MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

Goh, wat moet ik lachen.

HAHAHAHAHAHAHAHAH

O nee, toch niet. (maar we vinden je nog wel aardig hoor, rené)

Doet me denken aan wel iets grappig en soortgelijks, zij het geacteerd:

Audrey's Dance.

Mensen die zulke slechte tv maken verdienen gewoon meppen. (over dat eerste, niet dat van in de gloria natuurlijk)

Er staan ook gewoon volwassen vrouwen (en mannen) tussen

Die gekte is echt niet normaal.

Laatst zag ik op ebay een haarlok van Bieber staan voor $ 40.000, ik heb $ 200.000 geboden voor z'n stembanden.

Stijn_Slayer
Ik bied 200.000 als ik zwart op wit kan krijgen dat ik hem nooit meer hoef te zien of horen.

Ploppesteksel schreef:
Doet me denken aan wel iets grappig en soortgelijks, zij het geacteerd:
(embed)
Audrey's Dance.

Geweldig, In De Gloria!

En dan te bedenken dat ik deze zomer bij Bieber in het hotel zat. Toen merkte ik geen enkel teken van hysterie..

hoi123 schreef:
En dan te bedenken dat ik deze zomer bij Bieber in het hotel zat. Toen merkte ik geen enkel teken van hysterie..

Roep dat maar niet te hard, straks gaan de mensen nog geld op jou bieden.

En wat is daar negatief aan?

Stijn_Slayer schreef:
Ik bied 200.000 als ik zwart op wit kan krijgen dat ik hem nooit meer hoef te zien of horen.

Rentakiller.com?

hoi123 schreef:
En wat is daar negatief aan?

Als men je elke dag te eten en te drinken geeft, is daar überhaupt niets negatiefs aan.

Edit: geniaal! "Cat's can't live on lasagna"...

Chameleon Day schreef:
(quote)

Rentakiller.com?

Dit is helaas ook geen oplossing maar werkt eerder averechts vanwege al die in memoriam uitzendingen en berichten in de media.

Stijn_Slayer
Chameleon Day schreef:
(quote)

Rentakiller.com?

Ik vrees dat ik dan vriendjes moet worden met Berlusconi, anders verdwijn ik in de gevangenis.

NewYorkCityLight schreef:
(embed)

Er staan ook gewoon volwassen vrouwen (en mannen) tussen

Ze vertaalden trouwens 'Ah, wat flauw' met 'That's so rude'

Stijn_Slayer schreef:

Ach kom op, stel je niet aan.

Leuke C&H-cartoon trouwens!

Stijn_Slayer
Kuch sarcasme kuch

Doet niets af aan de boodschap die je wou overbrengen. Ik vind persoonlijk ook dat het kafferen op Bieber een beetje afgezaagd begint te worden. Sterker nog, dit vond ik al vanaf het begin.

Iedereen op MuMe vindt die kerel ongenietbaar en iedereen weet dit ook van elkaar. Als mensen het nodig vinden zich toch maar weer iedere keer te distantiëren van Bieber of andere hitlijsten-pop, dan houd ik dat toch op een bepaalde truttigheid.

Ben het met je eens, wordt er gek van dat hij er bij elk youtube filmpje bijgehaald moet worden en de grappen erover zijn soms bijzonder kinderachtig, neemt niet weg dat een grap als dit, die toch eigenlijk vooral op de fans van Bieber gericht is, en het fenomeen van achterlijke schreeuwende meisjes in het algemeen eigenlijk, gewoon geniaal is. Daarnaast zal ik niet ontkennen dat ik ook gewoon ramgek wordt van die kerel. Om de één of andere reden weet zijn stem me meer te irriteren dan andere zangers/zangeressen die pop van hetzelfde niveau afleveren want laten we wel wezen, muziek zoals Bieber het maakt is heus geen nieuw dieptepunt maar wordt al veel langer gemaakt.

Ik ben dat gezeik op Justin Bieber ook beu. Laten we allemaal op Rebecca Black gaan haten.

Jij snapt hem.

(afbeelding)

Zoiets?

Rebbeca Black !!!

Friday !!!!!

Stijn_Slayer
Nog nooit van Rebbeca Black gehoord. Flauw plaatje ook.

Ik moest toch even gauw wat plaatsen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:46 uur

geplaatst: vandaag om 18:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.