Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Immersion
geplaatst: 31 juli 2013, 17:32 uur
Mjuman schreef:
Moet wel een heel triest land zijn dat België
Moet wel een heel triest land zijn dat België
Heb hier al menig dal betraand zien wezen inderdaad.
0
Immersion
geplaatst: 31 juli 2013, 17:43 uur
Zo, het amateuristisch allegaartje heeft ook weer een aai over de bol gekregen

0
geplaatst: 31 juli 2013, 17:47 uur
Je eerste repliek vond ik van een hoog gehalte. De tweede was - mede door de smiley - minder sterk. Van Kooten en De Bie blijven taalcreatieven 'hors categorie' en essentieel aanvullers der Dikke.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 31 juli 2013, 17:48 uur
Alleen zijn ze nooit grappig en dat lijkt me in hun veld wel handig. 

0
geplaatst: 31 juli 2013, 17:52 uur
Nou, ze waren in hun tijd heel groot hoor. Wellicht dat jij het niet trekt doordat het af en toe wat actueel/tijdsgebonden was, maar hier is een begin twintiger die het nog steeds grappig vindt (af en toe).
0
Immersion
geplaatst: 31 juli 2013, 17:56 uur
Mjuman schreef:
Je eerste repliek vond ik van een hoog gehalte. De tweede was - mede door de smiley - minder sterk.
Je eerste repliek vond ik van een hoog gehalte. De tweede was - mede door de smiley - minder sterk.
Ach, suggestie heeft vlak voor het avondeten vaak z'n beste tijd gehad. Het ondergewaardeerde bericht zal zich met zilver best kunnen troosten me dunkt.
0
geplaatst: 31 juli 2013, 18:10 uur
Dat wordt bijles bij Sloomblik en de angst voor Nederlands-vauten in der scriptie

Immersion schreef:
[Ach, suggestie heeft vlak voor het avondeten vaak z'n beste tijd gehad. Het ondergewaardeerde bericht zal zich met zilver best kunnen troosten me dunkt.
[Ach, suggestie heeft vlak voor het avondeten vaak z'n beste tijd gehad. Het ondergewaardeerde bericht zal zich met zilver best kunnen troosten me dunkt.
En ik maar denken dat restaurants bij jullie juist bij het (avond)eten graag een suggestie maken. Ik vind dat altijd veel prettiger klinken dan dagschotel - net als "mondervermaakjes".

0
Immersion
geplaatst: 31 juli 2013, 18:28 uur
Mjuman schreef:
En ik maar denken dat restaurants bij jullie juist bij het (avond)eten graag een suggestie maken. Ik vind dat altijd veel prettiger klinken dan dagschotel - net als "mondervermaakjes".
Lig bijna plat du jour van het lachen.
0
geplaatst: 31 juli 2013, 18:36 uur
Van Kooten en de Bie afzeiken is niet stoer of volwassen jongeman.
0
geplaatst: 31 juli 2013, 18:39 uur
0
geplaatst: 31 juli 2013, 18:40 uur
Wacht, bestaan er mensen die Van Kooten en de Bie niet grappig vinden?
0
Misterfool
geplaatst: 1 augustus 2013, 13:52 uur
Koffie over mijn beeldscherm van het lachen.Bedankt Graf
0
geplaatst: 1 augustus 2013, 14:51 uur
Geweldig dit. Erg handig zo'n app, de daders gezicht staat nu voor altijd op het net.
0
geplaatst: 1 augustus 2013, 16:42 uur
Ja geinige tumblr, Graf. Al bekruipt me bij het crime scenefotootje het idee dat het niet helemaal echt is. Maar ik kan me vergissen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.