MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
rayman schreef:
In a cemetery:

Zouden ze daar echt ondergronds mee bedoelen?

rayman schreef:
PEOPLE OF DIFFERENT SEX, FOR INSTANCE, MEN AND WOMEN

Ziet er behoorlijk fake uit hier en daar, 1:30 bijvoorbeeld.
Of het is een nep, of het is een gigantische kneus.

Het lijkt me nogal duidelijk dat het een gigantische kneus is

The Oath

(afbeelding)

Dardan
@ The Oath:

Je humor is ongelooflijk slecht en bijzonder sáái Hou aub. gewoon op met hier te posten? Dank je en dit niet alleen namens mij dat ik dit zeg denk ik zo...

Ik schaar de ''jokes'' van The Oath ook altijd onder de humor voor mensen zonder humor.

Iedereen mag toch zijn vorm van humor plaatsen? En zo slecht is deze ook weer niet.

Ik vind ook dat The Oath het mag posten, als hij het grappig vindt. Maar kan er ook een optie komen dat je posts van een bepaalde user gewoon uit kan zetten? Net zoals de ignore-functie van Soulseek.
Oke, oke, best lullig, maar ik vind de dingen van The Oath dan ook totaal niet grappig.

Een man komt het café binnen
en besteld een biertje.
Plots staat er achter hem een grote kerel.
Deze zegt:
"Noem snel 2 Nederlandse bands,
anders naai ik je in je anus!"
Zegt de man:
"Bløf, Doe Maar."

pretfrit
...doe dan maar die van The Oath

Wist wel dat ik dat kon overtreffen

Sir Spamalot (crew)
Er komt een dwergje een café binnen en gaat naar de toog, die nogal hoog voor hem is en al springend bestelt hij: "Eén limonade.... één limonade," maar van de andere kant van de toog komt geen reactie. Dan begint hij opnieuw te springen en roept: "Eén limonade...." Nog steeds geen reactie... "Toch maar eens achter de toog gaan kijken," denkt hij bij zichzelf.... En daar ziet hij een ander dwergje springend roepen: "Een witte of een gele.....?"

Dardan
Nicolage Rico schreef:
Iedereen mag toch zijn vorm van humor plaatsen?
Natuurlijk en daarvoor is dit topic er ook. Humor blijft persoonlijk, ik vroeg me alleen af of hij die onzin niet voor zich kan houden Al dat flauw gedoe waar toch niemand om lacht, hoeft dat? Mijn bericht had gewoon de bedoeling om The Oath aan te zetten tot "betere berichten" i.p.v. hem het zwijgen op te leggen (wat ik niet kan/wil).

Ik denk dat het beter is dat we gewoon grappen blijven posten, in plaats van steeds te blijven vermelden hoe erg de humor van The Oath wel niet is. Iedere keer als hij iets post moet het weer gevolgd worden door een stuk of vijf berichten over het (gebrek aan) niveau.

Ontopic:

Een blondje is op vakantie in het verre Thailand.

Ze wil graag een paar authentieke krokodillenschoenen kopen maar ze is echter verbolgen over de hoge prijzen die de plaatselijke handelaars durven te vragen.

Na een ruzie met een winkelier, die maar niets van zijn prijs wil afdoen, barst ze in woede uit:
"Als het zo zit ga ik me er zelf een vangen! Zo kom ik tenminste aan een paar schoenen voor een redelijke prijs!"

"Ik zal je niet tegenhouden," zegt de winkelier, "veel geluk, misschien vang je wel een grote!"

Het kwade blondje keert hem vastberaden de rug toe en vertrekt naar het moerasland om te jagen.

Wat later die dag, als hij naar huis rijdt, ziet de handelaar het blondje tot aan haar middel in het water staan.
In haar handen houdt ze een groot jachtgeweer.

Net op dat moment ziet hij een grote krokodil van wel 4 meter in haar richting zwemmen.
Het blondje legt aan en vermoordt het beest.
Met heel wat moeite trekt ze het gedrocht op het droge.

Daar blijkt nog een hele serie dode krokodillen te liggen.
De handelaar gelooft zijn ogen niet.
Plots begint het blondje gefrustreerd te roepen:
"Verdorie, weer één zonder schoenen!"

Gallow

Sir Spamalot (crew)
Verpleegsters worden verondersteld niet te lachen ...

"Natuurlijk zal ik niet lachen", zei de verpleegster, "Ik ben een professioneel. Ik werk hier 20 jaar en ik heb nog nooit met een patiënt gelachen."
"Okee dan", zei Freddy, en trok zijn broek naar beneden, waarbij hij zijn 'kleine' mannelijkheidje tevoorschijn haalde. Het was niet groter dan een AAA-batterij. Niet mogelijk zichzelf onder controle te houden, begon de verpleegster te giechelen, dat uiteindelijk aardde in een luidkeels gelach.
Tien minuten later was ze capabel om zichzelf terug recht te trekken en een gestreken gezicht te houden.
"Het spijt me zo", zei ze, "ik weet niet wat me overkwam. Ik beloof dat het nooit meer zal gebeuren. Vertel me nu eens, wat is het probleem ..."
"Het is gezwollen" zei Freddy. Ze rende de kamer uit.

Gallow
8+

Snurk, snurk - da's echt humor; waar halen ze dat vandaan? Slaat echt helemaal helemaal nergens op, ook niet in Web 2.0 - tijden!

Daar moet iemand maar eens hard zijn rekenwerk gaan doen, die snapt er helemaal niets van!

Mja, volgens die site kan ik ook mijn jaren geleden verweesde weblog voor 4.000 euro verpatsen. Het lijkt me heel sterk dat iemand echt zo gek is dat geld er voor te geven.

Ik denk dat ik nog maar wat weblogs aanmaak.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:53 uur

geplaatst: vandaag om 15:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.