke rechten, maar we moeten wel de deur openhouden en als het schip zinkt, willen ze wel als eerste in de reddingsvloot. Om over alimentatie nog maar te zwijgen.

Een zwaar feministische docente op de uni probeerde ons eens wijs te maken dat vrouwen in de Bijenkorf van bovenaf door mannen passief worden gehouden. Dat zou de reden zijn dat mannen altijd zo door kunnen lopen op de wc, terwijl vrouwen in de rij staan.

Of dat de pen een fallussymbool is en dat vrouwelijke schrijvers daarom nog steeds onderdrukt worden door mannen.

0
geplaatst: 20 juli 2013, 20:09 uur
Stijn_Slayer schreef:
Of dat de pen een fallussymbool is en dat vrouwelijke schrijvers daarom nog steeds onderdrukt worden door mannen.
Schrijven is een penis van papier uitknippen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.