MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
ja, dat er nog een vierde plaatje bij moet. Totaal onnodig.

The Oath
Ik snap die serie niet?

Antonio
The Oath schreef:
Ik snap die serie niet?

De weg is opengebroken en dus om hun bestemming te bereiken fietst men over de stoep, waar op het eind de sterke arm der wet heldhaftig staat te wachten met hun bonnenboekje...

Beetje kinderachtig van de politie, dit soort acties !

Tijdens de jacht op het platteland richt een goed geklede man uit Stockholm zijn geweer en schiet een eend neer. Deze landt echter op een akker en de boer claimt de prooi. Omdat beiden de eend willen hebben, oppert de boer om het geschil op ouderwetse wijze op te lossen.”Ik trap jou zo hard als ik kan in je kruis en daarna is het jouw beurt”, legt hij uit. “Wie het minste piept, krijgt de vogel.” De yup gaat akkoord. Dus de boer neemt een aanloop en trapt keihard in de edele delen van de man die vervolgens op de grond neerstort. Na twintig minuten, als het de man lukt om op te staan, hijgt hij: “Mijn beurt.” “Nee,” zegt de boer terwijl hij wegloopt. “Je mag de eend houden.”

The Oath
GrafGantz schreef:
(afbeelding)

Denk je?

The Oath
Antonio schreef:
(quote)

De weg is opengebroken en dus om hun bestemming te bereiken fietst men over de stoep, waar op het eind de sterke arm der wet heldhaftig staat te wachten met hun bonnenboekje...

Beetje kinderachtig van de politie, dit soort acties !

Ik snap hem nog altijd niet

The Oath, de rechtvaardiging voor belgenmoppen sinds 2 februari 1990.

Ondanks het belg zijn, kan ik mij daar bij aansluiten.
Een heerlijk leven vol verwondering moet hij hebben.

Dan moet je leven idd een en al verwondering zijn, als je dat niet snapt .

Maar Oath: 't kom d'r op neer da de flikken ne stelletje zagers zen .

The Oath
Ik kom er nu achter dat op de stoep fietsen illegaal is boven de 9 jaar
Nu snap ik hem

Sir Spamalot (crew)
"Een vader wandelt met zijn 12-jarig zoontje de apotheker binnen, waar ze voorbij een condoomautomaat wandelen. "Wat zijn dat, papa?", vraagt de kleine onmiddellijk... "Dat, mijn zoon," zegt de vader-alsof het de normaalste zaak ter wereld is, "dat zijn condooms! Mannen gebruiken dat om veilig sex te hebben!"
"Oh," antwoord de jongen gniffelend. "Ik heb er al van gehoord tijdens de les sexuele opvoeding!"
Hij neemt een pak van 3 stuks vast en vraagt de vader: "Papa, papa, waarom zitten er eigenlijk 3 in 1 pak?"
De vader antwoordt: "Dat is voor jongens uit het middelbaar, jongen. Eentje voor vrijdag, eentje voor zaterdag en eentje voor zondag. "Cool!", antwoordt het zoontje die nu plots een six-pack ziet liggen. "En voor wie zijn deze dan?"
De vader antwoordt: "Dat is voor jongens aan de unif, jongen. Twee voor vrijdag, twee voor zaterdag en twee voor zondag! "Wow", roept de jongen uit. "En wie gebruikt deze dan?", terwijl hij met zijn vinger wijst naar een 12-pack.
Antwoordt de vader met een zucht. "Dat mijn zoon, is voor getrouwde mannen. Eentje voor Januari, eentje voor Februari,...""

Drie Suri's en drie Nederlanders gaan samen met de trein op stap. De drie Suri's kopen elk een ticket aan het loket. De drie Nederlanders kopen samen maar één ticket. De Suri's zijn verwonderd: 'hoe gaan jullie dàt doen'? 'Dat zul je wel zien' zeggen de Nederlanders.
Op de trein begint de controleur aan zijn ronde en de drie Nederlanders gaan samen op één toilet. De conducteur controleert de kaartjes van de Suri's , alles ok.
Hij komt bij het toilet, klopt op de deur en de Nederlanders schuiven hun ticket onder de deur. De conducteur controleert het ticket, zegt 'ok.' en schuift het terug onder de deur.
De volgende dag nemen ze allen terug de trein. De drie Suri's kopen samen maar één ticket.
De drie Nederlanders kopen er geen.
De Suri's zijn nog meer verwonderd: 'HOE gaan jullie DAT doen'? 'Dat zul je wel zien' zeggen de Nederlanders.
Op de trein begint de controleur aan zijn ronde en de drie Suri's gaan samen op één toilet. De drie Nederlanders gaan ook samen op één toilet; maar de laatste Nederlander klopt eerst op de deur van het toilet van de Suri's.

De Suri's schuiven hun ticket onder de deur.......

Hehe.

Kijk, dat snapt ie dan weer wel.

Hij is leuk Sir!

Genius .

Ik snap hem niet? [/TheOath-modus]

Lees het hele ding eens Herman.

Het gaat over de dubbele betekenis van 'comeback'/ 'come back'

die van Graf is ook leuk

Social_Mask
GrafGantz schreef:
(afbeelding)

Ik vind hem echt prachtig. En dan ook nog die twee duimpjes naar beneden bij het bericht..

Gallow

(afbeelding)

Sandokan-veld schreef:
Lees het hele ding eens Herman.

Het gaat over de dubbele betekenis van 'comeback'/ 'come back'

Ah, aan het eind van de vrijdagmiddag ben ik niet meer zo scherp.

Leuke inderdaad.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:11 uur

geplaatst: vandaag om 17:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.