MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Doorzetter pur sang. Hij komt er wel!

ok dit moet weer iets uit nederland zijn, want ik ben echt niet mee.

Abominabele spelling en zinsbouw, en dit tevergeefs proberen te verbloemen door het gebruik van "ambtelijke taal" en enkele "sjieke" termen die fungeren als de spreekwoordelijke vlag op de spreekwoordelijke modderschuit.

Als je je eigen taal zo matig beheerst moet je het in de eenvoud zoeken lijkt me, maar dat leren ze blijkbaar niet bij de pliesie.

sxesven
Ze zijn er zonder méér van plan achter te komen, maar waarmee dan wel?

Tevens: GeenStijl belde, ze willen hun grappige nieuwsitem van vorige week terug.

sxesven schreef:

Tevens: GeenStijl belde, ze willen hun grappige nieuwsitem van vorige week terug.

Huh? hoe bedoel je?

Yep, rippen kunnen we hier als de beste; mocht dat ooit een Olympische sport worden!

Al die baardgrappen hier die al jaren rondzwermen. Het verbaast me nog dat ik het twirlende meisje met de prei (of de prei twirlend met het meisje) op de polka van Loituma hier nog niet heb gezien.

Kenkeren om te kenkeren blijft gelukkig dé grootste bezigheid hier.

MJ_DA_MAN schreef:

Vermeld dan de bron, ben je tenminste eerlijk en open - dat bestaat toch ook nog in V'waard?

sxesven
MJ_DA_MAN schreef:

Gelukkig vind je dat zelf ook!

Mjuman schreef:
(quote)
Vermeld dan de bron, ben je tenminste eerlijk en open - dat bestaat toch ook nog in V'waard?
Haha, denk je soms dat ik het wil laten overkomen alsof ik foto zelf heb gemaakt? Maar speciaal voor moraalridder (ook nog eens een slechte en onterechte), azijnzeiker en woonplaatsen-freak Mju de bron.

Mjuman schreef:
(quote)

Yep, rippen kunnen we hier als de beste; mocht dat ooit een Olympische sport worden!

Al die baardgrappen hier die al jaren rondzwermen. Het verbaast me nog dat ik het twirlende meisje met de prei (of de prei twirlend met het meisje) op de polka van Loituma hier nog niet heb gezien.

Wat ga je het meisje met de prei dissen

sxesven
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Haha, denk je soms dat ik het wil laten overkomen alsof ik foto zelf heb gemaakt? Maar speciaal voor moraalridder (ook nog eens een slechte en onterechte), azijnzeiker en woonplaatsen-freak Mju de bron.

Bijkomend voordeel: het topic wordt steeds leuker. Doet het toch zijn naam nog eer aan!

@MJ - mind y'r lingo kiddo; of je krijgt zo geen nwe pamper en ik laat voortaan gewoon O en anderen vrij op jouw Peejesvau hakken!

Mjuman schreef:
@MJ - mind y'r lingo kiddo; of je krijgt zo geen nwe pamper en ik laat voortaan gewoon O en anderen vrij op jouw Peejesvau hakken!
Bron?

waarom lukt het mij trouwens echt bij 90% van jouw berichten, ze niet te begrijpen, Mju

sxesven

Stock, M., Aitken, M., & Waterman, P. (1987) Never Gonna Give You Up. Perf. Rick Astley. Coventry: PWL.

misorabi schreef:
waarom lukt het mij trouwens echt bij 90% van jouw berichten, ze niet te begrijpen, Mju

Herkenbaar

Even een 1-2'tje:

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Bron?

dit topic 6/10, 16:45 en 10/10, 12:35

Dude: one of the 4B's: be informed

misorabi schreef:

Bijles wellicht? Of misxien een ander target audience? Mju zit in de p3 nl: de post-puber periode!

Och god, ik snap mijn eigen ''grappen'' wel hoor, Mju. Maar bedankt dat je nog moeite hebt gedaan om mij te kunnen informeren, waardeer ik toch wel een beetje, ook al was het niet de bedoeling dat je het daadwerkelijk ook nog op ging zoeken.

Maar ik heb nu wel een beetje gehad voor vandaag met het semi-grappig Popie Jopie-gedrag van bepaalde users hier; smakelijk eten alvast.

Ik heb me weer kostelijk vermaakt . Dank u wel .

Oke, er staan fouten in en oke, het is een politieagent. Maar om dit nou grappig te vinden...

Je hebt gelijk, het is natuurlijk dieptriest dat dit het niveau van "onze" inspecteurs der politie is.

Rhythm & Poetry schreef:
Hoeveel radioprogramma's heb je nodig om geen geluid te maken?

wie dit leest is dom

Slok koffie richting beeldscherm...

Antonio

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

een serie:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

handsome_devil
hahahahahahahahaahahahahaha.

vooral die met die agent die een sigaret aansteekt, booh dat kan eeecht niet.

sxesven
Raap! Me! Op!

boomkat
Dat onderste is dan wel weer echt vet triest. Waarom

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:20 uur

geplaatst: vandaag om 22:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.