Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 5 september 2010, 18:24 uur
Enerzijds hilarisch, anderzijds jammer om te zien dat deze man op (relatief) grote events als laatste mag spelen hier in België en sommige echte & goede jonge DJ's niet verder komen dan een lokale fuif.
Een grote
verdient het natuurlijk wel..
0
geplaatst: 5 september 2010, 21:04 uur
Ik ken hem niet, maar wat een clown zeg... Anderszijds zag ik vannacht op Belgie ook nog Sound of Stereo voor een enorme weide staan draaien. Toch wel apart dat ik die in Leiden nog voor een paar honderd man heb gezien. 
Kwam dit plaatje tegen en vond het wel grappig:

Kwam dit plaatje tegen en vond het wel grappig:

0
skyline
geplaatst: 5 september 2010, 21:14 uur

Ik dacht trouwens eerst dat het Robin Williams was...
Mork calling Orson, come in, Orson!
0
Skinny Fists
geplaatst: 5 september 2010, 21:16 uur
Ploppesteksel schreef:
(embed)
Enerzijds hilarisch, anderzijds jammer om te zien dat deze man op (relatief) grote events als laatste mag spelen hier in België en sommige echte & goede jonge DJ's niet verder komen dan een lokale fuif.
Een grote
(embed)
Een grote
verdient het natuurlijk wel.. Ook eentje van mij:

0
geplaatst: 5 september 2010, 21:33 uur
Ploppesteksel schreef:
(embed)
Een grote
(embed)
Een grote

En dat allemaal tegelijk.
De hele tijd die Regi-bewegingen van "handjes in de lucht" tot hij dan merkt dat hij veel te laat is en wanhopig probeert om nog op tijd een overgang te maken. Dan weer te vroeg, dan nog eens te laat

Daarbovenop het publiek dat schijnbaar niet doorheeft dat ze naar de slechtste set OOIT luisteren en toch nog volledig loss geht.
0
geplaatst: 5 september 2010, 22:13 uur
Haaahahahahaha dit is inderdaad compleet gestoord. Wat een gast. En wat een publiek ook inderdaad 

0
geplaatst: 6 september 2010, 08:37 uur
FlyLo schreef:

De hele tijd die Regi-bewegingen van "handjes in de lucht" tot hij dan merkt dat hij veel te laat is en wanhopig probeert om nog op tijd een overgang te maken. Dan weer te vroeg, dan nog eens te laat
Daarbovenop het publiek dat schijnbaar niet doorheeft dat ze naar de slechtste set OOIT luisteren en toch nog volledig loss geht.
(quote)

Ach ja, meestal nemen ze die slechte overgangen maar voor lief, als de nummers ertussen maar te pruimen zijn. Praktisch in elke kroeg waar ik de laatste paar jaar geweest ben was wel een kut-DJ die of elk nummer het steeds langzamer draaiende plaat-effect deed of de beat versnelde tot een monotone dreun en dan hop de volgende plaat erin knalde. Dan stond er dus collectief een paar honderd man een halve minuut af te knappen om weer los te gaan de komende 3. En dat tot een uur of 5. Nu heb ik niet zo veel verstand van DJ-en, maar mij lijkt het dat je het BPM van de ene plaat gelijk stelt aan de andere en dan een cross-fade ertegenaan gooit (en dat je niet Triesto afwisselt met Anouk).
0
geplaatst: 6 september 2010, 08:41 uur
harm1985 schreef:
(en dat je niet Triesto afwisselt met Anouk)
(en dat je niet Triesto afwisselt met Anouk)
Kroegen waar men Tiesto en Anouk draait, dienen sowieso zo veel mogeljk vermijdt te worden.
0
geplaatst: 6 september 2010, 11:46 uur
Bertus schreef:
Dan zou ik in mijn woonplaats nergens meer heen kunnen.(quote)
Kroegen waar men Tiesto en Anouk draait, dienen sowieso zo veel mogeljk vermijdt te worden.
0
geplaatst: 6 september 2010, 13:27 uur
Voor de drank kan het ook niet zijn met dat omhooggevallen tapwater in Nederland.
0
geplaatst: 6 september 2010, 13:41 uur
FlyLo schreef:
Voor de drank kan het ook niet zijn met dat omhooggevallen tapwater in Nederland.
Jupiler is hier zeer populair. Bovendien heeft Brabant met uitstek het beste te bieden qua bier.Voor de drank kan het ook niet zijn met dat omhooggevallen tapwater in Nederland.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.