MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

Jeremie
AGE-411 schreef:

Lol, hebt ge da met de flikken en dien marokaan met z'n tuintje int midden van den E19 ook? Da was ook beestig.
Of met die 2 indiërs. "It's good, We make no problem anymore".

Was een zalige reeks.

Ik heb dat toendertijd wel gezien op televisie, maar op het internet vind ik het niet terug... Dat was inderdaad een zalige reeks, net zoals "In de Gloria" (een beetje hetzelfde idee als "30 minuten");

http://nl.youtube.com/watch?v=lqwNz8DEuys&mode=related&search=

Jeremie schreef:
(quote)

Ik heb dat toendertijd wel gezien op televisie, maar op het internet vind ik het niet terug... Dat was inderdaad een zalige reeks, net zoals "In de Gloria" (een beetje hetzelfde idee als "30 minuten");

In de Gloria

Ik heb alle afleveringen op video, en het blijft allemaal briljant

eazyfan
Dit blijft een klassieker uit In De Gloria
http://nl.youtube.com/watch?v=gBGv2BzJxFg

Jeremie schreef:
(quote)

In de gloria
Werd in 2001 afgevoert wegens "te absurpte humor".

Legendarisch en inmiddels al uit 1999: ALLES KAN BETER.
DIERENJOURNAAL
OUDERENJOURNAAL
JONGERENJOURNAAL
SHOPLIJN
EXTRA GELUID
KERSTMISSPECIAL 1998
VALENTIJN

kArIzMa_TuRk
eazyfan schreef:
Dit blijft een klassieker uit In De Gloria
http://nl.youtube.com/watch?v=gBGv2BzJxFg
Ja, die ken ik nog

Deze blijft ook een klassieker:

http://www.youtube.com/watch?v=lqwNz8DEuys&mode=related&search=

(afbeelding)

Ik kwam niet meer bij van het lachen toen ik deze voor het eerst zag.

"Alles kan beter" kan inderdaad beter ja. Leuker dus..ik vind het verre van humor.

Precies. Net als dat 'In de gloria' stukje van die presentator die moet lachen. Humor is natuurlijk iets heel persoonlijks, maar ik vind het echt niet grappig.

fredpit
AGE-411 schreef:
(afbeelding)

Ik kwam niet meer bij van het lachen toen ik deze voor het eerst zag.

Dit is dan weer wel

kArIzMa_TuRk

Improvision

(afbeelding)

kArIzMa_TuRk
Nou, nou..

fredpit

Waarom zeg je zelf wel dat het typische Belgen zijn? Dat mag dan weer wel? Echt je meet met 2 maten beste kerel.

Social_Mask
Hehe, ik vind die van die Hare Krishna echt vet!

Raekwon the chef
Turken en Moslims belachelijk maken mag niet, maar Belgen dan weer wel, beetje krom inderdaad

fredpit
HiLL schreef:
(quote)

Waarom zeg je zelf wel dat het typische Belgen zijn? Dat mag dan weer wel? Echt je meet met 2 maten beste kerel.

ik kom niet meer bij....

fredpit
Raekwon the chef schreef:
Turken en Moslims belachelijk maken mag niet, maar Belgen dan weer wel, beetje krom inderdaad

ik blijf erin..

fredpit
Social_Mask schreef:
Hehe, ik vind die van die Hare Krishna echt vet!

nee..ik niet

Social_Mask
Dat komt omdat ik iemand ken die een Hare Krishna is

(afbeelding)
Het laatste avondmaal

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

kArIzMa_TuRk
Raekwon the chef schreef:
Turken zijn moslims, zeg dan alleen moslims.

Moslims belachelijk maken waar ik bij ben is inderdaad niet handig. Belgen belachelijk maken, zijn Nederlanders al sinds 1867 mee bezig. (en nog hebben de Belgen het niet door)

Mijn punt is dat het zo normaal is geworden.
HiLL schreef:
(quote)
Waarom zeg je zelf wel dat het typische Belgen zijn? Dat mag dan weer wel?
ook gelijk een antwoord op jouw vraag.

Trouwens, had hier nog een mop over:
Waarom voeren de Belgen over 100 jaar oorlog met Nederland?
Dan begrijpen ze de moppen.

Karizma nu val je dus echt zo gigantisch door de mand kerel.

Moslims belachelijk maken waar ik bij ben is inderdaad niet handig. Belgen belachelijk maken, zijn Nederlanders al sinds 1867 mee bezig. (en nog hebben de Belgen het niet door)

Ten eerste een indirecte bedreiging en ten tweede een zeer domme opmerking. Je zegt dus dat het normaal is geworden, alleen mogen we van jou geen grappen maken (komt me toch zo bekend voor he...) hoe kan het dan ooit normaal worden (voor de Moslims..) om ook over hen grappen te maken?!

Jij maakt grappen over veel Belgen die hier op de site zitten (prima wat mij betreft) alleen over jouw cultuurtje/geloof/afkomst mag het niet? Ik zie de Belgen tegen jou ook niet zeggen: 'Is niet handig' Wat duidt op een indirecte bedreiging..

Hahaha, knock knock, shit happens

Edit: sorry, verlate reactie op Improvision

kArIzMa_TuRk
HiLL schreef:
Jij maakt grappen over veel Belgen die hier op de site zitten (prima wat mij betreft)
Ik maak inderdaad veel grappen over Belgen (wie niet?), maar de Belgen hier op de site moeten zich niet aangesproken voelen omdat het gewoon moppen zoals bijvoorbeeld 'domme blondjes'
hoe kan het dan ooit normaal worden (voor de Moslims..) om ook over hen grappen te maken?!
Dit probeer ik dus voor te komen! Moslims snappen alles snel!

Je weet zelf dat Nederlanders al jaren grappen maken over Belgen. Zo zie ik vaak bij (bijvoorbeeld) 'Jensen' die veel grappen maakt over Belgen. Of de Nederlanders 'in my hood' en 'out my hood'.

Maar genoeg over dit, nu. Als je tegen de Belgen-moppen bent mag je dat van mij melden op tv.

Dit allemaal alleen omdat ik 'Nou, nou' zei.

Je snapt helaas niet wat ik bedoel. Je maakt grappen over Belgen in het algemeen ja. Maar als er grappen over Turken worden gemaakt of Moslims over het algemeen, begin je te steigeren. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Je zegt zelf dat het niet slim is om grappen te maken omdat jij hier ook vertoeft op de site. Leg mij eens uit waarom dan? En waarom jij wel grappen zou mogen maken over Belgen, Canadezen, IJslanders en Nederlanders, maar wij niet over Turken of Moslims in het algemeen...?

Zoals de naam van dit topic al zegt: 'Just a joke.' Je relativeert alle grappen over Belgen wel, maar ziet niet de relativering van grappen over Turken/Moslims.

kArIzMa_TuRk
HiLL schreef:
En waarom jij wel grappen zou mogen maken over Belgen in het algemeen...?
Dit heb ik al 3 keer uitgelegd. en ik ben niet van plan om het nogmaals uit te leggen. Zo zonde.
Leg mij eens uit waarom dan?
Het mag wel, maar soms gaat het te ver. En ik wil niet dat het zover komt.

Knijp je m'n bekentenissen nu uit voor je me in de bak gooit?

Zoals de naam van dit topic al zegt: 'Just a joke.'
Inderdaad. Omdat ik het niet gewend ben (wil er eigenlijk ook niet gewend aan raken), raakte ik toen 'overstuur'.

M'n excuses voor dit ongemak. Maar maak grapjes.

Ik zei alleen maar,
nou, nou. En word ik aangevallen...

Jammer je gaat/durft er niet op in te gaan of je snapt het werkelijk niet. Ach te ver. Je moest eens weten hoeveel grappen er door de eeuwen heen zijn gemaakt over allerlei mensen, geloven, culturen enz.. men is er niet slechter op geworden. Nu alleen de Moslims nog. (2007)

Gelukkig ken ik twee Moslims erg goed en kunnen zij er absoluut wél tegen, dus er is hoop!

kArIzMa_TuRk
Jammer je gaat/durft er niet op in te gaan of je snapt het werkelijk niet.
Zo onnodig. (overigens was ik zeker wel verder gegaan als ik meer dan twee woordjes had gezegd)
Je moest eens weten hoeveel grappen er door de eeuwen heen zijn gemaakt over allerlei mensen, geloven, culturen enz.. men is er niet slechter op geworden.
Ja, dit klopt.
Gelukkig ken ik twee Moslims erg goed en kunnen zij er absoluut wél tegen, dus er is hoop!
Ik weet 80% zeker dat je veel meer moslims (erg goed) kent. Betekend dit dus nu dat de rest 'buiten die twee' er ook niet tegen kunnen?

Ik kan er wel tegen, dough. Ik ben erg geduldig. Ik ben degene die de vuisten tegenhoud van mensen die er niet tegen kunnen. Ik ben degene die mensen helpt om niet geslagen te worden. Mij kan je toch echt moeilijk iemand noemen die er niet 'tegen kan'. En ik weet dat ik zeg dat je zulke grappen niet moet maken voor je eigen bestwil, dit omdat er tegenwoordig overal wel een moslim in de buurt te vinden is en er zeker wel een paar tussen zitten die er niet tegen kunnen.

Maar genoeg, nu.

On-topic!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:47 uur

geplaatst: vandaag om 17:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.