Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2011, 00:19 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Wat jij wil... Geef toe dat er op z'n minst een kern van waarheid in zit. Kern van waarheid? Refreinen of gedeeltes daarvan kan je bij elke groep wel achter elkaar zetten, krijg je hetzelfde resultaat. Kan je net zo goed neerzetten: Let it be, let it be, let it be, let it be, enz.
Wat is het punt dan? Dat de muziek tekstueel oppervlakkig is? Dat geldt voor héél veel top 40-muziek, van alle tijden. Dat het eentonig is, met veel herhaling? Dat is zwaar overdreven, en is bij Black Eyed Peas ook niet heel erg het geval, zeker niet in vergelijking met andere popmuziek.
0
geplaatst: 9 april 2011, 09:21 uur
Inderdaad, ik begrijp niet waarom 'The Black Eyed Peas' specifiek hierop gepakt zouden moeten worden.
0
geplaatst: 9 april 2011, 22:19 uur
Arrie schreef:
Refreinen of gedeeltes daarvan kan je bij elke groep wel achter elkaar zetten, krijg je hetzelfde resultaat.
Er is een verschil tussen het zelf achter elkaar zetten en dat de groep het zelf al doet. Het woord Hump komt in My Humps bijvoorbeeld 38 keer voor. En I Gotta Feeling begint toch echt zo:Refreinen of gedeeltes daarvan kan je bij elke groep wel achter elkaar zetten, krijg je hetzelfde resultaat.
I gotta feeling
That tonight's gonna be a good night
That tonight's gonna be a good, good night
A feeling
A feeling (Ooo-hoo)
A feeling (Ooo-hoo)
A feel....
Arrie schreef:
Kan je net zo goed neerzetten: Let it be, let it be, let it be, let it be, enz.
Dat kun je doen, ja. Neem dan ook Hey Jude mee (na-na-na-na) en All You Need is Love.Kan je net zo goed neerzetten: Let it be, let it be, let it be, let it be, enz.
Arrie schreef:
Wat is het punt dan? Dat de muziek tekstueel oppervlakkig is? Dat geldt voor héél veel top 40-muziek, van alle tijden. Dat het eentonig is, met veel herhaling? Dat is zwaar overdreven,.
Dat tweede natuurlijk.Wat is het punt dan? Dat de muziek tekstueel oppervlakkig is? Dat geldt voor héél veel top 40-muziek, van alle tijden. Dat het eentonig is, met veel herhaling? Dat is zwaar overdreven,.
Het jammere is dat sommige dingen veel te overgeanalyseerd worden. Als het jouw humor niet is, laat het dan gewoon voor wat het is.. En natuurlijk slaat het nergens op. Sinds wanneer slaat humor wel ergens op?

0
geplaatst: 9 april 2011, 22:27 uur
Al? Het is al half 11... maar nee.
Deze vond ik op MovieMeter:

Heel erg flauw, maar hoe zou de wereld er toch uitgezien hebben, als...
Deze vond ik op MovieMeter:

Heel erg flauw, maar hoe zou de wereld er toch uitgezien hebben, als...
0
geplaatst: 9 april 2011, 22:32 uur
Ik vind de Bijbel best een leuk boek, doch ik ben niet-gelovig. Maar spannend is het wel! Soms wordt het langdradig, maar goed, dat moet je er maar bijnemen. In ieder geval een sterk staaltje fictie, dat wel! 

0
Gallow
geplaatst: 9 april 2011, 22:34 uur
Dat was een keer een internet 'stunt' waarbij via internet opgeroepen werd om zulke stickers te maken en bij de plaatselijke bibliotheek op de bijbels te plempen 

0
geplaatst: 10 april 2011, 03:34 uur
Dit soort grappen zijn vaak heerlijk flauw, maar dit is gewoon wat té. 

0
geplaatst: 10 april 2011, 11:16 uur
Ik moest lachen om RK 
Op zich is deze trouwens niet zo slecht hoor

Op zich is deze trouwens niet zo slecht hoor

0
geplaatst: 10 april 2011, 12:24 uur
René. schreef:
(afbeelding)
Die eerste 3 plaatjes zijn enorm herkenbaar. (afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.

.png)