Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 17:52 uur
geen idee wat de bedoeling is, maar met dat Benny Hill-muziekje erbij is dat echt hilarisch
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 21:18 uur
Het New Yorkse politiekorps heeft het niet zo met de Broadway Bomb, een jaarlijks skate-evenement waarbij longboardskaters een kleine 13 kilometer afleggen door de drukke straten van Manhattan: te gevaarlijk. En dus werd een team van agenten ingezet om de skaters naar de minder drukke Riverside Drive af te leiden. Met weinig succes want, hoewel er enkele werden opgepakt, glipten veel van de skaters door de al te grote mazen van het politienet.
0
geplaatst: 29 oktober 2013, 21:31 uur
Slowgaze schreef:
Trouwensch, Kees de Haan is daadwerkelijk ook uitgenodigd op een aantal verjaardagen. Lees hier over zijn fascinerende belevenissen.
Zijn cadeaus zijn ook echt fantastisch verzonnen Trouwensch, Kees de Haan is daadwerkelijk ook uitgenodigd op een aantal verjaardagen. Lees hier over zijn fascinerende belevenissen.

0
geplaatst: 29 oktober 2013, 21:57 uur
0
geplaatst: 30 oktober 2013, 12:41 uur
0
geplaatst: 30 oktober 2013, 13:09 uur
De De Snijtafellieden zijn wat mij betreft de naargeestigste kommapoetsers die ik recentelijk voorbij heb zien komen. Ik hoop niet dat ze op dezelfde manier door die boeken die rechts in beeld staan gegaan zijn. "Dus dan heb je een dorp met dichtbij een kasteel, dat je wel kan zien, maar waar je niet naar toe kan gaan. Hoe zou Kafka zich dat hebben voorgesteld?" 

0
geplaatst: 30 oktober 2013, 17:34 uur
0
geplaatst: 31 oktober 2013, 11:07 uur
Even een paar pagina's terug gekeken en ik ga hier helemaal stuk. Kees is echt een baas. Pure kunst
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-UPALGIEL.jpg
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.