MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Stijn_Slayer schreef:
Nog nooit van Rebbeca Black gehoord.
Houden zo!

Op zich is haar nummer een grap op zich, dus voor de mensen die niet weten waar het om gaat:

Dit meisje wordt inmiddels, door dit nummer dat officieel is uitgebracht, op internet compleet belachelijk gemaakt door iedereen. Ietwat overdreven aangezien er wat mij betreft nummers van dit niveau zijn gemaakt die hits werden, waarom dit dan ineens zo enorm belachelijk gemaakt wordt dat de arme meid geen leven meer heeft begrijp ik niet zo goed. Maar laten we eerlijk zijn, het is wel ontzettend triest eigenlijk.

Op zich is ze best knap trouwens

niels94 schreef:
Schattig misschien, toch zeker niet knap?

Ach, als je een jaar of 10 bent vind je dit nog wel leuk denk ik. Ik zal het mijn dochter van bijna 8 eens laten horen.

No joke: Ik keek dat filmpje, en toen het afgelopen was, vond ik dit onderin mijn scherm:

238 meer reacties sinds je begon met kijken. Reacties bekijken.

Da es toch nie gezond meer man! In 4 minuten!

Gallow
Nog grappiger is het als je weet dat de producers dit voor haar geschreven hebben.

Die stem!

jasper1991 schreef:
(quote)

Had net geen zin om veel van dat nummer te kijken maar vond dat 'net uit bed' haar wel leuk, als het gewoon stijl is valt het inderdaad nogal tegen bij nader inzien. Lelijk is ze niet. Dat is dan ook de enige reden waarom ze haar dit nummer hebben laten zingen Helaas heeft het nogal verkeerd uitgepakt...

Dat plaatje van de vorige pagina va niels: leuk gevonden, die actrice die Bellatrix van Detta speelt is trouwens echt geweldig. Éen van mijn lievelingsactrices.

Dat bericht onder dat filmpje van Justin Bieber was van mij maar een grapje, de reactie van Stijn vond ik ook een beetje overdreven.

Stijn_Slayer
Moraalridders. Wedden dat jullie vorige week nog allemaal ook een keer zoiets zeiden.

Ik ken dat mannetje pas sinds een week, mijn zeiktijd is nog niet om.

jasper1991 schreef:
(quote)

Hier is een akoestische versie van het nummer, waar ze er een stuk minder knap (en een stuk meer als 13 jaar oud) uitziet.

Overigens vind ik dat filmpje perfect in dit topic passen. Hoe onzeker Rebecca dat liedje zingt, bijna met tegenzin, en hoe enthousiast het 'publiek' doet, ik moest er wel om lachen.

Ik vond je opmerking wel meevallen, want eerlijk gezegd vind ik dat ook. Ik zou er alleen geen 200.000 voor over hebben... Maar van mij mag hij ook ophouden, hoor. Maar ja, van mij mogen er een heeeeeleboel artiesten mee ophouden Ik denk dat we dat allemaal wel hebben.

Nee hoor. Van mij hoeven er geen artiesten te stoppen. Er genieten veel mensen van hun muziek, ze vinden het zelf ook leuk om te doen, wat is het probleem? Jullie doen net alsof het een halve marteling is om slechte muziek te horen. Het is maar muziek hoor.

Het blijft de hele dag in m'n kop hangen. Laat het stoppen!

Die zgn. covers zijn wel weer mooi:

Death Metal Friday

Rebecca Black - Friday, as performed by Bob Dylan

Nee, ik snap het niet. Ik snap niet dat mensen zich zó ergeren aan muziek. Maar dat is een hele andere discussie en heeft in dit topic niets te zoeken.

Heeft er iemand nog een leuke grap?

Edit: ik zie dat Niels zijn bericht heeft verwijderd. Daar reageerde ik dus op.

panjoe (moderator)
Ik ga het allemaal echt niet luisteren, alsjeblieft zeg. En dat mensen zich ergeren aan die grap van Stijn vind ik echt apart. Het was toch gewoon een goeie grap, who cares of het wéér ten koste van Justin Bieber is?

niels94 schreef:
Op zich is haar nummer een grap op zich, dus voor de mensen die niet weten waar het om gaat:
(embed)

Dit meisje wordt inmiddels, door dit nummer dat officieel is uitgebracht, op internet compleet belachelijk gemaakt door iedereen. Ietwat overdreven aangezien er wat mij betreft nummers van dit niveau zijn gemaakt die hits werden, waarom dit dan ineens zo enorm belachelijk gemaakt wordt dat de arme meid geen leven meer heeft begrijp ik niet zo goed. Maar laten we eerlijk zijn, het is wel ontzettend triest eigenlijk.

Gij zult niet door een autotune zingen als uw stem zo vreselijk nasaal is. Dat is al een stemvervormer an sich.

Die Bob Dylan parodie is tamelijk briljant. Het nummer krijgt een hele andere lading. De tekst wordt haast poëtisch.

Toch moet het de slechtste tekst zijn die ik ooit hoorde. Puur ook omdat het gewoon serieus bedoelt is

Deze zag ik vandaag op Dumpert (volgens mij al oud + fake, maar daarom niet minder leuk):

(afbeelding)

Een topic vol met grappen... best leuk.

Gallow
Leuk bedacht, maar wel aardig sneu als het echt zou zijn.

Je zal een paar dagen geen post krijgen...

Ophouden

Stijn_Slayer
Als het echt was was het leuk omdat die mensen dan zo dom zijn dat ze niet doorhebben dat er elke dag ingebroken wordt in hun huis.

Stijn_Slayer schreef:
Als het echt was was het leuk omdat die mensen dan zo dom zijn dat ze niet doorhebben dat er elke dag ingebroken wordt in hun huis.

Beware of the cat!

(die na al die dagen zonder post eeeeenooooorme honger heeft)

Gallow
GrafGantz schreef:
Je zal een paar dagen geen post krijgen...

En een dubbele NEE sticker helpt al helemaal niet.

panjoe (moderator)
!

Scherp, Gallow.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:04 uur

geplaatst: vandaag om 17:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.