Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
The Oath
geplaatst: 5 november 2009, 20:10 uur
In Vlaanderens best verkopende weekblad (HUMO) staat het vol met deze gags, aangevuld met hier en daar JEROOM (zie enkele pagina's terug).
0
The Oath
geplaatst: 5 november 2009, 20:11 uur
misorabi schreef:
En dat zeg jij
(quote)
En dat zeg jij
Ging over 2 meisjes van 10 jaar die ontvoerd zijn door en Marokkaan.
Verkracht, vermoord, en gedumpt. Als een stuk huisvuil dat je gebruikt en weg gooit als je het niemer kan gebruiken.
0
The Oath
geplaatst: 5 november 2009, 20:16 uur
Sir Spamalot schreef:
Een Engelse toerist neemt een taxi om van de luchthaven in Zaventem naar z'n hotel in Brussel te gaan. Ze rijden voorbij het Atomium en de passagier achter in de taxi wil de chauffeur wat vragen over het imposante bouwwerk, dus tikt hij de man even op z'n schouder om de aandacht te trekken.
De taxichauffeur geeft een geweldige schreeuw en verliest de macht over het stuur. Het voertuig mist op een haartje na een tram, ramt bijna een huis, alvorens op het trottoir tussen tientallen driftig fotograferende Japanners tot stilstand te komen. Het is even stil in de taxi. Dan zegt de chauffeur: "Meneer, wilt u dat nooit meer doen. Ik ben me dood geschrokken."
De passagier zegt dat hij niet had geweten dat de chauffeur zo zou schrikken van een klein tikje op z'n schouder.
Waarop de bestuurder zegt: "Het is uw schuld niet hoor meneer. Maar vandaag is mijn eerste dag als taxichauffeur. Hiervoor heb ik 25 jaar lijkwagens gereden".
Een Engelse toerist neemt een taxi om van de luchthaven in Zaventem naar z'n hotel in Brussel te gaan. Ze rijden voorbij het Atomium en de passagier achter in de taxi wil de chauffeur wat vragen over het imposante bouwwerk, dus tikt hij de man even op z'n schouder om de aandacht te trekken.
De taxichauffeur geeft een geweldige schreeuw en verliest de macht over het stuur. Het voertuig mist op een haartje na een tram, ramt bijna een huis, alvorens op het trottoir tussen tientallen driftig fotograferende Japanners tot stilstand te komen. Het is even stil in de taxi. Dan zegt de chauffeur: "Meneer, wilt u dat nooit meer doen. Ik ben me dood geschrokken."
De passagier zegt dat hij niet had geweten dat de chauffeur zo zou schrikken van een klein tikje op z'n schouder.
Waarop de bestuurder zegt: "Het is uw schuld niet hoor meneer. Maar vandaag is mijn eerste dag als taxichauffeur. Hiervoor heb ik 25 jaar lijkwagens gereden".
Los daarvan, die neemt wel een fameuze omweg van Zaventem naar Brussel, als die via het Atomium passeerd

0
geplaatst: 5 november 2009, 20:31 uur
The Oath schreef:
Verkracht, vermoord, en gedumpt. Als een stuk huisvuil dat je gebruikt en weg gooit als je het niemer kan gebruiken.
(quote)
Wat heeft het ermee te maken dat het een Marokkaan is?

0
geplaatst: 5 november 2009, 21:35 uur
The Oath schreef:
Gajarigon's grap gaat toch helemaal niet daarom.. het is gewoon een droge grap en had ook bij een vermissing van een hond kunnen zijn. (ik vond hem wel grappig eigenlijk)
Hitler heeft ook best veel mensen vermoord enzo, maar daar maak jij ook een grap over. Maar idd, hij was geen marokkaan
dus zo slecht was hij nou ook weer niet.
0
geplaatst: 5 november 2009, 21:52 uur
Ach ja, Hitler heeft alleen maar een paar miljoen Joden laten vermoorden, en voor een wereldoorlog gezorgd. Daar kun je best grappen over maken. Maar een grap over een Marrokaan die twee meisjes verkracht en vermoord, dat kan echt niet hoor!
0
The Oath
geplaatst: 6 november 2009, 00:52 uur
Arrie schreef:
Ach ja, Hitler heeft alleen maar een paar miljoen Joden laten vermoorden, en voor een wereldoorlog gezorgd. Daar kun je best grappen over maken. Maar een grap over een Marrokaan die twee meisjes verkracht en vermoord, dat kan echt niet hoor!
Die meisjes konden jouw zusjes of nichtjes zijn. Het land stond toen echt in rep en roer, in ieders geheugen gegrifd.

Weinig waarschijnlijk dat hier iemand zit die de holocaust meegemaakt heeft.
Men mag toch ook grappen maken over de Napoleon, de kruistocht, Juluis Cesaer, de egyptenaren, ... ?
0
geplaatst: 6 november 2009, 01:18 uur
Die Joden hadden je opa en oma kunnen zijn.
Tuurlijk mag dat, wat mij betreft mag je overal grappen over maken, zolang het maar niet te ver gaat.
Tuurlijk mag dat, wat mij betreft mag je overal grappen over maken, zolang het maar niet te ver gaat.
0
geplaatst: 6 november 2009, 07:57 uur
Inderdaad, en beide grappen (zowel die van het spoor (trouwens een goeie) als die van de gasmeter (eerder een flauwe)) gaan echt niet te ver denk ik dan.
0
geplaatst: 6 november 2009, 13:24 uur
De grap van het spoor ging toch helemaal niet over de vermoorde meisjes, maar over het gebruik van het woord spoor en het gebruik van een afbeelding van een spoor. 
En omdat die mop nu wel een heel stom staartje krijgt maar een andere droge.

En omdat die mop nu wel een heel stom staartje krijgt maar een andere droge.

0
geplaatst: 6 november 2009, 14:33 uur
0
geplaatst: 6 november 2009, 15:33 uur
Dat is meer iets voor het opmerkelijke fimpjesding
En omg die laatste
En omg die laatste

0
The Oath
geplaatst: 8 november 2009, 01:38 uur
Niet in mijn familie.

De negers die Leopold 2 liet ombrengen (zo'n 30 miljoen) konden ook je grootouders zijn. Waarom kraait daar niemand om?
Waarom steeds zo'n "OH NOES!" als er een jodengrap gemaakt wordt?
Zijn die meer dan andere mensen mss?
0
geplaatst: 8 november 2009, 01:45 uur
Nogmaals, van mij mag je overal grappen over maken. Ik vond het alleen zo onlogisch dat je zei dat die grap over (althans, de grap ging er niet eens echt over) een verkrachter/moordenaar niet kon, terwijl je zelf een jodengrap maakt.
0
geplaatst: 8 november 2009, 10:51 uur
Ik denk dat we het hem nog 3 x moeten uitleggen, voordat hij het eindelijk snapt
0
geplaatst: 8 november 2009, 15:00 uur
Gajarigon schreef:
Nieuwe lading:
(afbeelding)
...
Nieuwe lading:
(afbeelding)
...
Die eerste

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.