MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Wat staat er op 1? Yahoo is nummer twee, youtube is nummer 3 en faceboek blijkt nummer 4 te zijn.

Twitter is het niet.

Google, denk ik.

Inderdaad, dacht dat ik daar al naar gezocht had en dat het lager stond, maar ik heb niet goed gekeken.

Rene, laten we onze nooit bekeken blog verkopen. Dan kunnen we nog wat cd's aanschaffen.

Ja MJ, het was serieus. Het spijt me.

Was Hyves niet 1?

Tuurlijk niet .

RedLightCityBoy
Hyves is niet echt groots in de wereld.

herman schreef:
Ik denk dat ik nog maar wat weblogs aanmaak.

Ehm... accepteer je spaarzegeltjes?

Rhythm & Poetry schreef:
Wat staat er op 1? Yahoo is nummer twee, youtube is nummer 3 en faceboek blijkt nummer 4 te zijn.

Twitter is het niet.

Top 10 staat gewoon op de openingspagina...

http://bizinformation.org/

We try our best to provide accurate information, but this is not always guaranteed. Further research and confirmation of details is required.

Je meent het...

RedLightCityBoy
€ 12.301,35 voor hiphopleeft. hmmm.

Vermoeiend zo'n site. Mjuman is zo oud dat ie zich nog - De Dag van Toen (Reinhard Mey) - herinnert dat World On-line op de beurs kwam, ging het om de waarde van zo'n provider, berekend aan de hand van (niet-betalende) abonnee's. Dat bleek dus één grote souflé.

Dat was nou net de reden waarom veel mensen nu nog afgeven/boos zijn op Nina Brink. Deze berekening van de waarde van MuMe raakt echt kant nog wal. Wat is dan wel waarde de waarde van zo'n mooie afgebakende community, ideaal voor niche marketing en targeted branding, een ideaal testreservoir voor nieuwe muzikale experimenten en/of testmodellen (om een paar kreten te gebruiken) met behoorlijk wat actieve users?Mjuman weet het niet!

Wilt die site het ook voor die prijs kopen?
Anders wil ik een oude site van me die ik jaren geleden heb gemaakt, wel aan hun verkopen. Meer dan 1000 euro waard.

RedLightCityBoy schreef:
Hyves is niet echt groots in de wereld.

Ooh, kdacht het over Nederland ging .

Waarom lachen jullie hier eigenlijk?
Omdat het leven een grap is? ehe (flauw boehoer)

Even Tiger Woods (laten) bashen? Dat kan hier (uiteraard wel op "play"klikken)

Harco

(afbeelding)

sxesven

piloot Tom

En nog een hele flauwe die wèl The Oath-bestendig is

(afbeelding)

Gallow

(afbeelding)

Lol @ die van Herman

herman schreef:
En nog een hele flauwe die wèl The Oath-bestendig is

(afbeelding)

Jeetje, die hebben ze wel heel simpel en verre van grappig naar het Nederlands "vertaald", In het origineel gaat het om een ontbijtprodukt met noten genaam "Nuttin'Bitch". Niet dat dat nu zo'n dijenkletser is trouwens, maar net wat minder tenenkrommend.

hdk-nl
herman schreef:
(afbeelding)

Hehe, ja mooi zijn die, deze is ook leuk:

(afbeelding)

deze laatste en die eerste van Herman zijn hier al eens gepost. Maar ze zijn inderdaad grappig! En creatief! Sowiso een half punt bij mij.

Harco

Zo heb je ze ook met "find x," en dan omcirkelen ze "x" gewoon ergens anders in de opgave.

hdk-nl
Nou nog twee dan, hopelijk zijn deze nog niet gepost:

(afbeelding)

(afbeelding)

Kos
hdk-nl schreef:
(quote)

Hehe, ja mooi zijn die, deze is ook leuk:

(afbeelding)

.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:38 uur

geplaatst: vandaag om 12:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.