MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Toepasselijke grap van iemand met zo'n usernaam.

MJ_DA_MAN schreef:
Toepasselijke grap van iemand met zo'n usernaam.

De naam van het topic zegt het al (just a joke) en dus betekent het plaatsen van de mop niet automatisch dat ik ook zo'n denkwijze hanteer als de chauffeur in de mop en dat ik zijn gedrag dus goedkeur.

Maar soms kunnen foute grappen best leuk zijn, zoals in dit topic al eens eerder bewezen is.

Trouwens, wie zegt dat Stalin tegen mensen met een getinte huidskleur was ?

Nog eentje die ik niet zag aankomen: een mop die ik van een Poolse collega heb gehoord. Ik ben niet zo van de moppen, maar deze vind ik erg aardig.

Een vrouw met een kikker op haar hoofd loopt het kantoor van de dokter binnen. De dokter vraagt verbaast: "Wat is er met jou aan de hand?" Waarop de kikker antwoordt: "Er zit iets aan m'n kont geplakt."

Gallow
Een ier gaat naar een gekostumeerd bal met zijn vriendin op zijn rug. Daar vraagt Iemand aan hem wat hij moet voorstellen waarop hij zegt; "I'm a turtle and this is Michelle"

Yann Samsa
MJ_DA_MAN schreef:
over een racistisch mop van user 'Stalin':
Toepasselijke grap van iemand met zo'n usernaam .
Sinds wanneer wordt het communisme gelinkt aan racisme?

Gallow
Wie zegt dat MJ het over de getinte man heeft? Stalin stond er namelijk bekend om mensen aan te rijden met een vrachtwagen.

Stalin schreef:
(quote)

De naam van het topic zegt het al (just a joke) en dus betekent het plaatsen van de mop niet automatisch dat ik ook zo'n denkwijze hanteer als de chauffeur in de mop en dat ik zijn gedrag dus goedkeur.

Maar soms kunnen foute grappen best leuk zijn, zoals in dit topic al eens eerder bewezen is.

Trouwens, wie zegt dat Stalin tegen mensen met een getinte huidskleur was ?

Inderdaad Stalin was tegen alle mensen ongeacht de huidskleur.
Voor wiet het nog niet snapt, achter Stalin zit gewoon een user (Anton?) die goede stukjes over b.v. Dylan en Zappa schrijft.

Yann Samsa
Gallow schreef:
Wie zegt dat MJ het over de getinte man heeft? Stalin stond er namelijk bekend om mensen aan te rijden met een vrachtwagen.

Gallow schreef:

Die mag in het Memorabele Quotes-topic

Eindelijk iemand die het snapt .

Rudi S schreef:
(quote)

Inderdaad Stalin was tegen alle mensen ongeacht de huidskleur.
Voor wiet het nog niet snapt, achter Stalin zit gewoon een user (Anton?) die goede stukjes over b.v. Dylan en Zappa schrijft.

Echt? En ik maar denken dat het onze Jozef was.

Wat grappig, dat argument gebruikte bram moszkowicz vandaag ook.

"Meneer de rechter u snapt het niet. Achter geertje1963 zit gewoon een user (Geert?) die goeie stukjes over b.v. the beatles en nick drake schrijft."

sxesven
Gallow schreef:
Een ier gaat naar een gekostumeerd bal met zijn vriendin op zijn rug. Daar vraagt Iemand aan hem wat hij moet voorstellen waarop hij zegt; "I'm a turtle and this is Michelle"

Ik heb even zin om een paar flauwe te posten :

Waarom heeft Pamela Anderson zo kleine voeten?
Antw: Omdat er niets groeit in de schaduw.

Wat is het toppunt van SM?
Antw: De zweep tegen de muur hangen en je vrouw er tegen slaan.

Voor degene die bekend zijn met de Sugababes : een leuke spoof (met de nieuwe Sugababes zelf (en Katy Brand)).

Vind 'm wel erg leuk eigenlijk .

Eentje uit de oude doos:

Hoe zet je een homo aan het denken? 83.

Nicolage Rico schreef:
Eentje uit de oude doos:

Hoe zet je een homo aan het denken? 83.
Had hem maar in die doos gelaten

Je begrijpt 'm zeker niet?

Leg uit ?

Marko

Nu snap ik hem xD.

Ravenous

Ik snap hem ook nu pas.

Ik dacht dat er iets flauws met de 3 was ofzo..

Stijn_Slayer
Ik snap 'm niet.

Als getrouwde man, kwam ik er ook pas laat achter.

Justus18 schreef:
Als getrouwde man

Dat zegt toch niks?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:19 uur

geplaatst: vandaag om 03:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.