MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

sxesven
Geweldig!

Sir Spamalot (crew)
Het blijft een goeie!

Voorspelbaar, maar toch erg leuk

Doet me trouwens erg denken aan een kort verhaal dat ik ooit eens gelezen heb, kan weleens van Roald Dahl zijn geweest.

Zo'n soort mop zat ook in zo'n Tarantino film

Welke dan? En welke mop bedoel je?

Ik weet 'm niet precies maar hij ging ongeveer zo:

Een man die een biertje bestelt zegt tegen de barman: "Wedden voor 500 euro dat ik vanaf hier in dat glas daar 6 meter verderop kan pissen en ik niks mis?
De barman neemt de weddenschap aan en de man doet zijn gulp open en pist het hele cafe onder maar er komt niks in het glas en de barman lacht en zegt: Nou lever die 500 euro maar in!
de man geeft het geld en loopt naar een groepje mannen dat bij de biljart tafel staat en die geven hem 2000euro, de barman vraagt waarom ze dat geld geven en de man zegt: Ik had met ze gewed dat ik het hele cafe eronder zou pissen en dat je nog zou lachen ook

Beetje slecht verteld maar ok

Ja, die was van Steve Buscemi uit de film Desperado als ik het goed heb . Geweldig (zowel acteur als grap). Is overigens een Robert Rodriguez-film, maar dat terzijde.

Oja, maar volgensmij vertelde Tarantino die mop, het was iig iets met Tarantino

Social_Mask
Een man zegt tegen een kennis: Je ziet er niet gezond uit, je hebt vast bloedarmoede. Welnee, zegt de ander.
Vast en zeker, zegt de eerste, wedden?
Ze wedden om vijfentwintig euro en die tweede gaat naar de dokter om zich te laten onderzoeken. De eerste, die wacht voor de deur. Na een tijdje komt die ander dansend en springend naar buiten - hij spreidt de armen met vliegbewegingen uit - en schreeuwt: Ha! Gewonnen! Ik heb maagkanker!

Pooiertje schreef:
Oja, maar volgensmij vertelde Tarantino die mop, het was iig iets met Tarantino

Ja, je hebt gelijk:

vind ik deze leuker:

Geniaaaaaal

Sir Spamalot (crew)
Tijdloos.

vind ik deze leuker:

Antonio

Mister Gumby =

''My brain hurts...''

The Oath
Zalige komiek:

Bejaarden

John's en Jumpen

Over zijn appartement.

Lukk0
Dit blijft toch de leukste van John Cleese:

Don't mention the war .

Dardan

Sir Spamalot (crew)
Dit is cultureel werelderfgoed! Ik heb dit op dvd en iedere winter bekijk ik alle afleveringen. Wat is tijdloos? Fawlty Towers!

Sir Spamalot schreef:
Dit is cultureel werelderfgoed! Ik heb dit op dvd en iedere winter bekijk ik alle afleveringen. Wat is tijdloos? Fawlty Towers!
Jammer dat er maar vrij weinig afleveringen zijn.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Jammer dat er maar vrij weinig afleveringen zijn.

Van alle beste series zijn er maar een beperkt aantal afleveringen. En maar goed ook, want anders wordt het toch maar uitgemolken. (uitzondering: Friends: 240 afl. tophumor).

Friends = niet grappige Amerikaanse humor.

Van Monty Python zijn toch ook wel behoorlijk wat afleveringen.
Verder zou ik South Park ook in dat rijtje zetten..

Friends is mijn inziens ook niet echt grappig, maar goed

Waar je als architect zoal tegenaan kunt lopen.

(afbeelding)

The Oath
Sir Spamalot schreef:

Britse Humor in het algemeen.
Nog 3 topreeksen:

Blackadder

Allo! Allo!
Keeping up Apearances

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:38 uur

geplaatst: vandaag om 05:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.