MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
T.O. schreef:
Vond dit ook wel een leuke Facebook grap

(afbeelding)

Echt geweldig

Het is wel enorm lomp alleen (als het echt is)

Je zou zo'n lijst maar vinden van je zusje .

Misterfool
je zusje zou maar eens verklappen dat je bier in de kast hebt zitten

Ik zeg nep.

Pff, ik denk daar gewoon niet overna, dan is ie echt heel erg leuk. Maar sommige mensen moeten zich blijkbaar altijd weer gaan afvragen of het echt is.

Ja, die domme denkende mensen ook altijd...

Ik heb overigens het idee dat die van Adam en Eva + Cain en Abel best eens echt kunnen zijn.

Florsi Florsa schreef:
Ja, die domme denkende mensen ook altijd...

Dat bedoel ik.

Ja, want je moet overal over nadenken, want anders ben je dom? Ik vind jouw opmerking maar raar, maar als dat betekent dat ik daardoor dom ben, het zij zo. Leg hem dan maar uit.

Ik krijg niet echt de indruk dat je je best doet me te begrijpen. Ik zeg alleen maar dat er niets mis is met een beetje kritisch denken.

Sir Spamalot (crew)
Een man is met de taxi van Gent naar Antwerpen aan het rijden, en vraagt ergens halverwege hoeveel hem dat gaat kosten. "Dertig euro," zegt de chauffeur. De man heeft maar 20 euro op zak en wordt prompt uit de taxi gezet, in the middle of nowhere.
De volgende dag gaat de man terug naar de taxistandplaats en ziet zijn chauffeur helemaal achteraan staan. Hij stapt de eerste taxi binnen en vraagt hoeveel het kost om van Gent naar Antwerpen te rijden. "Dertig euro." "Als je me pijpt, krijg je 50 euro," zegt de man, waarop de chauffeur hem kwaad buitenschopt. Zo gaat de man de hele rij af en overal wordt hij meteen uit de taxi gezet, tot hij bij de chauffeur van gisteren komt. "Bij jou is het ook nog altijd 30 euro zeker? Wel, ik geef je 50 euro maar dan moet je iets voor me doen." "Ok, zeg maar wat." "Als we hier vertrekken met dat briefje van 50 euro naar al je collega's zwaaien."

Florsi Florsa schreef:
Ik krijg niet echt de indruk dat je je best doet me te begrijpen. Ik zeg alleen maar dat er niets mis is met een beetje kritisch denken.

Tuurlijk, maar in het geval van zo'n grap is de grap veel leuker als je niet kritisch denkt.

Sjimmie en zijn vriendje hebben een condoom gevonden. Trots als ze zijn rennen ze naar sjimmies huis en laten het condoom aan zijn moeder zien! Moeder is hier niet van gecharmeerd en brengt dat op uiters vriendelijke manier en scheld hun de huid vol "SJIMMIE WAAR HEB JE DAT SMERIGE DING VANDAAN, BEN JE NIET GOED BIJ JE ACHTERLIJKE HOOFD, HEB JE DAN GODVERDOMME NOOIT GELUISTERD ALS IK JE VERTELDE DAT JE DINGEN OP STRAAT MOET LATEN LIGGEN,ERUITTT!!"
Sjimmie en zijn vriendje vluchten geschrokken naar buiten en verstoppen zich achter de heg!! Hijgend en puffend zegt Sjimmies vriend "phoe, wat was jouw moeder kwaad!!"
"Nou" zegt Sjimmie "wees blij dat we niet verteld hebben dat we er de yoghurt eruit hebben gedronken!!!"

...

Die Facebook-dingen zijn wel erg leuk.

Dat is dus een filmpje door jou gemaakt?

Dat is gewoon echt niet grappig

hij is gemaakt door jake en inderdaad NIET GRAPPIG

Sir Spamalot schreef:
Een man is met de taxi van Gent naar Antwerpen aan het rijden, en vraagt ergens halverwege hoeveel hem dat gaat kosten. "Dertig euro," zegt de chauffeur. De man heeft maar 20 euro op zak en wordt prompt uit de taxi gezet, in the middle of nowhere.
De volgende dag gaat de man terug naar de taxistandplaats en ziet zijn chauffeur helemaal achteraan staan. Hij stapt de eerste taxi binnen en vraagt hoeveel het kost om van Gent naar Antwerpen te rijden. "Dertig euro." "Als je me pijpt, krijg je 50 euro," zegt de man, waarop de chauffeur hem kwaad buitenschopt. Zo gaat de man de hele rij af en overal wordt hij meteen uit de taxi gezet, tot hij bij de chauffeur van gisteren komt. "Bij jou is het ook nog altijd 30 euro zeker? Wel, ik geef je 50 euro maar dan moet je iets voor me doen." "Ok, zeg maar wat." "Als we hier vertrekken met dat briefje van 50 euro naar al je collega's zwaaien."

Jij leest sowieso de Humo

Of hij kijkt op moppen.nl .

Sir Spamalot (crew)
@metalfist: betrapt!

Sir Spamalot schreef:

Ik weet zeker dat dat niet echt gebeurd is dus is het geen leuke grap.
Heerlijk die nieuwe logica...

Sir Spamalot (crew)
@NewYorkCityLight: een paar heb ik op het internet gevonden, maar vele "kluchten" komen vanop cafébezoek. Ik heb moppen gehoord die ik hier zelfs niet durf publiceren... Daarbij, a joke a day keeps the doctor away.

Sir Spamalot schreef:
Ik heb moppen gehoord die ik hier zelfs niet durf publiceren...

Sir, je maakt ons nieuwsgierig

GrafGantz schreef:
Ik weet zeker dat dat niet echt gebeurd is dus is het geen leuke grap.
Heerlijk die nieuwe logica...

Jemig de pemig, Graf, zo'n goedkope redenering had ik van jou niet verwacht...
Ik zeg alleen maar dat een grap me nep lijkt en vervolgens wordt me in de mond gelegd dat ik dan ook die grap niet leuk vind.
Nee, dat is lekkere logica.
Of wijs me even aan waar ik heb gezegd dat die grap niet leuk is.

Goedkope redenering? Ik vond het juist een geslaagde grap.

hij is nogal flauw en kortaf enzo maar van mij mag je hem grappig vinden

Yann Samsa
Hé, moest er opeens aan denken...
Kent iemand dit nog: 'La Linea' ???

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:22 uur

geplaatst: vandaag om 02:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.