Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 26 januari 2010, 17:26 uur
Geloof me Daily Operator is enorm slim. Alleen hij zit nu niet op school, daarom let hij er niet zo op. En nee, die teksten hakken er voor mij in ieder geval niet in. Dat het nou niet grappig is, is gewoon iets heel anders.
0
Daily Operator
geplaatst: 26 januari 2010, 17:26 uur
herman schreef:
Ja, die lappen tekst hakken er wel in he?
(quote)
Ja, die lappen tekst hakken er wel in he?
Nee hoor, absoluut niet, ik ben wel meer gewend.
Ik snap ook niet waar die vraag op gebaseerd is, en ook al is die vraag in mijn optiek vrij retorisch, ik ga er toch lekker op in, want ik vind dit een beetje denigrerend ten opzichte van mij.
Dit gezegd te hebben vond de grap, die zich op potentiële wijze naar een climax werkte, tegenvallen op het moment dat de clue om de hoek kwam, wat ik jammer vind, zeker als de 2e van een nog lager niveau is.
0
Yann Samsa
geplaatst: 26 januari 2010, 17:31 uur
Daily Operator schreef:
Die is hilarisch.
Dit is ook om je te bescheuren
(embed)
Die is hilarisch.
Dit is ook om je te bescheuren
(embed)

0
Daily Operator
geplaatst: 26 januari 2010, 17:32 uur
Mjuman schreef:
Ja het valt niet mee als je dysfunctioneel bent qua spellen, grammatica, en - ik vrees ook - leesvaardigheid. Misschien wel een goede gamer?
(quote)
Ja het valt niet mee als je dysfunctioneel bent qua spellen, grammatica, en - ik vrees ook - leesvaardigheid. Misschien wel een goede gamer?
Ja, ik ben op meerdere vlakken getalenteerd, zoals gamen, ik heb een goede hand oog coördinatie omdat ik al vroeg begon met het spelen van video games als Half Life om regenachtige herfstdagen door te komen.
Ik zie de reacties al aankomen in de vorm van: Gamen heb je niets aan. Waar ik het niet mee eens ben want meerdere wetenschappers hebben al met voldoende punten aan kunnen tonen dat het goed is voor je intellectuele ontwikkeling omdat je als je vroeg met het spelen van games begint met het kennis maken met karakters en ingewikkeld verhaal lijnen (althans, dat vond ik als 7 jarige zeker van het Engels talige Half Life, maar ja, wie ben ik om dat te zeggen) en ik pluk nu de spreekwoordelijke vruchten van mijn talenten op dat gebied kan ik verhalen snel interpreteren en moeilijkere boeken lezen, wat zoals veel van jullie hopelijk wel weten, bijdraagt aan een beter woordenschat wat ik hier weer in de praktijk breng, en hiermee druk ik de opmerking dat ik niet kan spellen en lezen ook met overmacht de kop in.
Jammer dat dit zo moet.
0
geplaatst: 26 januari 2010, 17:36 uur
Schreef je maar vaker van zulke teksten, dagelijkse operateur. Dat mensen je niet zo hoog aanslaan heeft denk ik te maken met het relatieve nongehalte van veel van je posts. Tussen de regels door geef je wel degelijk blijk van intelligentie (daar heb ik ook nooit vraagtekens bij gezet). Qua spellen valt er nog wel het e.e.a. te verbeteren, overigens. 

0
geplaatst: 26 januari 2010, 17:46 uur
Idd - zelden zo'n coherente en consistente redenering gezien van DO. Overigens is het goed kunnen gamen niet alleen een pré bij de dingen die je beschrijft, maar ook bij bijv het het testen en beoordelen van end user interfaces. Als een handige gamer al moeilijkheden heeft met de interface, wat moet ene gewone gebruiker dan wel niet ervaren. Overigens heeft onderzoek ook aangetoond dat ook voor bejaarden gamen een positief effect heeft: krijgen ze minder snel Alzheimer op bezoek.
En inderdaad zo heb je een opmerking gecounterd.
En inderdaad zo heb je een opmerking gecounterd.
0
geplaatst: 26 januari 2010, 17:51 uur
We zitten hier op een informeel muziekforum. What the hell maakt het uit hoe je schrijft. Fouten in grammaticia, eenvoudige woordenschat en typfouten. Moet allemaal kunnen vind ik. Zegt niet veel over hoe 'verstandig' je bent hoor.
0
geplaatst: 26 januari 2010, 18:11 uur
Lennonlover schreef:
We zitten hier op een informeel muziekforum. What the hell maakt het uit hoe je schrijft. Fouten in grammaticia, eenvoudige woordenschat en typfouten. Moet allemaal kunnen vind ik. Zegt niet veel over hoe 'verstandig' je bent hoor.
Omsk heeft me een paar maanden geleden uitgelegd hoe streng dat in het universitair onderwijs geregeld is in België en een toekomstig journalist zou dat zeker ook moeten weten en toepassen (ook online - want schrijvend voorbeeld) of laat je wel eens wat bitjes slingeren?
0
geplaatst: 26 januari 2010, 18:15 uur
Ik vind de berichten van Daily Operator vaak nog leesvriendelijker (?) dan die van Mjuman.
0
geplaatst: 26 januari 2010, 18:20 uur
Pooiertje schreef:
Ik vind de berichten van Daily Operator vaak nog leesvriendelijker (?) dan die van Mjuman.
Minder tijd aan muziek, meer aan je huiswerk. Bijles nemen - is dat een optie?
0
Daily Operator
geplaatst: 26 januari 2010, 18:26 uur
Mjuman schreef:
(quote)
Wat Pooiertje bedoelt is denk ik meer dat jij geforceerd moeilijke woorden gebruikt waardoor je zinnen voor velen niet makkelijk te lezen zijn.
Sowieso snap ik jouw woordkeuze niet, want er zijn voor de dingen die jij bedoelt veel makkelijkere woorden te vinden.
Ik vind ook dat mensen slimmer overkomen als ze moeilijke dingen weten te beschrijven met makkelijke woorden... maar dat is mijn persoonlijke visie.
Misschien is er een specifieke reden voor het kiezen voor woorden die, in mijn leefomgeving, 9 van de 10 niet begrijpen.
0
geplaatst: 26 januari 2010, 18:29 uur
Overigens vind ik de zinsconstructies soms ook overbodig ingewikkeld, en het gebruiken van (zelfbedachte?) afkortingen die verder niemand kent maakt het er ook niet veel beter op. No offence, Mjuman, maar om dan meteen met een opmerking als "bijles nemen" te komen, vind ik nergens op slaan, en zelfs denigrerend. Het is echt niet zo raar dat sommige mensen moeite hebben met jouw berichten.
0
geplaatst: 26 januari 2010, 18:32 uur
En ik maar denken dat dit het 'Just a joke' topic is. Kom ik ook mooi bedrogen uit.
Overigens was ik al langer op de hoogte van Tom zijn intelligentie, eerder deze maand kwam hij definitief uit de kast. Nu is hij naast vermakelijk ook nog eens een slimme jongen, wat hou ik toch van hem.
Iemand nog een grap? Rayman, Sir? MuMe heeft jullie nodig...
Overigens was ik al langer op de hoogte van Tom zijn intelligentie, eerder deze maand kwam hij definitief uit de kast. Nu is hij naast vermakelijk ook nog eens een slimme jongen, wat hou ik toch van hem.
Iemand nog een grap? Rayman, Sir? MuMe heeft jullie nodig...
0
geplaatst: 26 januari 2010, 18:35 uur
Arrie schreef:
Overigens vind ik de zinsconstructies soms ook overbodig ingewikkeld, en het gebruiken van (zelfbedachte?) afkortingen die verder niemand kent maakt het er ook niet veel beter op. No offence, Mjuman, maar om dan meteen met een opmerking als "bijles nemen" te komen, vind ik nergens op slaan, en zelfs denigrerend. Het is echt niet zo raar dat sommige mensen moeite hebben met jouw berichten.
Nog meer kandidaten voor bijles - maak ik een klasje!

0
Daily Operator
geplaatst: 26 januari 2010, 18:37 uur
Mjuman schreef:
(quote)
En in plaats van toe te geven, gewoon doorgaan met een slappe poging tot mensen kleineren

0
geplaatst: 26 januari 2010, 18:37 uur
Mjuman schreef:
(quote)
Gratis en voor niks? Kijk eens aan, is het toch nog ergens goed voor.

0
geplaatst: 26 januari 2010, 18:40 uur
Speed-cursus marketing:
You see a gorgeous girl at a party. You go up to her and say, "I'm fantastic in bed." That's Direct Marketing.
You're at a party with a bunch of friends and see a gorgeous girl. One of your friends goes up to her and pointing at you says, "He's fantastic in bed." That's Advertising.
You see a gorgeous girl at a party. You go up to her and get her telephone number. The next day you call and say, "Hi, I'm fantastic in bed." That's Telemarketing.
You're at a party and see a gorgeous girl. You get up and straighten your tie, you walk up to her and pour her a drink. You open the door for her, pick up her bag after she drops it, offer her a ride, and then say, "By the way, I'm fantastic in bed." That's Public Relations.
You're at a party and see a gorgeous girl. She walks up to you and says, I hear you're fantastic in bed." That's Brand Recognition.
You see a gorgeous girl at a party. You go up to her and say, "I'm fantastic in bed." That's Direct Marketing.
You're at a party with a bunch of friends and see a gorgeous girl. One of your friends goes up to her and pointing at you says, "He's fantastic in bed." That's Advertising.
You see a gorgeous girl at a party. You go up to her and get her telephone number. The next day you call and say, "Hi, I'm fantastic in bed." That's Telemarketing.
You're at a party and see a gorgeous girl. You get up and straighten your tie, you walk up to her and pour her a drink. You open the door for her, pick up her bag after she drops it, offer her a ride, and then say, "By the way, I'm fantastic in bed." That's Public Relations.
You're at a party and see a gorgeous girl. She walks up to you and says, I hear you're fantastic in bed." That's Brand Recognition.
0
geplaatst: 26 januari 2010, 18:53 uur
Wanneer begint de bijles Engels, Mjuman?
eerlijk is eerlijk, deze was nog wel goed.
eerlijk is eerlijk, deze was nog wel goed.
0
geplaatst: 26 januari 2010, 19:20 uur
0
Daily Operator
geplaatst: 26 januari 2010, 19:39 uur
HAHAHHAHAHAHAHHA geniaal. die zag ik vroeger altijd op TV 

0
geplaatst: 26 januari 2010, 20:30 uur
RedLightCityBoy schreef:
Voor iedereen die deze nieuwe youtube-hit nog niet kent:
(embed)
Na enorm veel haat reacties op youtube zijn respons:
(embed)
Door dat mannetje ga ik roodharigen spontaan haten.Voor iedereen die deze nieuwe youtube-hit nog niet kent:

(embed)
Na enorm veel haat reacties op youtube zijn respons:
(embed)
0
geplaatst: 26 januari 2010, 22:01 uur
Daily Operator schreef:
Ik zie de reacties al aankomen in de vorm van: Gamen heb je niets aan. Waar ik het niet mee eens ben want meerdere wetenschappers hebben al met voldoende punten aan kunnen tonen dat het goed is voor je intellectuele ontwikkeling omdat je als je vroeg met het spelen van games begint met het kennis maken met karakters en ingewikkeld verhaal lijnen (althans, dat vond ik als 7 jarige zeker van het Engels talige Half Life, maar ja, wie ben ik om dat te zeggen) en ik pluk nu de spreekwoordelijke vruchten van mijn talenten op dat gebied kan ik verhalen snel interpreteren en moeilijkere boeken lezen, wat zoals veel van jullie hopelijk wel weten, bijdraagt aan een beter woordenschat wat ik hier weer in de praktijk breng, en hiermee druk ik de opmerking dat ik niet kan spellen en lezen ook met overmacht de kop in.
Jammer dat dit zo moet.
Jammer dat dit zo moet.
Heb je ook een interpunctie-game ? Bij dit stuk is het bij mij halverwege : game over.
0
geplaatst: 26 januari 2010, 23:30 uur
Mjuman schreef:
Omsk heeft me een paar maanden geleden uitgelegd hoe streng dat in het universitair onderwijs geregeld is in België en een toekomstig journalist zou dat zeker ook moeten weten en toepassen (ook online - want schrijvend voorbeeld) of laat je wel eens wat bitjes slingeren?
(quote)
Hoho, yo soy een Ossenaar, en ik praatte over mijn studie in Nijmegen - politicologie aan de faculteit der mangementwetenschappen. Waar inderdaad vrij draconische regels gelden, voor de bachelorscriptie geldt dat als er op duizend woorden meer dan één taalfout wordt aangetroffen, hij de prullenbak in gaat.
Verder is foutief taalgebruik en een angst voor moeilijke woorden misschien geen indicator voor intelligentie, maar het is een loepzuivere indicator voor ontwikkeling.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.