Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 1 april 2011, 16:52 uur
RomeX downloadt alleen maar dus die heeft nog nooit een factuur o.i.d. van een boek, CD, film of game gezien.
0
geplaatst: 1 april 2011, 17:00 uur
Als dat het boek is dat mee kwam met de factuur is hij wel lollig, maar dan vooral omdat de sticker er nog op zit en niet per se het prijsverschil.
0
geplaatst: 1 april 2011, 17:05 uur
0
Gallow
geplaatst: 1 april 2011, 17:06 uur
Bewijst maar weer mooi wat een stelletje afzetters het zijn 
Waarom zou iemand 2 dezelfde boeken te kopen om zo'n klein grapje te maken? En wat is er zo lollig aan enkel die sticker?

rock-rick schreef:
Als dat het boek is dat mee kwam met de factuur is hij wel lollig, maar dan vooral omdat de sticker er nog op zit en niet per se het prijsverschil.
Waarom zou iemand 2 dezelfde boeken te kopen om zo'n klein grapje te maken? En wat is er zo lollig aan enkel die sticker?
0
geplaatst: 1 april 2011, 17:06 uur
MJ_DA_MAN schreef:
RomeX downloadt alleen maar dus die heeft nog nooit een factuur o.i.d. van een boek, CD, film of game gezien.
Haha nou nou mijn brood koop ik nog in de winkel hoor .

0
geplaatst: 1 april 2011, 17:09 uur
RomeX schreef:
Nogmaals : wat is de grap?
(quote)
Nogmaals : wat is de grap?
De prijzen van Bol?
0
geplaatst: 1 april 2011, 17:11 uur
0
geplaatst: 1 april 2011, 17:16 uur
Gallow schreef:
Als dat boek dus echt van bol.com komt is het nogal stom dat er een sticker op zit. Als dat niet zo is heeft hij voor dit grapje inderdaad twee keer dat boek gekocht.
@bennerd Dat is mogelijk en dat weet ik niet omdat ik het doe

0
geplaatst: 1 april 2011, 18:16 uur
De Nederlandse boekenprijs is landelijk vastgesteld, sticker zal dus wel oud zijn.
0
geplaatst: 2 april 2011, 10:27 uur
Ik las gisteren een interview met Wolkers waarin hij zei dat het belangrijkste is dat mensen zijn boeken kopen, niet dat ze ze lezen. Hij kwam tijdens het hele interview nogal vreselijk uit de hoogte over, maar ik begrijp het wel ergens. Als je moet leven van 1 boek om de tien jaar, dan zal je het financieel wel nogal krap hebben.
0
geplaatst: 3 april 2011, 13:36 uur
FlyLo schreef:
Wat was het plan van die tweede?
Wat was het plan van die tweede?
Ik vermoed dat hij deodorant of iets dergelijks in zijn gezicht wil spuiten? Ik vind het wel de grappigste van de drie, hoewel die derde ook erg leuk is

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 3 april 2011, 13:39 uur
Die derde is vooral vervelend voor die vent. De eerste is misschien leuk als je er zelf bij bent en iets meer kan zien.
Om geen van de drie kan ik lachen.
Om geen van de drie kan ik lachen.
0
geplaatst: 3 april 2011, 13:40 uur
Leedvermaak is van alle tijden. Zelf had ik vooral iets van: au, bij alle drie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.