Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 13 februari 2011, 22:56 uur
Weet je toevallig wat een onomatopee is? Als je dat niet weet, snap je hem inderdaad niet.
Onomatopee
Onomatopee
0
geplaatst: 15 februari 2011, 17:39 uur
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 15 februari 2011, 20:16 uur
Ik vind het zelfs écht niet grappig. Zelfs geen klein glimlachje.
0
geplaatst: 15 februari 2011, 20:24 uur
't Geeft een beetje een feeling van een melige kleuter die net paint heeft ontdekt en zijn skills op verschillende albumhoezen uittest..
VI Oranje vind ik meestal dan wel weer grappig.
VI Oranje vind ik meestal dan wel weer grappig.

0
geplaatst: 15 februari 2011, 20:41 uur
Ik iig niet.
''Hey leuk, de nieuwe Radiohead bevat domme poppetjes op de voorkant. Wanneer dit op de voorkant van de nieuwste CD van Marco Borsato zou staan was het lelijk en kinderachtig, maar omdat het Radiohead is is het grappig en leuk en moeten er via Paint allerlei varianten worden gemaakt''.
''Hey leuk, de nieuwe Radiohead bevat domme poppetjes op de voorkant. Wanneer dit op de voorkant van de nieuwste CD van Marco Borsato zou staan was het lelijk en kinderachtig, maar omdat het Radiohead is is het grappig en leuk en moeten er via Paint allerlei varianten worden gemaakt''.
0
geplaatst: 15 februari 2011, 21:20 uur
He he waar is je bericht naartoe MDV?
nog een /mu/tant op MuMe ofwat?!
"Hey leuk, laat ik eens een gefaalde poging tot sarcasme doen door tussen aanhalingstekens een grap uit te leggen en meteen het concept van de grap te extremiseren om zo mijn punt te maken."
nog een /mu/tant op MuMe ofwat?!
MJ_DA_MAN schreef:
"Hey leuk, laat ik eens een gefaalde poging tot sarcasme doen door tussen aanhalingstekens een grap uit te leggen en meteen het concept van de grap te extremiseren om zo mijn punt te maken."
0
geplaatst: 15 februari 2011, 21:26 uur
Ah ok, nu snap ik het pas echt
. Duizend maal dank voor de uitleg.
. Duizend maal dank voor de uitleg.
0
geplaatst: 15 februari 2011, 21:29 uur
Ja, want ik heb in de loop der jaren idd bewezen dat ik daar geen kaas van heb gegeten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.