MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

aslan (crew)
Jack en Bob gaan een weekje skiën in Oostenrijk. Onderweg met de auto worden ze verrast door een sneeuwstorm.
Ze proberen nog verder te rijden, maar als ze een hoeve langs de weg opmerken besluiten ze toch maar te stoppen.
Ze bellen aan en vragen aan de knappe boerin die komt opendoen of ze de nacht mogen doorbrengen.
"Ik weet dat het een erge sneeuwstorm is en er is genoeg plaats in mijn huis, maar ik ben bang dat de buren zullen roddelen als ik jullie in huis neem."
"Wees gerust mevrouw, we zullen in de schuur slapen en we zijn weg voor zonsopgang"
De vrouw gaat akkoord. Ze installeren zich in de schuur en voor dag en dauw zijn ze weer weg.
Het werd een prachtige skivakantie.
Maar negen maanden later ontvangt Bob een brief van een advocaat.
Na enkele minuten verdwaasd voor zich uit te hebben gekeken, beseft hij dat de brief afkomstig is van de advocaat van de weduwe van negen maanden geleden tijdens het skireisje.
Hij loopt tot bij Jack en vraagt hem of hij zich de knappe weduwe herinnert?"
"Ja ik herinner mij die." antwoordt Jack
"Zou het kunnen dat je midden in de nacht bent wakker geworden en haar een bezoekje hebt gebracht?"
"Euh... ja" antwoordt Jack een beetje verveeld met de zaak.
"En je hebt mijn naam gebruikt in plaats van de jouwe?"
Jack wordt nu echt rood van schaamte: "Ja, sorry hoor. Het is allemaal waar, maar waarom vraag je dat?
"Wel, ik heb net een brief gekregen van haar advocaat, ze is overleden en ik erf alles!"

Eindelijk nog eens een goei ouderwetse tekstmop.

Kijk, dat zie je dus niet aankomen
Leuke mop.

Stijn_Slayer
Panda metal.

GrafGantz schreef:
(afbeelding)

Ik heb hem al heel vaak gezien, maar hij blijft leuk.

Beetje stiekem foto's maken op mijn balkon. Tssk.

Super, inderdaad.

Kan het alleen niet zo zijn dat de dief de telefoon heeft verkocht aan Hafid?

Het is weer voor nacho's à la Black Metal Chef :-p

Dan deze ook nog maar een keer:

Die blijft fantastisch!

Corpsepaint Piet!

Black Circle en Varg Vikernes, eat your guts out!

An elderly man is stopped by the police at 2 a.m. and is asked where he is going at this time of night.

The man replies, "I am on my way to a lecture about alcohol abuse and the effects it has on the human body, as well as smoking and staying out late."

The officer then asks, "Really? Who is giving that lecture at this time of night?".

The man replies, "That would be my wife".

Misterfool
Ha, die mop is bijna even oud als jou

Hij is ook bijna net zo grappig als ik.

Als jij. Want het is: als jij [bent].

Misterfool
Zamnit
wel bedankt voor de correctie slow, dat is de enige manier waardoor ik het ooit zal leren

Nou ik kende m anders nog niet. Goeie graf hoor

Geweldige mop!

panjoe (moderator)

Ik vind ze niet zo.

Stijn_Slayer
Anti-humor

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:59 uur

geplaatst: vandaag om 02:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.