MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
MJ_DA_MAN schreef:
Ja, want ik heb in de loop der jaren idd bewezen dat ik daar geen kaas van heb gegeven.

Ach ja, het was idd zo ingewikkeld geformuleerd van me dat ik kon weten dat niet iedereen het zou snappen. Ik bedoelde overigens niet letterlijk kaas, maar goed, gezien die uitdrukking bijna nooit wordt gebruikt snap ik de verwarring.

panjoe (moderator)
Het is dan ook 'gegeten' .

bwhahahaha.

Trouwens, 2008 belde om te zeggen dat die 4chan /mu/-stijl albumhoes mix-ups in 2008 al played-out waren.
panjoe schreef:
(afbeelding)
haha, nice.

MDV
Kom op GarnalenPeller, er zit echt vooruitgang in. Ik heb al een paar weken niet meer zo'n expert als avatar .

MJ_DA_MAN schreef:
Ja, want ik heb in de loop der jaren idd bewezen dat ik daar geen kaas van heb gegeven.

Een doelbewust Cruyffiaanse verspreking? Die heb ik ooit eens serieus de verdediging van een team "geitenkaas" horen noemen...

Gajarigon schreef:
"Hey leuk, laat ik eens een gefaalde poging tot sarcasme doen door tussen aanhalingstekens een grap uit te leggen en meteen het concept van de grap te extremiseren om zo mijn punt te maken."

Is ook al zo'n briljante uitspraak omdat hij PRECIES doet wat 'ie belachelijk maakt.
Doelbewuste meta-grap?

MJ, Gajarigon, kunnen jullie samen geen sitcom beginnen? Ik zou het volgen.

GrafGantz schreef:
(quote)

Een doelbewust Cruyffiaanse verspreking? Die heb ik ooit eens serieus de verdediging van een team "geitenkaas" horen noemen...

Een contaminatie van "geen kaas van gegeten" en "ergens blijk van geven", denk ik.

pqt
Of het is natuurlijk gewoon een simpele typfout. Maar dat zou te makkelijk zijn.

Helaas heren, ik kan het niet mooier maken dan dat het is, maar pqt heeft gelijk .

sxesven
Vja, vypfouven, we maken ze allemaal wel eens.

Stijn_Slayer
Bij 1:35 moest ik wel even glimlachen, al is de grap misschien beter te begrijpen als je daarvoor ook al even kijkt: YouTube - Guillermo at the 53rd Annual Grammy Awards

Gallow
Mwa, vind het een beetje makkelijk

Voetballer Rohmmendahl was daar overigens zonder schouderduw ingelopen.

Wat is de hoofdstad van Mongolië?

Downtown

mijn god, dat mannetje
moest dit aansluiten op die van eveningguard?

Oh mama mia mama mia heb je die echt niet door?

Gallow

Plaatje van Glurp + jasper1991 + GrafGantz =

Die grap is te flauw voor woorden, maar die van mij is nog erger.

GrafGantz schreef:
Oh mama mia mama mia heb je die echt niet door?

grap vind ik vrij flauw maar dat mannetje hadden ze nou wel wat meer moeite voor kunnen doen voor de afwerking van de grap.

fantasy = fanta sea. doordat er een zee van fanta wordt afgebeeld wordt de bovenstaande zin dubbelzinnig.

leander?
Sterker nog: Bohemian Rapsody.
De tekenstijl maakt het juist grappiger, vind ik
Die van Evenig is onverwachts ook heel grappig

panjoe (moderator)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:49 uur

geplaatst: vandaag om 20:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.