Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 3 april 2011, 13:40 uur
Stijn_Slayer schreef:
Die derde is vooral vervelend voor die vent. De eerste is misschien leuk als je er zelf bij bent en iets meer kan zien.
Om geen van de drie kan ik lachen.
Die derde is vooral vervelend voor die vent. De eerste is misschien leuk als je er zelf bij bent en iets meer kan zien.
Zuurpruim.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 3 april 2011, 13:41 uur
Heb gister Monty Python gekeken, de lat ligt nu gewoon hoog. 

0
geplaatst: 3 april 2011, 13:46 uur
Haha, dan heb je die lat vrij hoog liggen ja! Daar kunnen deze filmpjes niet tegen op.
0
geplaatst: 3 april 2011, 14:14 uur
Die cartoons hieronder/hierboven 
Die tweede is wel erg hard, maar dat maakt hem niet minder leuk. Maar die vierde is de leukste!

Die tweede is wel erg hard, maar dat maakt hem niet minder leuk. Maar die vierde is de leukste!
0
geplaatst: 3 april 2011, 14:28 uur
ZIjn dit Belgische cartoons? Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb het idee dat ze Belgisch zijn.
0
geplaatst: 3 april 2011, 14:29 uur
Klopt. Uit Humo als ik me niet vergis (Gummbah).
edit: maar geloof het of niet: Gummbah is een Nederlander
edit: maar geloof het of niet: Gummbah is een Nederlander

0
geplaatst: 3 april 2011, 14:44 uur
Nederlander of Belg maakt me niks uit, zolang hij maar humor heeft 

0
geplaatst: 3 april 2011, 18:12 uur
stoepkrijt schreef:
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb het idee dat ze Belgisch zijn.
Alleen Belgen hebben dit soort humor. Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb het idee dat ze Belgisch zijn.

0
geplaatst: 4 april 2011, 00:14 uur
Zag afgelopen week nog een mooie van Gummbah in de Volkskrant staan:
Een tekening van een man die bloemen legt bij een boom, waar al een knuffelbeer ligt.
Daarachter staat een man met in beide handen een hutkoffer en daarboven de tekst: ''Daar kom ik aan met mijn slachtkuikens..''

Een tekening van een man die bloemen legt bij een boom, waar al een knuffelbeer ligt.
Daarachter staat een man met in beide handen een hutkoffer en daarboven de tekst: ''Daar kom ik aan met mijn slachtkuikens..''

0
geplaatst: 4 april 2011, 00:20 uur
Stijn_Slayer schreef:
Typische 'homevideohumor'. Mensen die vallen enzo. En bij die homevideo's zie je dan ook nog tien keer achter elkaar iemand vallen. Er zijn zelfs hele programma's aan homevideo's gewijd, heb het nooit begrepen.
0
geplaatst: 4 april 2011, 12:36 uur
Arrie schreef:
Typische 'homevideohumor'. Mensen die vallen enzo. En bij die homevideo's zie je dan ook nog tien keer achter elkaar iemand vallen. Er zijn zelfs hele programma's aan homevideo's gewijd, heb het nooit begrepen.
(quote)
Inderdaad, misschien wel de meest vreselijke tv dat er bestaat. Mijn vader vind het juist geweldig en kan er uren lang om dubbel liggen

0
geplaatst: 4 april 2011, 12:48 uur
Teunnis schreef:
Inderdaad, misschien wel de meest vreselijke tv dat er bestaat.
Inderdaad, misschien wel de meest vreselijke tv dat er bestaat.
Niet zolang er real life soaps zijn.
0
geplaatst: 4 april 2011, 13:19 uur
Deze blijft de beste

ook tof:

enfin, Gummbah altijd geniaal eigenlijk.

ook tof:

enfin, Gummbah altijd geniaal eigenlijk.
0
geplaatst: 4 april 2011, 13:35 uur
Geniale cartoons 
Ik heb de afgelopen twee jaar heel vaak de Gummbah in de Volkskrant gezien en, op een enkele uitzondering na, snapte ik er geen reet van. Deze zijn allemaal zeer vermakelijk.

Ik heb de afgelopen twee jaar heel vaak de Gummbah in de Volkskrant gezien en, op een enkele uitzondering na, snapte ik er geen reet van. Deze zijn allemaal zeer vermakelijk.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 april 2011, 15:07 uur
Die laatste twee van Gummbah zijn echt masterlijk
.
.
0
geplaatst: 5 april 2011, 16:36 uur
Hehe, ja die van die vogels is eigenlijk ook wel mn favoriet. Droger is niet echt mogelijk denk ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.