Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 24 september 2010, 14:47 uur
Zal wel aan je pc liggen, heb je een virus ofzo? Misschien best Win32 mapje verwijderen voor de zekerheid 

0
geplaatst: 24 september 2010, 14:48 uur
Ik heb mijn scanner aan het werk gezet, straks eens kijken of ik hem dan wel kan openen, bedankt.
0
Gallow
geplaatst: 24 september 2010, 15:14 uur
Helpt nog niet alles, het virus kan zich dan nog in de harde schijf bevinden. Om zeker te zijn even met een magneet eroverheen gaan.
0
Gallow
geplaatst: 30 september 2010, 13:58 uur
Komt me bekend voor, volgens mij is die hier ook even op tv geweest.
0
geplaatst: 30 september 2010, 20:06 uur
Gallow schreef:
Iemand zei me dat dit iets met Mars te maken had. (De chocoladereep, that is.) Geen idee in hoeverre dat waar is. Ik zag 'm in ieder geval jaren en jaren geleden voor het eerst bij een grappige-commercials-programma.
0
geplaatst: 30 september 2010, 22:15 uur
Maiky schreef:
Iemand zei me dat dit iets met Mars te maken had. (De chocoladereep, that is.) Geen idee in hoeverre dat waar is. Ik zag 'm in ieder geval jaren en jaren geleden voor het eerst bij een grappige-commercials-programma.
(quote)
Nix Jamaica, nix Mars: doe klik
Svensk candybar - van Marabou! Nu Kraftfood.
Gebruikt oa in programma over reclame en humor van de BBC van Jasper Carrott (denk ook aan mobieltjesreclame: man met mobiel in hangmat met grasmaaiende buurman).
0
geplaatst: 2 oktober 2010, 13:43 uur
Literatuur gerelateerd:
Milton schreef Paradise Lost, toen ging zijn vrouw dood, Milton schreef Paradise Regained.
Milton schreef Paradise Lost, toen ging zijn vrouw dood, Milton schreef Paradise Regained.
0
geplaatst: 2 oktober 2010, 14:27 uur
Mjuman schreef:
Gebruikt oa in programma over reclame en humor van de BBC van Jasper Carrott (denk ook aan mobieltjesreclame: man met mobiel in hangmat met grasmaaiende buurman).
Zo ver was ik ook gekomen inderdaad. Het idee dat dit Mars-gerelateerd was/is vond ik aannemelijk, aangezien het logo er sprekend op lijkt. Niets gevonden op internet over een eventuele link, vandaar mijn twijfels.
0
geplaatst: 3 oktober 2010, 19:20 uur

Die Twilight-fans gaan wel heel ver, je weet toch denk ik wel dat het nep is?
0
geplaatst: 4 oktober 2010, 16:21 uur
Een vrachtwagenchauffeur maakt er een gewoonte van om zoveel mogelijk liftende mannen met een getinte huidskleur aan te rijden. Als hij er een ziet staan, zwenkt hij op het laatste moment de berm in en bam ! Op een dag denkt hij er weer een te zien staan, maar als hij dichterbij komt, ziet hij dat het een pastoor is. Hij remt en geeft de pastoor een lift. Even verderop ziet hij een man met een getinte huidskleur staan liften. De chauffeur denkt: met een pastoor naast me kan ik het natuurlijk niet maken om die man met een getinte huidskleur aan te rijden. Weet je wat? Ik rij rakelings langs hem heen, om hem in ieder geval te laten schrikken. Rakelings rijdt de chauffeur langs de man met een getinte huidskleur. BAM !!! Een doffe klap. Verbaasd vraagt de chauffeur aan de pastoor: 'Wat gebeurde er?' Zegt de pastoor: 'Ik zag dat je ging missen, dus ik gooide het portier even open!'
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.