MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Misterfool
wie zei dat metalliefhebbers geen humor hadden

Ik vind hem niet zo grappig.

Misterfool
, check je pols even

Beetje kinderachtige mop. Vroeger las ik dergelijke, voorspelbare grappen in de tsjakka. Maar jullie hebben het recht om de grap leuk te vinden.

Marko
Ik moest lachen toek ik 'tsjakka' las.

The Oath
Zalig

Wil nou niet een reactie uitlokken met allemaal soortgelijke filmpjes, maar deze wilde ik jullie toch niet onthouden!

Stijn_Slayer
Eddie Vedder zal daar niet blij mee zijn als 'ie dit hoort.

Laat ik dan maar eens een grapje posten:

(afbeelding)

Mooi gedaan.

Al ooit een video over geplaatst, nu een afbeelding:

(afbeelding)

Ik vond deze wel grappig:

Hij heeft iig wel gelijk..

Leidenaar187
Nou..wat een humor...

Leidenaar187 schreef:
Nou..wat een humor...
Tja, en sommige mensen vinden het grappig als er iemand met een klap gevloerd wordt..

Nou, ik vind hem wel grappig!

Gooi er anders weer een ouderwets goede mop tegenaan, Sir.

Sir Spamalot (crew)
Wat is er in godsnaam grappig aan iemand slaan? Leg mij dat eens uit. De eerste die dat met mij probeert...

On topic:

Toen ze terugkwam van een verre vakantie vernam Katie dat, tijdens haar verlof in het buitenland, haar grootvader overleden was. Als goede kleindochter ging ze dadelijk bij haar 95-jarige grootmoeder om te "condoleren". Aangezien ze wist dat opa in blakende gezondheid verkeerde toen ze op reis vertrok, vroeg ze aan grootmoeder waaraan opa overleden was. “Mijn kindje" antwoordde ze, "grootvader kreeg een hartaanval, vorige zondagmorgen toen we de liefde bedreven...” Waarop Katie reageerde met te zeggen dat seks voor mensen van bij de honderd toch af te raden was... "Maar neen, mijn schatje", repliceerde oma, “reeds enkele jaren lang, en gelet op onze ouderdom, hadden we ons voorgenomen dat het beste ogenblik voor ons beiden om seks te hebben was het ogenblik dat op zondagmorgen de kerkklokken begonnen te luiden, dat was voor ons het juiste ritme, niet te snel, niet te traag, gewoon erin bij de DING, eruit bij de DONG… Plotseling moest oma een traantje wegpinken, waarop ze zei: “En had dat stom ijscremekarreke niet voorbijgereden had bompa nu nog geleefd..."

Slaan is natuurlijk in eerste instantie nooit leuk, maar in sommige gevallen kan het wel vermakelijk zijn. Maar goed, zoals ik al zei ben ik ook op sommige gebieden politiek incorrect dus vergeef het me.

De mop, zoals altijd: .

Man United have signed a new striker from Nigeria.

On his first day of training, Fergie picked up the ball and said 'BALL' then pointed at the goal and said 'Goal. Then he demonstrated a kicking motion and said 'Kick' understand, 'Kick ball, goal, GOOOOOAAAALLL!'

Eventually the young African plucks up courage to say "Excuse me Mr Ferguson but I speak very good English", to which Fergie replies ' Sit down son, I'm talking to Berbatov.'

Of

(afbeelding)

Ik heb de gewelddadige filmpjes die niemand grappig vond verwijderd, alsmede wat grove grappen, het discriminerende taalgebruik van sommigen en users die voornamelijk aan het rellen waren.

Laten we het topic een beetje leuk houden aub.

Silky & Smooth schreef:
(embed)

Wil nou niet een reactie uitlokken met allemaal soortgelijke filmpjes, maar deze wilde ik jullie toch niet onthouden!

Vergeten hierop te reageren maar dit is natuurlijk volledig in scène gezet he..
Of gaan ze iedere deelnemer aan de voorrondes voor deelname uitgebreid volgen (op het werk, bij aankomst etc etc)?

Weet ik veel, moest gewoon ontzettend lachen toen hij aan het zingen was... Dat hele Idols is zo fake als wat, volgens mij.

Ik hoop het echt FlyLo .

skyline
FlyLo schreef:
Man United have signed a new striker from Nigeria.

On his first day of training, Fergie picked up the ball and said 'BALL' then pointed at the goal and said 'Goal. Then he demonstrated a kicking motion and said 'Kick' understand, 'Kick ball, goal, GOOOOOAAAALLL!'

Eventually the young African plucks up courage to say "Excuse me Mr Ferguson but I speak very good English", to which Fergie replies ' Sit down son, I'm talking to Berbatov.'

Hij is goed. Maar wmb, vervang Berbatov door Rooney (dat is een heuse Neanderthaler) en hij is nog beter.

Germ (crew)
MJ_DA_MAN schreef:
Al ooit een video over geplaatst, nu een afbeelding:
(afbeelding)

Het is gewoon Johan Derksen!

Krijg net deze toegestuurd:

www.dumpert.nl - Pwééééép

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:20 uur

geplaatst: vandaag om 08:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.