MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Zal wel aan je pc liggen, heb je een virus ofzo? Misschien best Win32 mapje verwijderen voor de zekerheid

Ik heb mijn scanner aan het werk gezet, straks eens kijken of ik hem dan wel kan openen, bedankt.

Trek wel tijdig aan de bel, anders brandt 'ie nog aan!

Gallow
Gajarigon schreef:
Misschien best Win32 mapje verwijderen voor de zekerheid

Helpt nog niet alles, het virus kan zich dan nog in de harde schijf bevinden. Om zeker te zijn even met een magneet eroverheen gaan.

lambf

(afbeelding)

(afbeelding)

Gallow

(afbeelding)

Marko
This guy brought manners, haha

Prachtige reclame:

Gallow
Komt me bekend voor, volgens mij is die hier ook even op tv geweest.

sxesven
Volgens mij ook inderdaad

Ik zie hem voor het eerst. Wel een leuke

Kende hem overigens nog niet.

Improvision

(afbeelding)

Gallow schreef:
Komt me bekend voor, volgens mij is die hier ook even op tv geweest.

Iemand zei me dat dit iets met Mars te maken had. (De chocoladereep, that is.) Geen idee in hoeverre dat waar is. Ik zag 'm in ieder geval jaren en jaren geleden voor het eerst bij een grappige-commercials-programma.

Maiky schreef:
(quote)

Iemand zei me dat dit iets met Mars te maken had. (De chocoladereep, that is.) Geen idee in hoeverre dat waar is. Ik zag 'm in ieder geval jaren en jaren geleden voor het eerst bij een grappige-commercials-programma.

Nix Jamaica, nix Mars: doe klik

Svensk candybar - van Marabou! Nu Kraftfood.

Gebruikt oa in programma over reclame en humor van de BBC van Jasper Carrott (denk ook aan mobieltjesreclame: man met mobiel in hangmat met grasmaaiende buurman).

Literatuur gerelateerd:

Milton schreef Paradise Lost, toen ging zijn vrouw dood, Milton schreef Paradise Regained.

Mjuman schreef:

Nix Jamaica, nix Mars: doe klik

Svensk candybar - van Marabou! Nu Kraftfood.

Gebruikt oa in programma over reclame en humor van de BBC van Jasper Carrott (denk ook aan mobieltjesreclame: man met mobiel in hangmat met grasmaaiende buurman).

Zo ver was ik ook gekomen inderdaad. Het idee dat dit Mars-gerelateerd was/is vond ik aannemelijk, aangezien het logo er sprekend op lijkt. Niets gevonden op internet over een eventuele link, vandaar mijn twijfels.

Ravenous
'Twilight-fans veroorzaken ...

Aldus De Telegraaf.

Die Twilight-fans gaan wel heel ver, je weet toch denk ik wel dat het nep is?

leander?

Die had ik niet zien aankomen

Een vrachtwagenchauffeur maakt er een gewoonte van om zoveel mogelijk liftende mannen met een getinte huidskleur aan te rijden. Als hij er een ziet staan, zwenkt hij op het laatste moment de berm in en bam ! Op een dag denkt hij er weer een te zien staan, maar als hij dichterbij komt, ziet hij dat het een pastoor is. Hij remt en geeft de pastoor een lift. Even verderop ziet hij een man met een getinte huidskleur staan liften. De chauffeur denkt: met een pastoor naast me kan ik het natuurlijk niet maken om die man met een getinte huidskleur aan te rijden. Weet je wat? Ik rij rakelings langs hem heen, om hem in ieder geval te laten schrikken. Rakelings rijdt de chauffeur langs de man met een getinte huidskleur. BAM !!! Een doffe klap. Verbaasd vraagt de chauffeur aan de pastoor: 'Wat gebeurde er?' Zegt de pastoor: 'Ik zag dat je ging missen, dus ik gooide het portier even open!'

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:35 uur

geplaatst: vandaag om 01:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.