Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 26 mei 2010, 02:00 uur
Lennonlover schreef:
(embed)
(embed)
Het is maar wat je ziet als 'just a joke'. Ik vind dit diep en diep triest.
Je kunt het zien als grappig, maar ik kan dit soort fragmenten alleen bezien met een wrang gevoel in mijn onderbuik.
Het is op zich zeer interessant, en leerzaam, om je te verdiepen in mensen met een geheel andere levenswijze. Toch vind ik de programma's van Paul Jambers behoorlijk sensatie-gericht en vooroordeel-bevorderend.
0
geplaatst: 26 mei 2010, 09:19 uur
Kan ook niet echt lachen om alcoholisme..
Een cookiejunkie is dan iets grappiger
Een cookiejunkie is dan iets grappiger
0
geplaatst: 26 mei 2010, 13:02 uur

triestig dat jullie daar niet om kunnen lachen vind ik. Zwarte humor is wel mijn ding. Hoe triester, hoe grappiger. Ook mijn verdriet verwerk ik met humor.
Enfin, humor is zoals muziek. Voor iedereen anders.
"Ik ben niet verslaafd aan den drank, Paul. Maar ik heb da wel nodig."
hilarisch

0
geplaatst: 26 mei 2010, 13:17 uur
René Jacques 
"Mijn moeder is ne mafkegel."
Ik kan er in ieder geval hartelijk om lachen.

"Mijn moeder is ne mafkegel."
Ik kan er in ieder geval hartelijk om lachen.
0
geplaatst: 26 mei 2010, 13:36 uur
Ik kan het filmpje hier niet zien, maar de herinnering alleen al doet me hardop lachen. Fantastisch filmpje Lennonlover!
0
geplaatst: 26 mei 2010, 13:45 uur
Nou, nou dat was lachen zeg, goh, goh - poe poe wat een humor hier zeg. Eerst de donkere medemens, nu de 'dronken' (beetje goochelen met letters) medemens tot object van uw humor maken. Obelix zou zeggen: "rare jongens, die humorbelgen".
En Paul Jambers, wat een ontzettend abject individu; gebruik maken van een anders ellende om een programma te genereren - nog hypocrieter en holler qua vat dan NL's Ivo Nihil - en da's al zo weinig.
En Paul Jambers, wat een ontzettend abject individu; gebruik maken van een anders ellende om een programma te genereren - nog hypocrieter en holler qua vat dan NL's Ivo Nihil - en da's al zo weinig.
0
geplaatst: 26 mei 2010, 13:48 uur
Mjuman schreef:
nog hypocrieter en holler
en nog zo veel grappiger !!!nog hypocrieter en holler
0
geplaatst: 26 mei 2010, 13:51 uur
Obelix zou zeggen: 'drôle de gars, ces belges' (franstalige strip, nietwaar)
enfin, ik vind het maar raar dat sommige mensen dit heel grappig vinden, anderen helemaal niet.
Andermans miserie is altijd al het object van humor geweest. Homevideos met mensen die zich pijn doen is dan wel hilarisch... ???
enfin, ik vind het maar raar dat sommige mensen dit heel grappig vinden, anderen helemaal niet.
Andermans miserie is altijd al het object van humor geweest. Homevideos met mensen die zich pijn doen is dan wel hilarisch... ???
0
geplaatst: 26 mei 2010, 13:51 uur
corn1holio1 schreef:
(quote)
en nog zo veel grappiger !!! Afgaand op Urbanus zou je zeggen dat er Vlamingen zijn met gevoel voor humor - de contraexpertise heeft me zojujist het tegendeel bewezen. En dan wil de legende nog dat Het groot Duits grappen- en grollenboek één van de kleinste boeken in de geschiedenis is (naast het boek Egyptische overwinningen) - inmiddels is dit inzicht achterhaald.
Leedvermaak is één van de oudste bronnen voor humor - tragikomische clowns zijn vaak het leukst; en homevideo's zijn nooit gemaakt met het oog op broadcast, de topics van Jambers helaas wel.
0
geplaatst: 26 mei 2010, 14:15 uur
Ok het concept dat Jambers toepast is misschien een beetje hypocriet, maar dan kan je veel programma's van de televisie halen (man bijt hond bijvoorbeeld).
Iedereen lacht toch wel eens met zijn medemens zeker (daar ben jij toch geen uitzondering op Mjuman?), en deze persoon is gewoon enorm grappig. Misschien dat het ook wel met zijn accent te maken heeft, dat ik als Antwerpenaar goed kan appreciëren.
Iedereen lacht toch wel eens met zijn medemens zeker (daar ben jij toch geen uitzondering op Mjuman?), en deze persoon is gewoon enorm grappig. Misschien dat het ook wel met zijn accent te maken heeft, dat ik als Antwerpenaar goed kan appreciëren.
0
geplaatst: 26 mei 2010, 14:35 uur
Mjuman schreef:
homevideo's zijn nooit gemaakt met het oog op broadcast, de topics van Jambers helaas wel.
(quote)
homevideo's zijn nooit gemaakt met het oog op broadcast, de topics van Jambers helaas wel.
wat is dan het verschil. Blijft dan toch grappig.
0
geplaatst: 26 mei 2010, 15:13 uur
0
geplaatst: 26 mei 2010, 15:50 uur
Ok - fair; tijd voor een raadsel
Waarom worden Belgen nooit kwaad?
Antwoord: wel als een Nederlander kwaad wordt, is ie gebelgd - Belgen zijn dat al van nature!
Waarom worden Belgen nooit kwaad?
Antwoord: wel als een Nederlander kwaad wordt, is ie gebelgd - Belgen zijn dat al van nature!

0
geplaatst: 26 mei 2010, 16:24 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik snap hem niet.
Ik snap hem niet.
Gebelgd kan tweeledig worden opgevat:
1. als adjectief (bijvoegelijk naamwoord) ; dan betekent gebelgd verbolgen, kwaad
2. als voltooid deelwoord van het (semi-fictieve) werkwoord belgen = iemand Belg maken. Naar analogie van
sterken (dit sterkt me) = sterker maken
aandikken (hij dikte het verhaal aan) = iets dikker/zwaarder maken
rechten (hij rechtte zijn rug) = iets rechter maken
Het zijn woordgrappen - ik begrijp nu dat hier allemaal beelddenkers komen.
Nog een raadsel dan maar.
Hoe zie je dat je met de trein vanuit België Nederland binnenrijdt?
Aan de condooms aan de waslijn.
0
geplaatst: 26 mei 2010, 16:34 uur
hahaha, die laatste is wel goed.Die eerste eerder flauwtjes.
Wij Belgen vertellen geen moppen over hollanders. Wij kijken verder dan dat en blijven niet steken in de tijd. Wij kijken vooruit en maken moppen over de Walen. Nederland is niet meer interessant genoeg voor ons

0
geplaatst: 26 mei 2010, 17:50 uur
0
geplaatst: 26 mei 2010, 17:57 uur
Is dit wel de correcte verklaring? Ik zou zeggen: iets spectaculairder maken, overdrijven.
0
geplaatst: 26 mei 2010, 17:59 uur
0
geplaatst: 26 mei 2010, 18:48 uur
Oldfart schreef:
ja,ja..............behalve als een rivier dichtslibt zeker...
ja,ja..............behalve als een rivier dichtslibt zeker...
Nee, zelfs niet. We weten toch dat de Hollanders plooien.

0
The Oath
geplaatst: 26 mei 2010, 22:01 uur
Mjuman schreef:
Rhythm & Poetry schreef:
Ik snap hem niet.
Ik snap hem niet.
²
0
The Oath
geplaatst: 26 mei 2010, 22:04 uur
Wist u dat er een nieuw wereldrecord is gevestigd voor het HOOGSPRINGEN vanuit GEKNIELDE positie?
Het record (0.757 meter) (onthoudt dat dit vanuit geknielde positie is) werd gevestigd op een strand nabij Montpellier in Zuid Frankrijk.
Deze foto werd juist voor de sprong genomen, maar het geeft je een idee hoe de sprong is tot stand gekomen.

Het record (0.757 meter) (onthoudt dat dit vanuit geknielde positie is) werd gevestigd op een strand nabij Montpellier in Zuid Frankrijk.
Deze foto werd juist voor de sprong genomen, maar het geeft je een idee hoe de sprong is tot stand gekomen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.