MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Aha, Mju is groot liefhebber van flipper...

wat een dolfijn...

Gallow

(afbeelding)

sxesven
loller

jeko

(afbeelding)

sxesven

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Gallow
Zelf gemaakt die laatste? re4

Cher Guevarra

(afbeelding)

sxesven
Gallow schreef:
Zelf gemaakt die laatste? re4

ja katamari re4

Enerzijds hilarisch, anderzijds jammer om te zien dat deze man op (relatief) grote events als laatste mag spelen hier in België en sommige echte & goede jonge DJ's niet verder komen dan een lokale fuif.

Een grote verdient het natuurlijk wel..

Ik ken hem niet, maar wat een clown zeg... Anderszijds zag ik vannacht op Belgie ook nog Sound of Stereo voor een enorme weide staan draaien. Toch wel apart dat ik die in Leiden nog voor een paar honderd man heb gezien.

Kwam dit plaatje tegen en vond het wel grappig:

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Alles wat Bono belachelijk maakt is

skyline

Ik dacht trouwens eerst dat het Robin Williams was...
Mork calling Orson, come in, Orson!

Skinny Fists
Ploppesteksel schreef:
(embed)

Enerzijds hilarisch, anderzijds jammer om te zien dat deze man op (relatief) grote events als laatste mag spelen hier in België en sommige echte & goede jonge DJ's niet verder komen dan een lokale fuif.

Ook eentje van mij:

Nog maar een plaatje:

(afbeelding)

Ploppesteksel schreef:
(embed)

En dat allemaal tegelijk.
De hele tijd die Regi-bewegingen van "handjes in de lucht" tot hij dan merkt dat hij veel te laat is en wanhopig probeert om nog op tijd een overgang te maken. Dan weer te vroeg, dan nog eens te laat
Daarbovenop het publiek dat schijnbaar niet doorheeft dat ze naar de slechtste set OOIT luisteren en toch nog volledig loss geht.

Haaahahahahaha dit is inderdaad compleet gestoord. Wat een gast. En wat een publiek ook inderdaad

FlyLo schreef:
(quote)

En dat allemaal tegelijk.
De hele tijd die Regi-bewegingen van "handjes in de lucht" tot hij dan merkt dat hij veel te laat is en wanhopig probeert om nog op tijd een overgang te maken. Dan weer te vroeg, dan nog eens te laat
Daarbovenop het publiek dat schijnbaar niet doorheeft dat ze naar de slechtste set OOIT luisteren en toch nog volledig loss geht.

Ach ja, meestal nemen ze die slechte overgangen maar voor lief, als de nummers ertussen maar te pruimen zijn. Praktisch in elke kroeg waar ik de laatste paar jaar geweest ben was wel een kut-DJ die of elk nummer het steeds langzamer draaiende plaat-effect deed of de beat versnelde tot een monotone dreun en dan hop de volgende plaat erin knalde. Dan stond er dus collectief een paar honderd man een halve minuut af te knappen om weer los te gaan de komende 3. En dat tot een uur of 5. Nu heb ik niet zo veel verstand van DJ-en, maar mij lijkt het dat je het BPM van de ene plaat gelijk stelt aan de andere en dan een cross-fade ertegenaan gooit (en dat je niet Triesto afwisselt met Anouk).

harm1985 schreef:
(en dat je niet Triesto afwisselt met Anouk)

Kroegen waar men Tiesto en Anouk draait, dienen sowieso zo veel mogeljk vermijdt te worden.

...vermeden...

Bertus schreef:
(quote)
Kroegen waar men Tiesto en Anouk draait, dienen sowieso zo veel mogeljk vermijdt te worden.
Dan zou ik in mijn woonplaats nergens meer heen kunnen.

Dat wordt verhuizen.

Ik bezoek kroegen niet voor de muziek.

Voor de drank kan het ook niet zijn met dat omhooggevallen tapwater in Nederland.

FlyLo schreef:
Voor de drank kan het ook niet zijn met dat omhooggevallen tapwater in Nederland.
Jupiler is hier zeer populair. Bovendien heeft Brabant met uitstek het beste te bieden qua bier.

Gallow
Hoelang kunnen jullie zo doorgaan?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:09 uur

geplaatst: vandaag om 19:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.