Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 22 september 2010, 21:20 uur
Stapler schreef:
Die pannen kunnen daar niet op? (wij hebben nog gas, dus heb geen idee).
Die pannen kunnen daar niet op? (wij hebben nog gas, dus heb geen idee).
Die duitsers hebben ook geen gas. Dat hebben ze al opgemaakt.
0
geplaatst: 24 september 2010, 14:30 uur
Dat album bestaat niet eens.
En al had het wel bestaan had het nooit zoveel stemmen kunnen hebben omdat er op dit moment maar 36.676 gebruikers zijn. Dikke fotosoep en HOAX dus.
En al had het wel bestaan had het nooit zoveel stemmen kunnen hebben omdat er op dit moment maar 36.676 gebruikers zijn. Dikke fotosoep en HOAX dus.
0
geplaatst: 24 september 2010, 14:33 uur
Ik denk dat het ook een foutje is. Anders zou ik het album wel kennen. MJ heeft zeker een punt.
0
geplaatst: 24 september 2010, 14:36 uur
MJ_DA_MAN schreef:
En al had het wel bestaan had het nooit zoveel stemmen kunnen hebben omdat er op dit moment maar 36.676 gebruikers zijn. Dikke fotosoep en HOAX dus. Ik heb toch echt een exemplaar wel is waar in het bejaardenhuis maar toch

0
geplaatst: 24 september 2010, 14:36 uur
MJ_DA_MAN schreef:
En al had het wel bestaan had het nooit zoveel stemmen kunnen hebben omdat er op dit moment maar 36.676 gebruikers zijn. Dikke fotosoep en HOAX dus. Het komt dan ook van WijvenMeter.nl
0
geplaatst: 24 september 2010, 14:42 uur
Gajarigon schreef:
Die site bestaat niet eens!!!! (quote)
Het komt dan ook van WijvenMeter.nl 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.