Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 12 augustus 2010, 23:31 uur
@ Herman: 
Dikke kans op een repost, maar voor de zekerheid zet ik 'm toch maar even hier neer. Dit is namelijk geniaal

Dikke kans op een repost, maar voor de zekerheid zet ik 'm toch maar even hier neer. Dit is namelijk geniaal

0
geplaatst: 12 augustus 2010, 23:37 uur
Of het hier een repost is weet ik niet meer maar die heb ik inderdaad al vaker gezien. Maar geniaal is ie opzeker...
0
geplaatst: 12 augustus 2010, 23:48 uur
Ik ben fan en Improvision en ik hebben hem al een keer gepost
.
Iedereen nog bedankt voor de waardering van de filmpjes
.
.Iedereen nog bedankt voor de waardering van de filmpjes
.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 20:22 uur
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 23:35 uur
Ik krijg deze net via msn:
Wat moet je doen als je vrouw uit de keuken komt?
De ketting inkorten.
Wat moet je doen als je vrouw uit de keuken komt?
De ketting inkorten.
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 00:21 uur
Wat moet je doen als je schoonmoeder in de tuin ligt, weer opstaat en naar je toe komt waggelen?
nog drie keer schieten...
nog drie keer schieten...
0
Misterfool
geplaatst: 14 augustus 2010, 16:12 uur
waarom kon einstein geen huis bouwen.
er hat nur ein stein.
er hat nur ein stein.
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 16:17 uur
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 16:18 uur
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 18:26 uur
Wat is het verschil tussen een dood vogeltje?
Zijn linker pootje is even lang
Zijn linker pootje is even lang
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 14 augustus 2010, 19:16 uur
Een ouder koppel van boven de 80 gaat in een Mc Donalds eten. Ze zetten zich aan een tafel en het mannetje gaat naar de toog en komt terug met één broodje, één portie friet en één cola. Hij snijdt het broodje perfect in twee en legt de helft voor zijn vrouw. Dan giet hij de frieten uit op de plateau en verdeelt ze in 2 gelijke hoopjes en legt een part voor zijn vrouw. Hij drinkt een slokje van de cola en dan zijn vrouw een slokje en begint te eten, terwijl zijn vrouw zit toe te kijken.
Een jongeman die in de buurt zit, heeft dat gezien en vindt dat erg zielig dat die oude mensen zich samen maar één portie kunnen veroorloven. Hij gaat naar de mevrouw en zegt: 'Mevrouw, bestel gerust ook een portie, ik zal de rekening betalen."
Zegt de mevrouw: "Dat is niet nodig meneer, we zijn al 60 jaar getrouwd en we zijn gewend van alles samen te delen." De jongeman, gaat zitten en ziet dat de vrouw niets eet, blijft wachten terwijl haar man verder zijn helft opeet. Hij kan het niet meer aanzien, gaat terug naar die mevrouw en zegt: "Mevrouw, eet gerust uw part op, ik bestel dan een nieuwe portie voor jullie." Waarop die mevrouw zegt: "Neen bedankt, meneer, wij zijn gewend van alles te delen."
Zegt de jongeman: "Waarom begin jij dan niet aan uw portie?" Zegt de mevrouw: "Wij zijn na 60 jaar huwelijk gewoon van alles te delen." Waarop de jongeman zegt: "En waarop wacht ge dan?"
Zegt het vrouwtje: "Op zijn kunstgebit."
Een jongeman die in de buurt zit, heeft dat gezien en vindt dat erg zielig dat die oude mensen zich samen maar één portie kunnen veroorloven. Hij gaat naar de mevrouw en zegt: 'Mevrouw, bestel gerust ook een portie, ik zal de rekening betalen."
Zegt de mevrouw: "Dat is niet nodig meneer, we zijn al 60 jaar getrouwd en we zijn gewend van alles samen te delen." De jongeman, gaat zitten en ziet dat de vrouw niets eet, blijft wachten terwijl haar man verder zijn helft opeet. Hij kan het niet meer aanzien, gaat terug naar die mevrouw en zegt: "Mevrouw, eet gerust uw part op, ik bestel dan een nieuwe portie voor jullie." Waarop die mevrouw zegt: "Neen bedankt, meneer, wij zijn gewend van alles te delen."
Zegt de jongeman: "Waarom begin jij dan niet aan uw portie?" Zegt de mevrouw: "Wij zijn na 60 jaar huwelijk gewoon van alles te delen." Waarop de jongeman zegt: "En waarop wacht ge dan?"
Zegt het vrouwtje: "Op zijn kunstgebit."
0
geplaatst: 14 augustus 2010, 21:33 uur
Wat een mooie bak van Sir Spamalot. Pracht humor van de bovenste plank.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.