Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
The Oath
geplaatst: 27 januari 2010, 02:11 uur
Man bijt Hond is al langer de audiovisuele encyclopedie der marginaliteit in Vlaanderen.
0
Daily Operator
geplaatst: 27 januari 2010, 12:13 uur
dix schreef:
Heb je ook een interpunctie-game ? Bij dit stuk is het bij mij halverwege : game over.
(quote)
Heb je ook een interpunctie-game ? Bij dit stuk is het bij mij halverwege : game over.
En dan nog gaan haten.
Jullie mensen zijn nooit gelukkig.
0
geplaatst: 27 januari 2010, 19:13 uur
Daily Operator schreef:
En dan nog gaan haten.
En dan nog gaan haten.
Onzin. Drie punten, een paar komma's ... en ik ben tevreden.
Same player shoots again !

0
RedLightCityBoy
geplaatst: 30 januari 2010, 01:26 uur
Wat is het toppunt van racisme?
Alle plantjes water geven behalve de Afrikaantjes...
Alle plantjes water geven behalve de Afrikaantjes...
0
geplaatst: 30 januari 2010, 17:44 uur
Nu heb ik toch het idee dat hij het voor de grap doet. En weg is de video, waar ik op reageerde.
Vind de hele kwestie niet grappig, maar dat filmpje van South Park is dan weer wel tof.
Vind de hele kwestie niet grappig, maar dat filmpje van South Park is dan weer wel tof.

0
geplaatst: 5 februari 2010, 15:06 uur
Zou nog leuker zijn als het een brief in correct Nederlands was.
0
geplaatst: 5 februari 2010, 15:12 uur
GrafGantz schreef:
Engels blijft lastig ja.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 5 februari 2010, 15:15 uur
Er zit een bedelaar langs de weg die elke dag 20 euro krijgt van een voorbijganger. Dit gebeurt enkele jaren tot plots de bedelaar van dezelfde man slechts 18 euro krijgt.
De bedelaar denkt bij zichzelf die 18 euro is nog altijd niet slecht, maar toch minder is dan 20 euro.
Een jaar later krijgt hij plots maar 16 euro meer en nu wil hij wel eens weten hoe dit komt. Hij vraagt dus aan de man van wie hij jaren 20 euro, daarna 18 euro en nu nog 16 euro heeft gekregen waarom dit zo is.
De man antwoordt : "Tja, het leven wordt alsmaar duurder en vorig jaar is mijn oudste zoon naar de universiteit gegaan en dat kost veel geld. Vandaar dat ik je 18 euro gaf. Nu is ook mijn oudste dochter naar de universiteit gegaan en dat kost dus weer wat meer.
De bedelaar vraagt daarop : "Hoeveel kinderen heeft u eigenlijk?"
Waarop de man antwoordt : "Vier kinderen !"
Bedelaar bezorgd : "U gaat ze toch niet allemaal op mijn kosten laten studeren ?"
De bedelaar denkt bij zichzelf die 18 euro is nog altijd niet slecht, maar toch minder is dan 20 euro.
Een jaar later krijgt hij plots maar 16 euro meer en nu wil hij wel eens weten hoe dit komt. Hij vraagt dus aan de man van wie hij jaren 20 euro, daarna 18 euro en nu nog 16 euro heeft gekregen waarom dit zo is.
De man antwoordt : "Tja, het leven wordt alsmaar duurder en vorig jaar is mijn oudste zoon naar de universiteit gegaan en dat kost veel geld. Vandaar dat ik je 18 euro gaf. Nu is ook mijn oudste dochter naar de universiteit gegaan en dat kost dus weer wat meer.
De bedelaar vraagt daarop : "Hoeveel kinderen heeft u eigenlijk?"
Waarop de man antwoordt : "Vier kinderen !"
Bedelaar bezorgd : "U gaat ze toch niet allemaal op mijn kosten laten studeren ?"
0
geplaatst: 5 februari 2010, 15:30 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Engels blijft lastig ja.
(quote)
Engels blijft lastig ja.
Hilarisch Rob, je eerdere bericht verwijderen zodat het lijkt of ik nu op een Engels stukje reageer.
0
geplaatst: 5 februari 2010, 16:36 uur
Tja, in zijn tijd lazen ze ook alleen maar Latijn.
@ Sir Spamalot: hij is weer leuk
@ Sir Spamalot: hij is weer leuk

0
geplaatst: 5 februari 2010, 16:48 uur
GrafGantz schreef:
Haha, great (quote)
Hilarisch Rob, je eerdere bericht verwijderen zodat het lijkt of ik nu op een Engels stukje reageer.
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.