MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Jupiler is inderdaad drinkbaar. Die Nederlandse bieren

Bier is sowieso niet drinkbaar. Maar daar is een ander topic voor.

FlyLo schreef:
Jupiler is inderdaad drinkbaar. Die Nederlandse bieren
De meeste zijn idd, op zijn minst, zeer matig. Bier als Heineken, Brand, Amstel en Grolsch zouden verbannen moeten worden.

Misterfool

pretfrit
...en dan zeggen ze dat duitsers geen humor hebben.

onbegrijpelijk!!

(afbeelding)

Verder echt een geweldige webcomic, met voortlopende verhaallijn (nogal soaperig). Op zichzelf staan de mopjes wel niet zo sterk.

Gallow
Dus je mag pas gaan moshen als er een bepaald aantal mensen meedoen?

Als er rondom je enkel mensen rustig staan te genieten van de muziek is het inderdaad erg ongepast om je hoofd (en ongewassen haar) in andere mensen hun gezicht te zwieren. Voornaamste reden dat ikzelf enkel bij grote uitzondering een concert meepik, al erger ik me ook steeds dood aan alle babbelaarsen , duwers en onbeschaamd substantiemisbruik (en bij emo bands ook meestal aan giechelende bakvissen).

De oplossing is nochtans simpel: als je wilt een praatje slaan, ga naar een café. Als je wilt moshen, ga naar de pit (of naar een ander optreden). Als je wilt roken/comazuipen/smoren doe het in je eigen woning. En als je (in het geval van de bakvissen) per se je boobies wilt flashen... doe gerust.

Misschien had ik dit toch beter in het 'ergernissen' topic gepost. Ik heb nog getwijfeld...

Jeezzz Gajarigon, je mag je toch nog wel amuseren op een concert? Of moeten we allemaal een stokstijf blijven staan, zwijgen, en beleefd applaudiseren als de artiest er om vraagt?

Een beetje rock&Roll mag toch nog wel? Iets smoren of een paar pintjes drinken hoort er nu eenmaal een beetje bij voor mij. En is een nummertje meezingen of meedansen ook. En wat commentaar geven over hoe de artiest bezig is, of iets dat je wilt dat de anderen ook zien moet toch ook kunnen.

Waarschijnlijk praten we hier allebei wel wat over de extremen, maar ik vind een concert toch meer dan de muziek alleen...

Gallow
Ja, heb er ook weinig problemen mee. Als iemand in zijn eentje los gaat en je hebt er last van gewoon weg duwen. Mensen die door de muziek heen praten kunnen dan wel een echte pain in the ass zijn, maar zelf nog nooit een keer last van gehad.

Smoren? Da's toch iets dat je in de keuken doet?

Graf, jij mag dat doen waar je maar wil hoor

ah ok, ik dacht dat je het hier over had:
druk verlagen door middel van een Smoorventiel - Wikipedia - nl.wikipedia.org

corn1holio1 schreef:
Jeezzz Gajarigon, je mag je toch nog wel amuseren op een concert? Of moeten we allemaal een stokstijf blijven staan, zwijgen, en beleefd applaudiseren als de artiest er om vraagt?

Een beetje rock&Roll mag toch nog wel? Iets smoren of een paar pintjes drinken hoort er nu eenmaal een beetje bij voor mij. En is een nummertje meezingen of meedansen ook. En wat commentaar geven over hoe de artiest bezig is, of iets dat je wilt dat de anderen ook zien moet toch ook kunnen.

Waarschijnlijk praten we hier allebei wel wat over de extremen, maar ik vind een concert toch meer dan de muziek alleen...

Ik wou dat het niet zo was, maar de misantroop in me komt nu eenmaal naar boven als ik met een hele hoop mensen in een kleine ruimte wordt geduwd. Het zal wel wat te maken hebben met het soort optredens die ik bezoek/niet bezoek - ik neem aan dat het bij er bij hardcore punk en metal nu eenmaal wat heviger aan toe gaat, en vaak ook kleinere zalen zijn. Maar smoren hoort er misschien bij voor jou, maar voor mij stoort dat dan verschrikkelijk. En meezingen was ik vergeten, da's inderdaad ook best irritant.

GrafGantz schreef:
Smoren? Da's toch iets dat je in de keuken doet?

Vind ik ook, al die potten rammelen anders constant door de muziek heen, hoogst ongepast!

Questionable Content

Germ (crew)
Amerikaanse student in Amsterdam, verwondert zich over alle soorten fietsen en fietsers in Nederland.
Hij begrijpt er helemaal niks van

Dit zegt hij bijvoorbeeld over de kettingsloten:

6. Spectacular Gigantic Unbreakable Security Chains - Almost all of the bicycles in Amsterdam are what I would call "beaters", which means they are beaten up, scraped, bent, out of tune, and have bad paint jobs. At the same time, all these beaters have these GIGANTIC security chains that look like they should be the chain on the anchor of an oil tanker ship. The ton of high tensile, military hardened steel in each security chain must be worth more than the bicycle it is keeping safe! The only other type of bicycle lock was a type of sliding circular rear wheel lock that was once sold in the USA (I owned one when I was 10 years old). The circular sliding read wheel locks lost popularity in the USA because they offer almost no security at all: 1) the criminal can always lift the bike and walk away with it, and 2) it is always easy to "guess" the combination. Strange dichotomy of lock choices in Amsterdam.

Klik op de link voor het hele artikel:

Amsterdam Bicycles - ski-epic.com

sxesven
itchy schreef:
Questionable Content

Enige webcomic die ik volg

@ Germ. Ja, mijn Mexicaanse familie schrikt zich ook altijd te pletter over de fietsen en fietsers hier als ze komen.

itchy schreef:
Questionable Content

Ik zal heel de serie dan maar eens moeten checken. Bovenstaande vond ik nu niet bepaald uitermate grappig of nieuw ofzo...

It's funny because it's true.

Haha, herkenbaar. Ik zeg er ook vaak bij "als je het nummer vaker luistert, wordt 'ie wel goed."

Heb ook met scha en schande geleerd dat sommige muziek gemaakt is om alleen te beluisteren, in groep werkt het gewoon soms niet...

Improvision
Amen to that.

haha, herkenbaar idd

jeko

Hahahahahaaa de video's van die kerel die jazzmetallica heeft gemaakt, GENIAAL XD Justin Bieber in Death Metal "Baby, baby, baby AUWWWWwww"

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:46 uur

geplaatst: vandaag om 20:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.