Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 26 oktober 2010, 17:30 uur
Stalin schreef:
Spiro Agnew was het antwoord op 1 van de vragen die je moest beantwoorden om het spel te mogen spelen.
Aangezien je moest kunnen bewijzen dat je oud genoeg was
(quote)
Spiro Agnew was het antwoord op 1 van de vragen die je moest beantwoorden om het spel te mogen spelen.
Aangezien je moest kunnen bewijzen dat je oud genoeg was
Haha, oh ja, en als je invulde bij een andere vraag dat meisjes luizen hadden kwam je er ook niet in...

0
geplaatst: 26 oktober 2010, 17:38 uur
"Staring at the walls"
Amnesia was ook zo'n fijn game: compleet zwart scherm met alleen een knipperend cursor-streepje.
Amnesia was ook zo'n fijn game: compleet zwart scherm met alleen een knipperend cursor-streepje.
0
geplaatst: 29 oktober 2010, 12:29 uur
Eerste succes datingsite voor lelijke mensen
Volkskrant

Volkskrant
LONDEN - De eerste verloving op een Britse datingsite voor 'mensen die esthetisch gezien een uitdaging zijn' is een feit. Tom (36) en Janine (31), die zeggen een geweldig karakter te hebben, gaan deze winter nog trouwen. Dat berichtten Britse media vrijdag.
Tom spotte Janine op de website The Ugly Bug Ball - dating for the aesthetically challenged - theuglybugball.com en mailde haar dat hij een 'gezicht heeft dat kinderen aan het huilen maakt', maar dat hij dacht dat ze wel een match zouden zijn.
Tom spotte Janine op de website The Ugly Bug Ball - dating for the aesthetically challenged - theuglybugball.com en mailde haar dat hij een 'gezicht heeft dat kinderen aan het huilen maakt', maar dat hij dacht dat ze wel een match zouden zijn.

Ugly Truths About Dating:
Half of UK daters aren't pretty so instead of fishing in a small pool of prettiness and getting nowhere dive into an ocean of uglies and have more choice.
Ugly people are a better calibre of human - pretty people generally aren't very nice and tend to be a bit shallow
Once with an ugly partner it is unlikely that anyone will try and take them from you meaning you can let yourself go completely once you're together.
Half of UK daters aren't pretty so instead of fishing in a small pool of prettiness and getting nowhere dive into an ocean of uglies and have more choice.
Ugly people are a better calibre of human - pretty people generally aren't very nice and tend to be a bit shallow
Once with an ugly partner it is unlikely that anyone will try and take them from you meaning you can let yourself go completely once you're together.

0
geplaatst: 29 oktober 2010, 12:46 uur
het stel uit Zuidwest-Engeland, dat een gezamenlijke liefde voor fastfood deelt

0
Gallow
geplaatst: 29 oktober 2010, 12:51 uur
"De datingsite heeft het koppel een huwelijksreis naar het plaatsje Borth in Wales cadeau gedaan, waar het bedrijf een caravan heeft staan."

0
geplaatst: 29 oktober 2010, 12:57 uur
Gallow schreef:
"De datingsite heeft het koppel een huwelijksreis naar het plaatsje Borth in Wales cadeau gedaan, waar het bedrijf een caravan heeft staan."
Niet meteen zo lacherig doen om een caravan in Borth...

Er is namelijk een heuse link tussen een nummer van Morrissey en Borth.
Also, according to Morrissey, the song was originally inspired after visiting the Welsh sea-side resort of Borth.
0
Gallow
geplaatst: 29 oktober 2010, 13:03 uur
Toch zie ik het beeld voor me van een 30 jaar oude, vervallen caravan, met een wel geplaatste steen onder de band die voorkomt dat het ding de klif af dendert.
0
geplaatst: 29 oktober 2010, 14:40 uur
Gallow schreef:
Toch zie ik het beeld voor me van een 30 jaar oude, vervallen caravan, met een wel geplaatste steen onder de band die voorkomt dat het ding de klif af dendert.

0
Gallow
geplaatst: 29 oktober 2010, 15:56 uur
Altijd fijn om die stierenvechters pijn te zien lijden.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 29 oktober 2010, 17:42 uur
Bij Syntus niet hoor, die houden de deuren gewoon dicht en rijden meteen door.
0
Benno
geplaatst: 30 oktober 2010, 19:28 uur
Even een leuk Amerikaans campagnefilmpje (geen parodie):
0
geplaatst: 30 oktober 2010, 23:53 uur
Schiet je met 140 kuub stront die hele PvdA tegen de muur. xD
0
geplaatst: 31 oktober 2010, 12:28 uur
Ze blijven leuk he. Vind dat ze in draadstaal echt geniale typetjes hebben neergezet. Jammer dat ze daar mee zijn gestopt, Neonletters is

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.