Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 15 februari 2011, 21:36 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ja, want ik heb in de loop der jaren idd bewezen dat ik daar geen kaas van heb gegeven.
Ja, want ik heb in de loop der jaren idd bewezen dat ik daar geen kaas van heb gegeven.

0
geplaatst: 15 februari 2011, 21:42 uur
Ach ja, het was idd zo ingewikkeld geformuleerd van me dat ik kon weten dat niet iedereen het zou snappen. Ik bedoelde overigens niet letterlijk kaas, maar goed, gezien die uitdrukking bijna nooit wordt gebruikt snap ik de verwarring.
0
geplaatst: 15 februari 2011, 22:16 uur
bwhahahaha.
Trouwens, 2008 belde om te zeggen dat die 4chan /mu/-stijl albumhoes mix-ups in 2008 al played-out waren.
Trouwens, 2008 belde om te zeggen dat die 4chan /mu/-stijl albumhoes mix-ups in 2008 al played-out waren.
panjoe schreef:
(afbeelding)
haha, nice.(afbeelding)
0
geplaatst: 15 februari 2011, 22:20 uur
Kom op GarnalenPeller, er zit echt vooruitgang in. Ik heb al een paar weken niet meer zo'n expert als avatar
.
.
0
geplaatst: 15 februari 2011, 22:23 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Een doelbewust Cruyffiaanse verspreking? Die heb ik ooit eens serieus de verdediging van een team "geitenkaas" horen noemen...
0
geplaatst: 15 februari 2011, 22:32 uur
Gajarigon schreef:
"Hey leuk, laat ik eens een gefaalde poging tot sarcasme doen door tussen aanhalingstekens een grap uit te leggen en meteen het concept van de grap te extremiseren om zo mijn punt te maken."
"Hey leuk, laat ik eens een gefaalde poging tot sarcasme doen door tussen aanhalingstekens een grap uit te leggen en meteen het concept van de grap te extremiseren om zo mijn punt te maken."
Is ook al zo'n briljante uitspraak omdat hij PRECIES doet wat 'ie belachelijk maakt.
Doelbewuste meta-grap?
MJ, Gajarigon, kunnen jullie samen geen sitcom beginnen? Ik zou het volgen.
0
geplaatst: 15 februari 2011, 22:33 uur
GrafGantz schreef:
Een doelbewust Cruyffiaanse verspreking? Die heb ik ooit eens serieus de verdediging van een team "geitenkaas" horen noemen...
(quote)
Een contaminatie van "geen kaas van gegeten" en "ergens blijk van geven", denk ik.
0
geplaatst: 15 februari 2011, 22:41 uur
Of het is natuurlijk gewoon een simpele typfout. Maar dat zou te makkelijk zijn.
0
geplaatst: 16 februari 2011, 08:57 uur
Helaas heren, ik kan het niet mooier maken dan dat het is, maar pqt heeft gelijk
.
.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 februari 2011, 18:23 uur
Bij 1:35 moest ik wel even glimlachen, al is de grap misschien beter te begrijpen als je daarvoor ook al even kijkt: YouTube - Guillermo at the 53rd Annual Grammy Awards
0
geplaatst: 17 februari 2011, 09:59 uur

Voetballer Rohmmendahl was daar overigens zonder schouderduw ingelopen.

0
geplaatst: 17 februari 2011, 16:39 uur
mijn god, dat mannetje 
moest dit aansluiten op die van eveningguard?

moest dit aansluiten op die van eveningguard?
0
geplaatst: 17 februari 2011, 17:30 uur
Die grap is te flauw voor woorden, maar die van mij is nog erger. 

0
geplaatst: 17 februari 2011, 17:36 uur
grap vind ik vrij flauw maar dat mannetje hadden ze nou wel wat meer moeite voor kunnen doen voor de afwerking van de grap.
fantasy = fanta sea. doordat er een zee van fanta wordt afgebeeld wordt de bovenstaande zin dubbelzinnig.
0
leander?
geplaatst: 17 februari 2011, 18:39 uur
Sterker nog: Bohemian Rapsody.
De tekenstijl maakt het juist grappiger, vind ik
Die van Evenig is onverwachts ook heel grappig
De tekenstijl maakt het juist grappiger, vind ik

Die van Evenig is onverwachts ook heel grappig

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.