Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 1 december 2009, 20:17 uur
Over Britse humor gesproken: Bottom, veel mensen kennen ze, en vinden het geniaal.
Dit is een soort "remix" van afleveringen. Vind het grappig
.
Dit is een soort "remix" van afleveringen. Vind het grappig
.
0
geplaatst: 1 december 2009, 20:23 uur
Dat is toch diezelfde gozer van de Young Ones?
Dat vind ik echt hilarisch maar ik vind dit maar matig.
Dat vind ik echt hilarisch maar ik vind dit maar matig.
0
geplaatst: 1 december 2009, 21:12 uur
Zijn idd twee schrijvers en acteurs uit de Young Ones
wat ik zelf ook genialer vind dan Bottom. Ook al is Bottom ook erg vermakelijk
.
wat ik zelf ook genialer vind dan Bottom. Ook al is Bottom ook erg vermakelijk
.
0
geplaatst: 1 december 2009, 21:58 uur
Vorig jaar heb ik de beide reeksen van Bottom in FRS gekocht voor amper 5 euro. Een van mijn beste aankopen ooit toch wel.
Bottom
Rick Mayall
Bottom

Rick Mayall

0
geplaatst: 2 december 2009, 11:38 uur
0
geplaatst: 2 december 2009, 11:54 uur
Van de doden niets dan goeds maar ik moest hier toch wel om gniffelen:

0
geplaatst: 2 december 2009, 16:37 uur
GrafGantz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Die in DWDD gisteren was ook wel aardig: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-list.627.0.html?&tx_ttnews[cat]=144&kalender=1259767283&tx_ttnews[tt_news]=13922&cHash=7ebbf5d47a
0
The Oath
geplaatst: 2 december 2009, 23:02 uur
Destijds, toen ik 5 was, heb ik dit nog op TV gezien

De vettigste lach (in showbizzland).
0
geplaatst: 3 december 2009, 09:48 uur
Arno schreef:
Bottom
Bottom

Die serie heeft mij zoveel goeds gedaan in de late avondjes toen ik een paar jaar geleden in de zomervakantie werkloos thuis zat
.
0
geplaatst: 4 december 2009, 15:27 uur
Als ik die film nog niet gezien had was jij nu "dead people" geweest 

0
geplaatst: 4 december 2009, 15:46 uur
Twee als Zwarte Pieten verklede studenten van het ROC Flevoland zijn vrijdag op station Almere Oostvaarders uit te trein gezet omdat de conducteur ze niet kon identificeren aan de hand van de foto op hun ov-jaarkaart 

0
geplaatst: 4 december 2009, 16:57 uur
Joy4ever schreef:
Twee als Zwarte Pieten verklede studenten van het ROC Flevoland zijn vrijdag op station Almere Oostvaarders uit te trein gezet omdat de conducteur ze niet kon identificeren aan de hand van de foto op hun ov-jaarkaart

0
geplaatst: 4 december 2009, 17:01 uur
Joy4ever schreef:

0
geplaatst: 4 december 2009, 17:03 uur

Daarom zijn feesten als Sinterklaas en carnaval ook vrij dubieus, gezien je volgens de wet herkenbaar over straat moet.
0
geplaatst: 4 december 2009, 17:07 uur
Joy4ever schreef:
Wat een land

0
geplaatst: 4 december 2009, 17:52 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Volwassen mensen die zich zwart schminken zijn ook sneu.
Volwassen mensen die zich zwart schminken zijn ook sneu.
Je leest niet goed: het waren studenten.
brooklyn schreef:
Geeft de term 'zwart rijden' weer een andere betekenis
Geeft de term 'zwart rijden' weer een andere betekenis

0
geplaatst: 4 december 2009, 19:30 uur
Hmmm, het verhaal was dus net iets anders:
Volgens de NS had het tweetal geen geldig vervoersbewijs, geen legitimatie en geen geld bij zich en probeerden zij de conducteur om te kopen met pepernoten. De Pieten kregen geen boete van het vervoersbedrijf.
Volgens de NS had het tweetal geen geldig vervoersbewijs, geen legitimatie en geen geld bij zich en probeerden zij de conducteur om te kopen met pepernoten. De Pieten kregen geen boete van het vervoersbedrijf.
0
geplaatst: 4 december 2009, 20:18 uur
lebowski schreef:
en probeerden zij de conducteur om te kopen met pepernoten.
en probeerden zij de conducteur om te kopen met pepernoten.
Hahaha, is dat echt waar? zo ja, geniaal
.
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.