MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

2MY
geen idee wat de bedoeling is, maar met dat Benny Hill-muziekje erbij is dat echt hilarisch

Het New Yorkse politiekorps heeft het niet zo met de Broadway Bomb, een jaarlijks skate-evenement waarbij longboardskaters een kleine 13 kilometer afleggen door de drukke straten van Manhattan: te gevaarlijk. En dus werd een team van agenten ingezet om de skaters naar de minder drukke Riverside Drive af te leiden. Met weinig succes want, hoewel er enkele werden opgepakt, glipten veel van de skaters door de al te grote mazen van het politienet.

Slowgaze schreef:
Trouwensch, Kees de Haan is daadwerkelijk ook uitgenodigd op een aantal verjaardagen. Lees hier over zijn fascinerende belevenissen.
Zijn cadeaus zijn ook echt fantastisch verzonnen

sxesven
GIFs that are funnier in reverse

ik moest echt te erg lolleren bij die met die auto

Masimo schreef:
(quote)
Zijn cadeaus zijn ook echt fantastisch verzonnen

"brokstukken geschenk"

sxesven schreef:
GIFs that are funnier in reverse

ik moest echt te erg lolleren bij die met die auto

Ik lig al dubbel bij de eerste . Haha, dankjewel.

Ja, die eerste!

sxesven
is ook prachtig idd

Improvision

Die Aladdin vind ik ook best geniaal.

De rest van de aflevering is ook .

De De Snijtafellieden zijn wat mij betreft de naargeestigste kommapoetsers die ik recentelijk voorbij heb zien komen. Ik hoop niet dat ze op dezelfde manier door die boeken die rechts in beeld staan gegaan zijn. "Dus dan heb je een dorp met dichtbij een kasteel, dat je wel kan zien, maar waar je niet naar toe kan gaan. Hoe zou Kafka zich dat hebben voorgesteld?"

Misterfool

Wow, dit is echt gebeurd?

Yann Samsa
Nee.

Trev saw him do it.

panjoe (moderator)
Jamie Jones: wát een opperhoofd.

Paap_Floyd schreef:
Die Aladdin vind ik ook best geniaal.

Vooral die kop van Abu op het einde.

Slowgaze schreef:
Dit moet toch wel een grap zijn? Ik vind het in elk geval een briljante grap dan.

Even een paar pagina's terug gekeken en ik ga hier helemaal stuk. Kees is echt een baas. Pure kunst

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-UPALGIEL.jpg

Yann Samsa

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:40 uur

geplaatst: vandaag om 14:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.