Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 4 oktober 2010, 16:42 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Toepasselijke grap van iemand met zo'n usernaam.
Toepasselijke grap van iemand met zo'n usernaam.
De naam van het topic zegt het al (just a joke) en dus betekent het plaatsen van de mop niet automatisch dat ik ook zo'n denkwijze hanteer als de chauffeur in de mop en dat ik zijn gedrag dus goedkeur.
Maar soms kunnen foute grappen best leuk zijn, zoals in dit topic al eens eerder bewezen is.
Trouwens, wie zegt dat Stalin tegen mensen met een getinte huidskleur was ?
0
geplaatst: 4 oktober 2010, 19:35 uur
Nog eentje die ik niet zag aankomen: een mop die ik van een Poolse collega heb gehoord. Ik ben niet zo van de moppen, maar deze vind ik erg aardig.
Een vrouw met een kikker op haar hoofd loopt het kantoor van de dokter binnen. De dokter vraagt verbaast: "Wat is er met jou aan de hand?" Waarop de kikker antwoordt: "Er zit iets aan m'n kont geplakt."
Een vrouw met een kikker op haar hoofd loopt het kantoor van de dokter binnen. De dokter vraagt verbaast: "Wat is er met jou aan de hand?" Waarop de kikker antwoordt: "Er zit iets aan m'n kont geplakt."
0
Gallow
geplaatst: 4 oktober 2010, 19:38 uur
Een ier gaat naar een gekostumeerd bal met zijn vriendin op zijn rug. Daar vraagt Iemand aan hem wat hij moet voorstellen waarop hij zegt; "I'm a turtle and this is Michelle"
0
Yann Samsa
geplaatst: 4 oktober 2010, 21:29 uur
MJ_DA_MAN schreef:
over een racistisch mop van user 'Stalin':
Toepasselijke grap van iemand met zo'n usernaam .
Sinds wanneer wordt het communisme gelinkt aan racisme? over een racistisch mop van user 'Stalin':
Toepasselijke grap van iemand met zo'n usernaam .

0
Gallow
geplaatst: 4 oktober 2010, 21:42 uur
Wie zegt dat MJ het over de getinte man heeft? Stalin stond er namelijk bekend om mensen aan te rijden met een vrachtwagen.
0
geplaatst: 4 oktober 2010, 22:05 uur
Stalin schreef:
De naam van het topic zegt het al (just a joke) en dus betekent het plaatsen van de mop niet automatisch dat ik ook zo'n denkwijze hanteer als de chauffeur in de mop en dat ik zijn gedrag dus goedkeur.
Maar soms kunnen foute grappen best leuk zijn, zoals in dit topic al eens eerder bewezen is.
(quote)
Inderdaad Stalin was tegen alle mensen ongeacht de huidskleur.
Voor wiet het nog niet snapt, achter Stalin zit gewoon een user (Anton?)
die goede stukjes over b.v. Dylan en Zappa schrijft.
0
Yann Samsa
geplaatst: 4 oktober 2010, 22:08 uur
Gallow schreef:
Wie zegt dat MJ het over de getinte man heeft? Stalin stond er namelijk bekend om mensen aan te rijden met een vrachtwagen.

0
geplaatst: 4 oktober 2010, 22:21 uur
Gallow schreef:
Die mag in het Memorabele Quotes-topic

0
geplaatst: 5 oktober 2010, 11:11 uur
Rudi S schreef:
die goede stukjes over b.v. Dylan en Zappa schrijft.
(quote)
die goede stukjes over b.v. Dylan en Zappa schrijft. Echt? En ik maar denken dat het onze Jozef was.

0
geplaatst: 5 oktober 2010, 15:41 uur
Wat grappig, dat argument gebruikte bram moszkowicz vandaag ook.
"Meneer de rechter u snapt het niet. Achter geertje1963 zit gewoon een user (Geert?)
die goeie stukjes over b.v. the beatles en nick drake schrijft."
"Meneer de rechter u snapt het niet. Achter geertje1963 zit gewoon een user (Geert?)
die goeie stukjes over b.v. the beatles en nick drake schrijft."
0
sxesven
geplaatst: 5 oktober 2010, 16:26 uur
Gallow schreef:
Een ier gaat naar een gekostumeerd bal met zijn vriendin op zijn rug. Daar vraagt Iemand aan hem wat hij moet voorstellen waarop hij zegt; "I'm a turtle and this is Michelle"

0
geplaatst: 6 oktober 2010, 13:06 uur
Ik heb even zin om een paar flauwe te posten
:
Waarom heeft Pamela Anderson zo kleine voeten?
Antw: Omdat er niets groeit in de schaduw.
Wat is het toppunt van SM?
Antw: De zweep tegen de muur hangen en je vrouw er tegen slaan.
:Waarom heeft Pamela Anderson zo kleine voeten?
Antw: Omdat er niets groeit in de schaduw.
Wat is het toppunt van SM?
Antw: De zweep tegen de muur hangen en je vrouw er tegen slaan.
0
geplaatst: 8 oktober 2010, 10:03 uur
Voor degene die bekend zijn met de Sugababes : een leuke spoof (met de nieuwe Sugababes zelf (en Katy Brand)).
Vind 'm wel erg leuk eigenlijk
.
Vind 'm wel erg leuk eigenlijk
.
0
geplaatst: 8 oktober 2010, 10:30 uur
Eentje uit de oude doos:
Hoe zet je een homo aan het denken? 83.
Hoe zet je een homo aan het denken? 83.
0
geplaatst: 8 oktober 2010, 17:15 uur
Ik snap hem ook nu pas.Ik dacht dat er iets flauws met de 3 was ofzo..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.