Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2010, 19:59 uur
Vriend van me vertelde hem laatst aan me, vond hem wel grappig, maar goed dat ik hem niet precies zo neerzette als die was, anders hadden mensen hem nog minder leuk gevonden.

0
geplaatst: 11 mei 2010, 17:35 uur
Berichten verwijderd. No politics. Period.
En reacties graag per pm of feedback topic. Het begon leuk maar duurde precies 3 berichtjes voordat het de politieke kant op ging. Kan ook niet anders met dit soort posts/filmpjes
En reacties graag per pm of feedback topic. Het begon leuk maar duurde precies 3 berichtjes voordat het de politieke kant op ging. Kan ook niet anders met dit soort posts/filmpjes
0
geplaatst: 15 mei 2010, 10:39 uur
Slayer Goes To Church.
Geniaal, viel van me stoel van het lachen..
Geniaal, viel van me stoel van het lachen..
0
Harco
geplaatst: 23 mei 2010, 19:00 uur
J.M. schreef:
Mumba is een klein donker jongetje uit Kenia van 5 jaar oud. Hij doet er twee uur over om van huis naar school te lopen. Met uw steun van maar twee euro per maand kunnen wij een zweep kopen en zorgen dat die luie rotzak binnen een kwartier op school is. bedankt. Unicef
Mumba is een klein donker jongetje uit Kenia van 5 jaar oud. Hij doet er twee uur over om van huis naar school te lopen. Met uw steun van maar twee euro per maand kunnen wij een zweep kopen en zorgen dat die luie rotzak binnen een kwartier op school is. bedankt. Unicef
Beter gaat Mumba gewoon dichter bij school wonen. Deze mop is trouwens al ouder dan ikzelf ben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.