MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Flauw maar toch geinig.

Chameleon Day schreef:

I know

GrafGantz schreef:
(afbeelding)

Wat is de grap?

Het prijsverschil tussen cover en factuur?

RomeX downloadt alleen maar dus die heeft nog nooit een factuur o.i.d. van een boek, CD, film of game gezien.

Wel een behoorlijke faal van bol.com

Als dat het boek is dat mee kwam met de factuur is hij wel lollig, maar dan vooral omdat de sticker er nog op zit en niet per se het prijsverschil.

FlyLo schreef:
Het prijsverschil tussen cover en factuur?

Nogmaals : wat is de grap?

Gallow
Bewijst maar weer mooi wat een stelletje afzetters het zijn

rock-rick schreef:
Als dat het boek is dat mee kwam met de factuur is hij wel lollig, maar dan vooral omdat de sticker er nog op zit en niet per se het prijsverschil.

Waarom zou iemand 2 dezelfde boeken te kopen om zo'n klein grapje te maken? En wat is er zo lollig aan enkel die sticker?

MJ_DA_MAN schreef:
RomeX downloadt alleen maar dus die heeft nog nooit een factuur o.i.d. van een boek, CD, film of game gezien.

Haha nou nou mijn brood koop ik nog in de winkel hoor .

Ja, maar je zou het downloaden mocht dat mogelijk zijn.

RomeX schreef:
(quote)

Nogmaals : wat is de grap?

De prijzen van Bol?

FlyLo schreef:
(quote)

De prijzen van Bol?

Je meent het......

Gallow schreef:
Waarom zou iemand 2 dezelfde boeken te kopen om zo'n klein grapje te maken? En wat is er zo lollig aan enkel die sticker?

Als dat boek dus echt van bol.com komt is het nogal stom dat er een sticker op zit. Als dat niet zo is heeft hij voor dit grapje inderdaad twee keer dat boek gekocht.

@bennerd Dat is mogelijk en dat weet ik niet omdat ik het doe

De Nederlandse boekenprijs is landelijk vastgesteld, sticker zal dus wel oud zijn.

Volgens mij is alleen de minimumprijs vastgesteld.

Ik las gisteren een interview met Wolkers waarin hij zei dat het belangrijkste is dat mensen zijn boeken kopen, niet dat ze ze lezen. Hij kwam tijdens het hele interview nogal vreselijk uit de hoogte over, maar ik begrijp het wel ergens. Als je moet leven van 1 boek om de tien jaar, dan zal je het financieel wel nogal krap hebben.

Die Inception lollen blijven geniaal.

Wat was het plan van die tweede?

FlyLo schreef:
Wat was het plan van die tweede?

Ik vermoed dat hij deodorant of iets dergelijks in zijn gezicht wil spuiten? Ik vind het wel de grappigste van de drie, hoewel die derde ook erg leuk is

Stijn_Slayer
Die derde is vooral vervelend voor die vent. De eerste is misschien leuk als je er zelf bij bent en iets meer kan zien.

Om geen van de drie kan ik lachen.

Leedvermaak is van alle tijden. Zelf had ik vooral iets van: au, bij alle drie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:21 uur

geplaatst: vandaag om 15:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.