Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2009, 17:18 uur
Wat staat er op 1? Yahoo is nummer twee, youtube is nummer 3 en faceboek blijkt nummer 4 te zijn.
Twitter is het niet.
Twitter is het niet.
0
geplaatst: 11 december 2009, 17:20 uur
Inderdaad, dacht dat ik daar al naar gezocht had en dat het lager stond, maar ik heb niet goed gekeken. 
Rene, laten we onze nooit bekeken blog verkopen. Dan kunnen we nog wat cd's aanschaffen.
Ja MJ, het was serieus. Het spijt me.

Rene, laten we onze nooit bekeken blog verkopen. Dan kunnen we nog wat cd's aanschaffen.

Ja MJ, het was serieus. Het spijt me.
0
geplaatst: 11 december 2009, 17:27 uur
0
geplaatst: 11 december 2009, 17:31 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Wat staat er op 1? Yahoo is nummer twee, youtube is nummer 3 en faceboek blijkt nummer 4 te zijn.
Twitter is het niet.
Twitter is het niet.
Top 10 staat gewoon op de openingspagina...
http://bizinformation.org/
0
geplaatst: 11 december 2009, 17:32 uur
We try our best to provide accurate information, but this is not always guaranteed. Further research and confirmation of details is required.
Je meent het...
0
geplaatst: 11 december 2009, 17:47 uur
Vermoeiend zo'n site. Mjuman is zo oud dat ie zich nog - De Dag van Toen (Reinhard Mey) - herinnert dat World On-line op de beurs kwam, ging het om de waarde van zo'n provider, berekend aan de hand van (niet-betalende) abonnee's. Dat bleek dus één grote souflé.
Dat was nou net de reden waarom veel mensen nu nog afgeven/boos zijn op Nina Brink. Deze berekening van de waarde van MuMe raakt echt kant nog wal. Wat is dan wel waarde de waarde van zo'n mooie afgebakende community, ideaal voor niche marketing en targeted branding, een ideaal testreservoir voor nieuwe muzikale experimenten en/of testmodellen (om een paar kreten te gebruiken) met behoorlijk wat actieve users?Mjuman weet het niet!
Dat was nou net de reden waarom veel mensen nu nog afgeven/boos zijn op Nina Brink. Deze berekening van de waarde van MuMe raakt echt kant nog wal. Wat is dan wel waarde de waarde van zo'n mooie afgebakende community, ideaal voor niche marketing en targeted branding, een ideaal testreservoir voor nieuwe muzikale experimenten en/of testmodellen (om een paar kreten te gebruiken) met behoorlijk wat actieve users?Mjuman weet het niet!
0
geplaatst: 11 december 2009, 17:51 uur
Wilt die site het ook voor die prijs kopen? 
Anders wil ik een oude site van me die ik jaren geleden heb gemaakt, wel aan hun verkopen. Meer dan 1000 euro waard.

Anders wil ik een oude site van me die ik jaren geleden heb gemaakt, wel aan hun verkopen. Meer dan 1000 euro waard.

0
geplaatst: 11 december 2009, 18:30 uur
RedLightCityBoy schreef:
Hyves is niet echt groots in de wereld.
Hyves is niet echt groots in de wereld.
Ooh, kdacht het over Nederland ging
.
0
geplaatst: 12 december 2009, 01:35 uur
Waarom lachen jullie hier eigenlijk?
Omdat het leven een grap is? ehe (flauw boehoer)
Omdat het leven een grap is? ehe (flauw boehoer)
0
geplaatst: 14 december 2009, 11:57 uur
Even Tiger Woods (laten) bashen? Dat kan hier (uiteraard wel op "play"klikken)
0
geplaatst: 14 december 2009, 14:52 uur
herman schreef:
En nog een hele flauwe die wèl The Oath-bestendig is
(afbeelding)
En nog een hele flauwe die wèl The Oath-bestendig is

(afbeelding)
Jeetje, die hebben ze wel heel simpel en verre van grappig naar het Nederlands "vertaald", In het origineel gaat het om een ontbijtprodukt met noten genaam "Nuttin'Bitch". Niet dat dat nu zo'n dijenkletser is trouwens, maar net wat minder tenenkrommend.
0
geplaatst: 14 december 2009, 14:59 uur
deze laatste en die eerste van Herman zijn hier al eens gepost. Maar ze zijn inderdaad grappig! En creatief! Sowiso een half punt bij mij.
0
Harco
geplaatst: 14 december 2009, 14:59 uur

Zo heb je ze ook met "find x," en dan omcirkelen ze "x" gewoon ergens anders in de opgave.

0
hdk-nl
geplaatst: 14 december 2009, 15:20 uur
Nou nog twee dan, hopelijk zijn deze nog niet gepost:

0
geplaatst: 14 december 2009, 15:21 uur
hdk-nl schreef:
Hehe, ja mooi zijn die, deze is ook leuk:
(afbeelding)
(quote)
Hehe, ja mooi zijn die, deze is ook leuk:
(afbeelding)
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.