Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Social_Mask
geplaatst: 1 augustus 2007, 01:03 uur
Bij die van 't laatste avondmaal, ziet iemand daar ook een hand met een dolk? 

0
Raekwon the chef
geplaatst: 2 augustus 2007, 14:44 uur
kijk, als je je aangevallen voelt door een grapje over je eigen geloof of afkomst, kan ik me daar ergens misschien wel wat bij voorstellen en zou ik er in principe rekening mee houden, maar als je dan andere grapjes richting bevolkingsgroepen etc. etc. als 'gewoon' en 'dat doet iedereen' bestempeld, tja, dan zie ik geen reden om nog rekening te houden met jou wanneer ik een grap maak.
en al die zinloze bedreigingen...
maar genoeg gezever weer...
en al die zinloze bedreigingen...

maar genoeg gezever weer...
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 2 augustus 2007, 20:39 uur
Net op mijn werk vertelde een collega (in het Turks) een mop, die luid:
Er komt een man bij de dokter. Hij zegt, dokter, mijn vrouw heeft zin in niks, ze maakt geen eten meer klaar, werkt niet en let ook niet meer op de kinderen. Wat moet ik doen?
Waarop de dokter antwoord: Ik bestel voor jou een paar speciale pillen, die moet je vrouw elke avond met een slokje water innemen.
Man: Oké dokter, bedankt.
Nadat de pillen binnen zijn geeft hij zijn vrouw een glaasje water en een pil. Vrouw slikt de pil door en gaat rustig zitten.
De man hoorde dat de dokter zei dat het speciale pillen zijn. (hij vroeg zich af wat er nou zo speciaal aan kan zijn) Dus dacht de man, laat mij er dan ook maar eentje innemen...
Nadat de man en de vrouw onder de wol gaan kruipen, zegt de vrouw:
Man, ik heb ECHT zin in een lekkere kerel.
Waarop de man antwoord: Ja, ik ook!
(
wat hadden wij een lol)
Er komt een man bij de dokter. Hij zegt, dokter, mijn vrouw heeft zin in niks, ze maakt geen eten meer klaar, werkt niet en let ook niet meer op de kinderen. Wat moet ik doen?
Waarop de dokter antwoord: Ik bestel voor jou een paar speciale pillen, die moet je vrouw elke avond met een slokje water innemen.
Nadat de pillen binnen zijn geeft hij zijn vrouw een glaasje water en een pil. Vrouw slikt de pil door en gaat rustig zitten.
De man hoorde dat de dokter zei dat het speciale pillen zijn. (hij vroeg zich af wat er nou zo speciaal aan kan zijn) Dus dacht de man, laat mij er dan ook maar eentje innemen...
(
wat hadden wij een lol)
0
geplaatst: 3 augustus 2007, 09:19 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
(
wat hadden wij een lol)
(
wat hadden wij een lol)
Misschien is die in het Turks toch leuker 
0
geplaatst: 3 augustus 2007, 14:38 uur
Komt een boer bij de doktor en die zegt dat hij pijn heeft en vaak misselijk is.
De dokter schrijft hem een zetpil voor en raadt de boer aan deze anaal in te nemen.
De boer gaat terug naar huis en wil die pil gaan gebruiken, maar aangezien hij ver van de bewoonde wereld leeft, weet hij niet wat anaal is. Zelfs zijn buren weten het niet.
Uiteindelijk doet de boer de pil gewoon in zijn mond en slikt hij hem door.
Hij komt een week later weer bij de dokter.
De dokter vraagt of het gewerkt heeft, en dan zegt de boer:
'Nee, totaal niet. Ik had die pil net zo goed in mijn reet kunnen stoppen!'
De dokter schrijft hem een zetpil voor en raadt de boer aan deze anaal in te nemen.
De boer gaat terug naar huis en wil die pil gaan gebruiken, maar aangezien hij ver van de bewoonde wereld leeft, weet hij niet wat anaal is. Zelfs zijn buren weten het niet.
Uiteindelijk doet de boer de pil gewoon in zijn mond en slikt hij hem door.
Hij komt een week later weer bij de dokter.
De dokter vraagt of het gewerkt heeft, en dan zegt de boer:
'Nee, totaal niet. Ik had die pil net zo goed in mijn reet kunnen stoppen!'
0
geplaatst: 3 augustus 2007, 18:14 uur
AGE-411 schreef:
In de gloria
Werd in 2001 afgevoert wegens "te absurpte humor".
Legendarisch en inmiddels al uit 1999: ALLES KAN BETER.
In de gloria

Werd in 2001 afgevoert wegens "te absurpte humor".
Legendarisch en inmiddels al uit 1999: ALLES KAN BETER.
'In de Gloria' (dat ik op dvd heb) en 'Alles Kan Beter'... beter wordt humor gewoon niet! Ze blijven grappig. Jammer genoeg is vooral 'Alles Kan Beter' humor die Nederlanders niet kunnen begrijpen wegens té Vlaams. Beetje jammer natuurlijk, want het is geweldig.
Persoonlijke 'Alles Kan Beter' favorieten van mij zijn:
Blind Date
Paul Marchal in het Frans
Ik lig altijd plat als ik dit zie. Ultieme briljantheid_O^
0
geplaatst: 3 augustus 2007, 18:16 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Belgen belachelijk maken, zijn Nederlanders al sinds 1867 mee bezig. (en nog hebben de Belgen het niet door)
Belgen belachelijk maken, zijn Nederlanders al sinds 1867 mee bezig. (en nog hebben de Belgen het niet door)
Proficiat, het domste argument op MuMe, is warempel, van u hand. Het is ongeveer hetzelfde als: "Ik pest Jan omdat heel de klas Jan pest."
Soit.
Een West-Vlaamse boer moet voor de rechtbank verschijnen voor verkrachting van zijn meid.
Vraagt de rechter: "Heb je haar verleid?"
"Benink," zegt de boer, "ze log ol goed."
0
geplaatst: 3 augustus 2007, 18:18 uur
Nog ff een favoriet uit 'In de Gloria'
Vrouw spoorloos!

Wie kent die sketch uit in de Gloria met die partnerruil nog? Wim Opbrouck speelde er in mee. Hilarisch!
Vrouw spoorloos!

Wie kent die sketch uit in de Gloria met die partnerruil nog? Wim Opbrouck speelde er in mee. Hilarisch!
0
geplaatst: 3 augustus 2007, 18:30 uur
Toon1 schreef:
'In de Gloria' (dat ik op dvd heb) en 'Alles Kan Beter'... beter wordt humor gewoon niet! Ze blijven grappig. Jammer genoeg is vooral 'Alles Kan Beter' humor die Nederlanders niet kunnen begrijpen wegens té Vlaams. Beetje jammer natuurlijk, want het is geweldig.
Blind Date
(quote)
Blind Date
Lol,Kanidaat nummer 2, wat zou u doen als we vastzitten op een onbewoont eiland?
--> Ik zou u zo heet maken dat voorbijvarende schepend de rooksingalen kunnen zien en ik zou u zo veel vogelen tot wanneer ge kunt wegvliegen

- De hamvraag => La question jambon

- Ik heb nog een uur werk => J'ai aussi un montre

0
geplaatst: 3 augustus 2007, 22:54 uur
De humor ontgaat me een beetje van dat ''alles kan beter'' van de laatste paar berichten. Sorry.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 3 augustus 2007, 23:52 uur
Comrade schreef:
I'm sorry! (had ik inderdaad niet moeten zeggen)(quote)
Proficiat, het domste argument op MuMe, is warempel, van u hand. Het is ongeveer hetzelfde als: "Ik pest Jan omdat heel de klas Jan pest."
0
geplaatst: 3 augustus 2007, 23:52 uur
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 3 augustus 2007, 23:56 uur
Genesis schreef:
Het is in het Turks inderdaad veel leuker! + mijn collega vertelde het met spanning. (quote)

0
geplaatst: 4 augustus 2007, 09:08 uur
'Alles kan beter' en 'In de Gloria', twee van mijn favoriete programma's ooit
Ik ken alles van In de Gloria zowat uit mijn hoofd, het blijft even goed.
Dit is een van mijn favorieten: burenruzie
Deze is ook erg bekend.
Maar eigenlijk te veel om op te noemen
Het enige wat nog kan tippen aan In de Gloria vind ik, is 'Buiten de zone', programma uit de jaren 90 met Bart de Pauw.
Ik kan iedereen die het niet kent aanraden om beide series eens te gaan bekijken (via YouTube bijvoorbeeld)
Ik ken alles van In de Gloria zowat uit mijn hoofd, het blijft even goed.Dit is een van mijn favorieten: burenruzie
Deze is ook erg bekend.
Maar eigenlijk te veel om op te noemen

Het enige wat nog kan tippen aan In de Gloria vind ik, is 'Buiten de zone', programma uit de jaren 90 met Bart de Pauw.
Ik kan iedereen die het niet kent aanraden om beide series eens te gaan bekijken (via YouTube bijvoorbeeld)

0
geplaatst: 4 augustus 2007, 13:11 uur
'Hallo Televisie' is altijd geweldig ja
. Die burenruzie 
Van 'Buiten de Zone' ken ik alleen een paar clipjes die ik al eens op Youtube heb gezien. Was wel grappig. Die voetbalsketch is ondertussen ook al legendarisch
.
0
MetalDex
geplaatst: 4 augustus 2007, 14:11 uur
Heeft iemand Neveneffecten ooit gezien? Ook een hilarisch programma
Vooral de aflevering over de Komomaan.
0
geplaatst: 4 augustus 2007, 14:30 uur
MetalDex schreef:
Vooral de aflevering over de Komomaan.Neveneffecten en Willy's & Marjetten, ook allebei

De jongens van Neveneffecten heb ik een paar maand geleden trouwens live gezien in Eeklo, was zowat het beste dat ik ooit gezien heb.
0
geplaatst: 4 augustus 2007, 18:07 uur
Haha die voetbalmatch deed me denken aan een sketch van Monty Python's Flying Circus
. Die van de internationale voetbalmatch van filosofen (Griekenland tegen Duitsland )
http://www.youtube.com/watch?v=xrShK-NVMIU
. Die van de internationale voetbalmatch van filosofen (Griekenland tegen Duitsland )http://www.youtube.com/watch?v=xrShK-NVMIU
0
geplaatst: 4 augustus 2007, 20:05 uur
MetalDex schreef:
Vooral de aflevering over de Komomaan.Het is net de crew van neveneffecten die willey's en marjetten heeft gedaan, samen met Bart de Pauw en nog wat sukkels.
Neveneffecten was eigenlijk een soort van vervanger voor de absure humorprogramma's als "in de gloria" en "alles kan beter" die op dezelfde znerder waren. Wellicht word eneveneffecten ook zo'n zalig klassieker.
"De bron van de E40" was ook een zalige episode.

0
geplaatst: 4 augustus 2007, 20:09 uur
AGE-411 schreef:
Het is net de crew van neveneffecten die willey's en marjetten heeft gedaan, samen met Bart de Pauw en nog wat sukkels.
Neveneffecten was eigenlijk een soort van vervanger voor de absure humorprogramma's als "in de gloria" en "alles kan beter" die op dezelfde znerder waren. Wellicht word eneveneffecten ook zo'n zalig klassieker.
(quote)
Het is net de crew van neveneffecten die willey's en marjetten heeft gedaan, samen met Bart de Pauw en nog wat sukkels.

De beste vond ik de Egyptische opgravingen in Gent Zuid (die kanariekooi als vloekzoeker
)
0
geplaatst: 5 augustus 2007, 11:49 uur
Ik weet niet, maar ik heb hem nu al zo vaak gezien dat het leuke ervan af is
0
geplaatst: 5 augustus 2007, 17:50 uur
Nog een leuke.
Het gevolg van teveel botox
http://nl.youtube.com/watch?v=ufFIjtbE9uQ
Het einde is echt te grappig.
Het gevolg van teveel botox

http://nl.youtube.com/watch?v=ufFIjtbE9uQ
Het einde is echt te grappig.
0
geplaatst: 5 augustus 2007, 18:46 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.