MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Immersion
Mjuman schreef:
Moet wel een heel triest land zijn dat België

Heb hier al menig dal betraand zien wezen inderdaad.

Immersion
Mjuman schreef:
Thans geen twijfel meer, doe maar het zacht van YouTube - De vieze man - Bonbons

Zo, het amateuristisch allegaartje heeft ook weer een aai over de bol gekregen

Je eerste repliek vond ik van een hoog gehalte. De tweede was - mede door de smiley - minder sterk. Van Kooten en De Bie blijven taalcreatieven 'hors categorie' en essentieel aanvullers der Dikke.

Stijn_Slayer
Alleen zijn ze nooit grappig en dat lijkt me in hun veld wel handig.

Nou, ze waren in hun tijd heel groot hoor. Wellicht dat jij het niet trekt doordat het af en toe wat actueel/tijdsgebonden was, maar hier is een begin twintiger die het nog steeds grappig vindt (af en toe).

Immersion
Mjuman schreef:
Je eerste repliek vond ik van een hoog gehalte. De tweede was - mede door de smiley - minder sterk.

Ach, suggestie heeft vlak voor het avondeten vaak z'n beste tijd gehad. Het ondergewaardeerde bericht zal zich met zilver best kunnen troosten me dunkt.

Stijn_Slayer schreef:

Dat wordt bijles bij Sloomblik en de angst voor Nederlands-vauten in der scriptie

Immersion schreef:
[Ach, suggestie heeft vlak voor het avondeten vaak z'n beste tijd gehad. Het ondergewaardeerde bericht zal zich met zilver best kunnen troosten me dunkt.

En ik maar denken dat restaurants bij jullie juist bij het (avond)eten graag een suggestie maken. Ik vind dat altijd veel prettiger klinken dan dagschotel - net als "mondervermaakjes".

Immersion
Mjuman schreef:
En ik maar denken dat restaurants bij jullie juist bij het (avond)eten graag een suggestie maken. Ik vind dat altijd veel prettiger klinken dan dagschotel - net als "mondervermaakjes".

Lig bijna plat du jour van het lachen.

Stijn_Slayer schreef:

Van Kooten en de Bie afzeiken is niet stoer of volwassen jongeman.

Stijn_Slayer schreef:

Wacht, bestaan er mensen die Van Kooten en de Bie niet grappig vinden?

Stijn_Slayer
Scheurgras

Schnee
Stijn_Slayer schreef:

hahahah goeiedagschotel

Improvision

M.E.E.S.T.E.R.L.I.J.K.

panjoe (moderator)

"Where is my phone?

I Hafid"

Misterfool
Koffie over mijn beeldscherm van het lachen.
Bedankt Graf

Prachtig!

Geweldig dit. Erg handig zo'n app, de daders gezicht staat nu voor altijd op het net.

Stijn_Slayer
Volgens mij heb ik een Oath-moment.

Ja geinige tumblr, Graf. Al bekruipt me bij het crime scenefotootje het idee dat het niet helemaal echt is. Maar ik kan me vergissen.

Ik moet gewoon altijd lachen bij Dirk Jan. Geniaal!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:48 uur

geplaatst: vandaag om 04:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.